AndroidHealthClinic

Kitty's log

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.381
Thnx allen! :D

Lijken wel foto's uit een woon- of modemagazine!

Ff voorproefje ;) Je kunt een beetje zien hoe ik er nu bij sta. Volgende week foto's en waarschijnlijk ook filmpje in wedstrijd bikini :D In de sportschool in een zaal met TL licht dus dan kan je sowieso definitie beter zien ook

994795_503906949682029_525089087_n-1.jpg

1264_503906919682032_1018240984_n.jpg

Jaloersmakende taille-kont ratio. Love it.

Verder wat DG80 zegt; je hebt iets 'Twiggy's', heel Vogue :p

• #1.384
:D echt leuke reacties! Ben benieuwd wat jullie van m'n fysiek in bikini vinden en m'n t-walk :P

• #1.385
Ff wat tussendoor foto's. K*t belichting en kwaliteit maar ach kan ermee door voor the time being ;) Lekker getraind op werk! Heerlijk is dat! Lekker hardcore daar en helemaal prive! In bikini kan ik daar echter niet staan ivm collega's, dus die volgend in de loop van de komende week :D

foto-1.jpg

foto-2.jpg

foto.jpg

Wat is nou de target? En zit je op schema?

Target is natuurlijk shredded as ****:D

• #1.388
Target is natuurlijk shredded as ****:D

Preciesssssssssssss! Ik wil behoorlijk wat massa houden en strakker dan strak staan op de flexcup. Het moet nog steeds rond/vrouwelijk ogen dus mag niet té droog worden, maar dat komt wel goed.

Ben helemaal happy met wat ik vandaag gezien heb! Aders zichtbaar vanaf hand tot borst en shit ;) Nog 24 weken te gaan dus gaat helemaal goed komen want ik ga zeker zo door!

mooie foto's
De verhoudingen zijn inderdaad goed, gelukkig heb je ook nog een behoorlijke borstpartij (als ik het zo mag noemen) dus als je nog droger moet worden dan heb je in ieder geval mooie properties over.
Erg slanke taille ook en stevige benen/kont maar om toch nog even iets te klagen.. je biceps en triceps is dan weer iets minder.
Wat zijn volgens jou je mindere punten, waar ga je nog harder aan werken?

*jaloers*
maar ook een supermotivatie voor me!
Je ziet er heel mooi uit en dat gaat zeker wat worden met de flexcup! :thumb:

• #1.391
mooie foto's
De verhoudingen zijn inderdaad goed, gelukkig heb je ook nog een behoorlijke borstpartij (als ik het zo mag noemen) dus als je nog droger moet worden dan heb je in ieder geval mooie properties over.
Erg slanke taille ook en stevige benen/kont maar om toch nog even iets te klagen.. je biceps en triceps is dan weer iets minder.
Wat zijn volgens jou je mindere punten, waar ga je nog harder aan werken?

Klopt biceps en triceps zijn mijn mindere punten. Al zijn mijn biceps niet dramatisch, zal binnenkort ff duidelijkere foto's van mijn armen plaatsen. Ik zie wel iedere keer meer vormen overal tevoorschijn komen aangezien ik droger word. :D Klopt m'n borstpartij is idd niet klein. Had F maar nu nog E over, gelukkig nog behoorlijk wat over aangezien ze nog kleiner zullen worden de komende periode.

---------- Post toegevoegd 29 June 2013 om 16:55 ----------

*jaloers*
maar ook een supermotivatie voor me!
Je ziet er heel mooi uit en dat gaat zeker wat worden met de flexcup! :thumb:

Thnx! :cool:

Klopt biceps en triceps zijn mijn mindere punten. Al zijn mijn biceps niet dramatisch, zal binnenkort ff duidelijkere foto's van mijn armen plaatsen. Ik zie wel iedere keer meer vormen overal tevoorschijn komen aangezien ik droger word. :D Klopt m'n borstpartij is idd niet klein. Had F maar nu nog E over, gelukkig nog behoorlijk wat over aangezien ze nog kleiner zullen worden de komende periode.

---------- Post toegevoegd 29 June 2013 om 16:55 ----------

Thnx! :cool:

Hahaha hou je nog genoeg over.
De gemiddeld vrouw heeft c of d dus je bent gezegend
Armen komen wel vanzelf mee als flink je bovenlichaam traint
Maar zoals ik al zei erg goede fysiek hoor

Mooi fysiek. Armen mogen in mijn ogen ook nog wel iets meer (biceps/triceps), schouders heb je al wel mooi.
Maar zal ook meer uitkomen als je verder gaat cutten. Je hebt nog een mooie tijd voor de boeg.

Update?

• #1.395
Het gaat super goed. Heb wat tegenslagen gehad omdat ik 4 weken zware oorontsteking heb gehad. Deze maand nog ff operatie en dan hopelijk er vanaf. Daardoor wel gewoon getraind en dieet volgehouden maar de foto's nog niet gemaakt. Maand vakantie dus kan me volledig focussen op trainingen :)

Mooi dat het goed gaat! Jammer van die ontsteking, knap dat je gewoon getraind hebt:)
Succes met de operatie!

waardeloos en dan pijnlijk kloppen zeker met die warmte?
respect dat je door getraind hebt (heb het ooit gedaan met een ontsteking in mijn kaak... ook niet lekker in de zomer)

Knap dat je zo bent doorgegaan ondanks alles!
Sterkte en ik hoop dat je er snel vanaf bent.

• #1.400
Ik heb hem via een partner van marjolein schilperoort (www.bodyandfashion.nl). Ik heb de steentjes bij hotfixonline.nl besteld en zo'n applicator ding moet je er ook bij nemen. Wees voorzichtig want als je tegen de stof aankomt dan verbrandt het heel snel en voor je het weet zit er een gat in... Bij mij is het super goed gelukt en heel mooi geworden. Scheelt super veel geld! Nu was ik alles met elkaar €100,- kwijt :D

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven