AndroidHealthClinic

Kitty's log

Mijn doel is meer massa te krijgen en daarna droger te worden uiteindelijk. Vind het ook leuk om tot m'n max te gaan en te kijken wat ik kan. Maar voorlopig ben ik eerst weer de draad aan het oppakken na al die weken kwakkelen met ziek zijn ;) Maar gaat lekker in ieder geval.

Leuk dat je m'n log checkt :D

Natuurlijk! Serieuze sporters supporten elkaar!;)

Heb je er ook over nagedacht het andersom te doen? Eerst zakken in vetpercentage dus droger worden zoals jezelf zegt en van daaruit langzaam bouwen? Zo krijg je ook beter te zien waar je aan moet werken. Dat heb ik zelf ondervonden na al die jaren. Als je vragen hebt hoor ik ze graag!

• Topic Starter Topic Starter
Natuurlijk! Serieuze sporters supporten elkaar!;)

Heb je er ook over nagedacht het andersom te doen? Eerst zakken in vetpercentage dus droger worden zoals jezelf zegt en van daaruit langzaam bouwen? Zo krijg je ook beter te zien waar je aan moet werken. Dat heb ik zelf ondervonden na al die jaren. Als je vragen hebt hoor ik ze graag!

Nou ik heb al een aantal keer geprobeerd te cutten maar op de een of andere manier lukt het gewoon niet. Ik ga kijken of ik iemand kan vinden die met me mee kan kijken naar m'n voeding ed om te zien wat ik fout doe. Sowieso start ik 21 mei bij de politie en dan ga ik veel moeten rennen enzo. Dan zal ik denk ik wel wat droger worden als ik ook m'n voeding op orde houd. Zou eigenlijk 5% omlaag willen in vet dus gaat niet om heel veel maar het lijkt wel of dat laatste beetje juist het lastigste is :P

Ze komt je toe juichen hoor reus!! Heb haar over gehaald om naar het NK te komen :p

Deadlift 40kgx12x2 en 45kgx8x2
Rowing (machine) 15kgx15, 20kgx12, 30kgx10 en 35kgx8
Dumbbell row 14kgx12x2, 16kgx10 en 18kgx8
Pulldown behind neck 30kgx15, 35kgx12, 40kgx8x2
Back extension (zonder gewicht) langzaam 15x
Push press (machine waar geen gewicht op staat maar enkel nummers) stand 4x15, stand 5x12x2 en stand 6x10
Dumbbell lat raise staand (armen gestrekt) 4kgx15, 5kgx10x3
Dumbbell bent over lat raise (weet niet of dit de juiste naam is) 4kgx12x2 en 4kgx10x2
Dumbbell Shrug 16kgx12x2 en 18kgx10x2

Ging echt lekker weer!

Nou ik heb al een aantal keer geprobeerd te cutten maar op de een of andere manier lukt het gewoon niet. Ik ga kijken of ik iemand kan vinden die met me mee kan kijken naar m'n voeding ed om te zien wat ik fout doe. Sowieso start ik 21 mei bij de politie en dan ga ik veel moeten rennen enzo. Dan zal ik denk ik wel wat droger worden als ik ook m'n voeding op orde houd. Zou eigenlijk 5% omlaag willen in vet dus gaat niet om heel veel maar het lijkt wel of dat laatste beetje juist het lastigste is :P

Niet gelukt qua resultaat of niet vol te houden? Kun je iets meer toelichten? Meer bewegen (hardlopen) is sowieso goed om je stofwisseling omhoog te brengen!

---------- Post toegevoegd Mon 9 Apr 2012 om 13:05 ----------

ze komt je toe juichen hoor reus!! Heb haar over gehaald om naar het nk te komen :p

jaaaa niet overgehaald want ik wist het niet eens dat het was. Erg hè ;) maar kom je zeker toe juichen reus :d

leuk!!!!!:d

Ik zie heel weinig resultaat. Zeker mijn probleem gebieden zijn frustrerend, maar iedereen heeft wel probleem gebieden denk ik ;) helaas kan je niet plaatselijk vet kwijt raken :P

Ik moet sowieso meer cardio gaan doen. Ik ga daar deze week weer mee beginnen. Hardlopen ook inderdaad. Op zich eet ik altijd gezond en veel eiwitten. Alleen 1 keer in de 2 weken heb ik soms een dag dat ik minder gezond eet. Misschien moet ik nog minder koolhydraten eten en idd harder werken aan m'n cardio. En dat ik het langer vol moet houden. Ik was goed bezig maar helaas werd ik na een maand ziek. Ben toen een maand half gaar geweest en ook in het ziekenhuis gelegen waar ik prednison heb gekregen (zet ook lekker aan). Nu dat allemaal achter de rug is wil ik de draad weer oppakken.

Ik ben over 3 weken bijna een maand vrij dus dan kan ik ff flink buffelen voor ik met de opleiding begin :D

Nog een vraag. Als je een periode gaat cutten. Moet je krachttraining dan minder zwaar doen? Even op een lager pitje, zodat je beter kan focussen op cardio? Ik heb nl de neiging om krachttraining net zo zwaar te blijven doen. Misschien gaat dat ook ten koste van het cutten?!? Wat denk jij?

Ik denk dat je krachttraining inprincipe wel gewoon zwaar kan doen maar je zult wel kracht verliezen in de cut waardoor je weer wat minder zwaar kan. Dit is een beetje een vage zin maar ik hoop dat je hem snapt haha. :o.. Je kan ook eventueel meer herhalingen gaan doen met wat lichter gewicht. Is net wat je zelf fijn vind denk ik.. Het blijft altijd zoeken wat bij je past. Ga je je cardio na je krachttraining doen of op rustdagen?

Ik denk dat je krachttraining inprincipe wel gewoon zwaar kan doen maar je zult wel kracht verliezen in de cut waardoor je weer wat minder zwaar kan. Dit is een beetje een vage zin maar ik hoop dat je hem snapt haha. :o.. Je kan ook eventueel meer herhalingen gaan doen met wat lichter gewicht. Is net wat je zelf fijn vind denk ik.. Het blijft altijd zoeken wat bij je past. Ga je je cardio na je krachttraining doen of op rustdagen?

Ja ik snap wat je bedoelt ;) Ik dacht 3 dgn krachttraining met daarna 30 min cardio. En 3 dgn enkel cardio. Is dat wat?

Mooie maten! Je bovenbenen zijn 8cm groter dan mijne :p.
De rest scheelt +-2cm :p.

Succes met je doelstellingen!

---------- Post toegevoegd Tue 10 Apr 2012 om 11:36 ----------

Huh waar zag ik die maten nou staan???

Mooie maten! Je bovenbenen zijn 8cm groter dan mijne :p.
De rest scheelt +-2cm :p.

Succes met je doelstellingen!

---------- Post toegevoegd Tue 10 Apr 2012 om 11:36 ----------

Huh waar zag ik die maten nou staan???

Thnx! Ben wel blij met m'n maten ja ;) Ergens in het begin van m'n log staan die maten... Nu zijn m'n maten:
bovenbenen 70 cm :D
heupomtrek 94cm
middel 68cm
borst 93cm

Ohh je bovenbenen zijn gegroeid :D. Beest!

Ach iedereen heeft zijn/haar sterke kanten ;). Heb je je armen ook opgemeten?

Aangespannen meet volgensmij iedereen ze.

Ben gestopt met meten, is heel lastig daar vooruitgang aan te zien, omdat je niet weet of het vet of spieren is.

Jup aangespannen en ik rond af op hele cm's.
Maar inderdaad wat AbFab zegt zat ik ook al over te twijfelen. Je vp verandert ook dus die omtrek is niet een heel duidelijke weergave.

Aangespannen meet volgensmij iedereen ze.

Ben gestopt met meten, is heel lastig daar vooruitgang aan te zien, omdat je niet weet of het vet of spieren is.

Ik vind opmeten wel fijn op zich. Wegen zegt helemaal zo weinig. En ik kijk hoe het eruit ziet in de spiegel ;)

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven