Fitness Seller

Kitty's log

Bezoekers in dit topic

hoeveel mag je nu nog eten?
 
hoeveel mag je nu nog eten?

Niet veel! Ontbijt is water met whey en bambix, daarna 3 hele eieren en bleekselderij, daarna witvis met tomaat en 50 gr gekookte rijst (is bijna niks haha), daarna witvis met halve komkommer, daarna kip met 200 gr groene groente en voor slapen weer whey..
 
Wow dat is echt bar weinig zeg! hoeveel kcal is dat'?
 
Wow dat is echt bar weinig zeg! hoeveel kcal is dat'?

Nou.... ik weet het niet eens! Mijn vriend Kevin Thielman en mijn coach Mile Dubroja (body improvement) maken mijn dieet. Ik verbrand iedere dag al rond de 800 calorieën alleen al met cardio. Daarbij komt KT ook nog. Dus ik zit sowieso wel ver onder onderhoud. Nog iets droger en dan ben ik blij! Mijn benen blijven qua volume wel groot gelukkig ook al worden ze wel droger. Geen spillebeentjes iig :P
 
super hoor! ben benieuwd in December;) Zal je aanmoedigen
 
Knap hoor meid. Keep it up! je wordt zeker beloond voor je zware werk.
 
Nog 3,5 week! Ik ben op! Maar ik ga braaf verder! Hou m'n aan m'n dieet en trainingen. Is afzien en zwaar. Maar afhaken of smokkelen is geen optie! Kan niet wachten tot het zover is! Genieten van de wedstrijd en zou leuk zijn als ik ook nog redelijk geplaatst wordt ;) maar ga sowieso het beste uit mezelf halen.. En daarna alles inhalen wat ik heb gemist :D en dat is heeeeeel veel! Ik droom iedere nacht nu over chocolade, koekjes en snoepjes haha.
 
Je gaat goed en je focus lekker op je wedstrijd leggen ipv voeding wat je nu niet mag. :p
En na je wedstrijd niet gelijk van alles naar binnen trappen hoor. Gedoseerd genieten. :D
En ga genieten van je podium tijd. Is te mooi om te missen. :)
 
Nou.... ik weet het niet eens! Mijn vriend Kevin Thielman en mijn coach Mile Dubroja (body improvement) maken mijn dieet. Ik verbrand iedere dag al rond de 800 calorieën alleen al met cardio. Daarbij komt KT ook nog. Dus ik zit sowieso wel ver onder onderhoud. Nog iets droger en dan ben ik blij! Mijn benen blijven qua volume wel groot gelukkig ook al worden ze wel droger. Geen spillebeentjes iig :P

ik zag dit toevallig langskomen, maar je zit netto bijna op 0 kcal zo of ?
 
Nou 0 zal het niet zijn maar echt hoog is het ook niet nee! Maar goed ik kan m'n ding nog doen en m'n fysiek ziet er goed uit. Lig op schema dus gaat lekker.
 
succes de laatste weekjes :thumbs:
 
Nou Kevin Thielman is mijn vriend en mijn coach niet meer! Nu samen met Mile Dubroja op weg naar de flexcup! Geen stoorzenders meer ;)
 
Heftig zeg. Zeker zo vlak voor een wedstrijd, maar je klinkt heel dapper dus het zal je vast nog gretiger maken.

Sterkte met de laatste loodjes!
 
Zware beslissing zo in contest prep.

Maakt je alleen maar sterker.

Succes laatste loodjes!
 
Komt wel goed! Wel zwaar zo ff ervoor maar aan de andere kant je hebt iets om naar toe te werken!
Heel veel succes;)
 
gewoon doorknallen kitty je bent er bijna en je ziet er super uit meid
 
Thnx allen! Het heeft me 2 dagen van m'n voetstuk gebracht maar ik zit nu weer helemaal in m'n oude vertrouwde modus. Zit nu ook weer lekker m'n cardio te doen :D
 
Het is ook niet niks... het is klote dat het gebeurt. Maar ik denk ook dat het je juist nu opeens heel veel sterker kan maken dan je denkt! Go for it!
 
Mooi zeg!! Je gaat wel erg diep zo te lezen! Heel knap :). Op hoeveel vet% wil je uitkomen en hoe zit je nu? Ik zit momenteel op de 15,5% tussendoor ziek geweest en nog niet helemaal beter, dus helaas moet ik meer rust nemen nu en wat meer eten, balen!
 
Back
Naar boven