kitty1986
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 103
- Lengte
- 1m68
- Massa
- 68kg
Klopt die kan ik wel vragen om foto's te maken

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Nou een collega zei tegen me: jij wordt niet sterk, jij krijgt alleen maar spieren
je ziet er goed uit, en inderdaad behoorlijke gewichten, keep on going![]()
Mijn doel is meer massa te krijgen en daarna droger te worden uiteindelijk. Vind het ook leuk om tot m'n max te gaan en te kijken wat ik kan. Maar voorlopig ben ik eerst weer de draad aan het oppakken na al die weken kwakkelen met ziek zijnMaar gaat lekker in ieder geval.
Leuk dat je m'n log checkt![]()

Natuurlijk! Serieuze sporters supporten elkaar!
Heb je er ook over nagedacht het andersom te doen? Eerst zakken in vetpercentage dus droger worden zoals jezelf zegt en van daaruit langzaam bouwen? Zo krijg je ook beter te zien waar je aan moet werken. Dat heb ik zelf ondervonden na al die jaren. Als je vragen hebt hoor ik ze graag!

Ze komt je toe juichen hoor reus!! Heb haar over gehaald om naar het NK te komen![]()
maar kom je zeker toe juichen Reus 
Nou ik heb al een aantal keer geprobeerd te cutten maar op de een of andere manier lukt het gewoon niet. Ik ga kijken of ik iemand kan vinden die met me mee kan kijken naar m'n voeding ed om te zien wat ik fout doe. Sowieso start ik 21 mei bij de politie en dan ga ik veel moeten rennen enzo. Dan zal ik denk ik wel wat droger worden als ik ook m'n voeding op orde houd. Zou eigenlijk 5% omlaag willen in vet dus gaat niet om heel veel maar het lijkt wel of dat laatste beetje juist het lastigste is![]()
ze komt je toe juichen hoor reus!! Heb haar over gehaald om naar het nk te komen![]()
jaaaa niet overgehaald want ik wist het niet eens dat het was. Erg hèmaar kom je zeker toe juichen reus :d
helaas kan je niet plaatselijk vet kwijt raken

.. Je kan ook eventueel meer herhalingen gaan doen met wat lichter gewicht. Is net wat je zelf fijn vind denk ik.. Het blijft altijd zoeken wat bij je past. Ga je je cardio na je krachttraining doen of op rustdagen?Ik denk dat je krachttraining inprincipe wel gewoon zwaar kan doen maar je zult wel kracht verliezen in de cut waardoor je weer wat minder zwaar kan. Dit is een beetje een vage zin maar ik hoop dat je hem snapt haha... Je kan ook eventueel meer herhalingen gaan doen met wat lichter gewicht. Is net wat je zelf fijn vind denk ik.. Het blijft altijd zoeken wat bij je past. Ga je je cardio na je krachttraining doen of op rustdagen?
Ik dacht 3 dgn krachttraining met daarna 30 min cardio. En 3 dgn enkel cardio. Is dat wat?Mooie maten! Je bovenbenen zijn 8cm groter dan mijne.
De rest scheelt +-2cm.
Succes met je doelstellingen!
---------- Post toegevoegd Tue 10 Apr 2012 om 11:36 ----------
Huh waar zag ik die maten nou staan![]()
Ergens in het begin van m'n log staan die maten... Nu zijn m'n maten: 
Geen sate prikkers in ieder geval haha. Ik wou alleen dat mijn bovenlijf ook net zo snel groeide. Maar komt wel. Werk er hard aan 
Ach iedereen heeft zijn/haar sterke kanten. Heb je je armen ook opgemeten?
omvang biceps aangespannen en ontspannen opmeten dan?Aangespannen meet volgensmij iedereen ze.
Ben gestopt met meten, is heel lastig daar vooruitgang aan te zien, omdat je niet weet of het vet of spieren is.