AndroidHealthClinic

Kitty's log

Ik heb hem via een partner van marjolein schilperoort (www.bodyandfashion.nl). Ik heb de steentjes bij hotfixonline.nl besteld en zo'n applicator ding moet je er ook bij nemen. Wees voorzichtig want als je tegen de stof aankomt dan verbrandt het heel snel en voor je het weet zit er een gat in... Bij mij is het super goed gelukt en heel mooi geworden. Scheelt super veel geld! Nu was ik alles met elkaar €100,- kwijt :D

Dat is geen geld dan. Ik ga daar ook eens kijken voor de steentjes. Bedankt voor de tip, ben idd bang dat ik anders zo een gat in de bikini zou branden haha. Thanks!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.402
.

Laatst bewerkt:
Benen blijven nog steeds groot ondanks de cut zeg, had ik niet verwacht. :thumb:

Maar hoeveel weken nog tot Flex Cup? Nu wel echt met wedstrijdprep bezig? Hoe gaat t daarmee?

• #1.404
Benen blijven nog steeds groot ondanks de cut zeg, had ik niet verwacht. :thumb:

Maar hoeveel weken nog tot Flex Cup? Nu wel echt met wedstrijdprep bezig?

Ja nog 13 weken... Dus heb nog wel heel wat te gaan. Er gaat nog wel iets af van mijn benen dus. Ja zeker en gaat echt lekker! Volgende keer foto's met camera want op deze foto's kan je alleen vormen beetje zien maar lijnen/hardheid ed zie je totaal niet.

WOW! ondanks de K kwaliteit... Nice pics! :)
Ziet er heel goed uit! In 13 weken kan nog veel gebeuren he! en die lijnen zullen vast mooi uitkomen straks.

Ziet er goed uit.
De zware cut moet nog komen natuurlijk.
Je gaat nog wel wat cm's verliezen.

Succes

Nice. Zeg bij die laatste pose moet je niet je benen wat smaller zetten en je bekken nog meer kantelen?
Misschien wat experimenteren, volgens mij komen je glutes en hams dan nog beter naar voren.

Maarre top fysiek al met nog 13 weken te gaan.

• #1.408
Klopt ik ben nu volop aan het oefenen met poseren ;)

Potverdorie... Nice
Ziet er erg goed uit
Mag ik even zeggen dat je een mooie achterkant hebt ;)

Ziet er goed uit!!!

Benen zullen inderdaad nog aardig wat in cm's af gaan nemen. Weet er alles van:( Maar aan de andere kant, de lijnen die je er voor terug krijgt:p

nom nom nom :zweet:

Heel mooi, Kitty!

• #1.414
.

Laatst bewerkt:
nice, gaat de goede kant op :thumbs:

Nog ff en dan komen de aders wel op de onderbuik tevoorschijn

WOW!!! gaat goed zo!
Dat wordt met die 12 weken echt helemaal TOP!

Wow nice Kitty. Je kan je was doen op de ouderwetse manier.

BAM Blokkuh!! Goed bezig!

Waaauw, mooi :)!!

Bikini-foto's zien er goed uit. Verhoudingen zijn verbeterd.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven