kitty1986
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 103
- Lengte
- 1m68
- Massa
- 68kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ff voorproefjeJe kunt een beetje zien hoe ik er nu bij sta. Volgende week foto's en waarschijnlijk ook filmpje in wedstrijd bikini
In de sportschool in een zaal met TL licht dus dan kan je sowieso definitie beter zien ook
![]()
![]()

Lekker getraind op werk! Heerlijk is dat! Lekker hardcore daar en helemaal prive! In bikini kan ik daar echter niet staan ivm collega's, dus die volgend in de loop van de komende week 
Nog 24 weken te gaan dus gaat helemaal goed komen want ik ga zeker zo door!mooie foto's
De verhoudingen zijn inderdaad goed, gelukkig heb je ook nog een behoorlijke borstpartij (als ik het zo mag noemen) dus als je nog droger moet worden dan heb je in ieder geval mooie properties over.
Erg slanke taille ook en stevige benen/kont maar om toch nog even iets te klagen.. je biceps en triceps is dan weer iets minder.
Wat zijn volgens jou je mindere punten, waar ga je nog harder aan werken?
Klopt m'n borstpartij is idd niet klein. Had F maar nu nog E over, gelukkig nog behoorlijk wat over aangezien ze nog kleiner zullen worden de komende periode.*jaloers*
maar ook een supermotivatie voor me!
Je ziet er heel mooi uit en dat gaat zeker wat worden met de flexcup!![]()

Klopt biceps en triceps zijn mijn mindere punten. Al zijn mijn biceps niet dramatisch, zal binnenkort ff duidelijkere foto's van mijn armen plaatsen. Ik zie wel iedere keer meer vormen overal tevoorschijn komen aangezien ik droger word.Klopt m'n borstpartij is idd niet klein. Had F maar nu nog E over, gelukkig nog behoorlijk wat over aangezien ze nog kleiner zullen worden de komende periode.
---------- Post toegevoegd 29 June 2013 om 16:55 ----------
Thnx!![]()