Fitness Seller

klacht ingediend door mevrouw met hoofddoek

Volgens mij ben jij zelf het meest aan het stigmatiseren van dit hele topic, thinkalot. Je noemt ons racisten, maar ook bij jou viert de hokjesgeest en het denigreren van bevolkinsgroepen hoogtij!!

Volgens mij ben jij zelf het meest aan het stigmatiseren van dit hele topic, thinkalot. Je noemt ons racisten, maar ook bij jou viert de hokjesgeest en het denigreren van bevolkinsgroepen hoogtij!!

jeetje, waar komt die plotse aanval nu weer vandaan? Waar stigmatiseer ik nu weer? Hojesgeest? Denigreren van bevolkingsgroepen? de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet!

D., wees eens eerlijk en zeg me waar ik me denigerend opstelde en hokjesgeest vertoonde.
Je kan niet zomaar iemand van iets betichten zonder dit te staven he. Show me some evidence!

Ik denk dat ik me de afgelopen 15 posts heel wat 'rustiger" heb opgesteld dus ik vind je aanval een echte slag onder de gordel.

Dude, je hebt in dit topic 113 reacties geplaatst. Honderdertien!!!! Die laatste vijftien zijn misschien wat "rustiger", maar aan die andere honderd posts kan ik wel zien dat jij net zo stigmatiseert als hen die je van rechts extremisme beticht.

Dude, je hebt in dit topic 113 reacties geplaatst. Honderdertien!!!! Die laatste vijftien zijn misschien wat "rustiger", maar aan die andere honderd posts kan ik wel zien dat jij net zo stigmatiseert als hen die je van rechts extremisme beticht.

De laatste 15 waren wat rustiger! Hmmm zou dat mss kunnen betekenen dat ik in heb gezien dat ik me iets te vijandig opstelde en mijn gedrag heb aangepast? Ik denk het wel. Maar jij blijft doorkankeren over het verleden . ik maakte het duidelijk dat ik kan inzien dat mensen gek wordne van sommige misstoestanden door de "vreemdelingenproblematiek" maar we moeten ons niet vergissen wat het echte probleem is in dit hele debat. Stel ik me nu wat milder op, komt D. weer eens met een verbitterde aanval. Flauw.

Goeie post, dit copypaste ik even naar Ericr, misschien dat hij mijn strafpunten dan wil wissen want die zijn toch ook uit het verleden.

Je loopt weer als een volkomen r*tard te redeneren en dat typeert jou niet alleen hier, maar in het hele topic, al je posts en de rest van je leven.

Ik noem iemand alleen een racist als hij beantwoord aan de omschrijving. als iemand zegt dat alle moslims mong*len zijn en dat ze maar best tot ontploffing worden gebracht in een kliniek, dan noem ik een kat een kat en een racist een racist. heeft niks met hokjesgeest te maken!

Goeie post, dit copypaste ik even naar Ericr, misschien dat hij mijn strafpunten dan wil wissen want die zijn toch ook uit het verleden.

Je loopt weer als een volkomen r*tard te redeneren en dat typeert jou niet alleen hier, maar in het hele topic, al je posts en de rest van je leven.

Jouw blinde haat weerhoudt je ervan een open geest te houden. Denk je nu echt dat in deze hele problematiek , het probleem opgelost raakt als de moslima haar hoofddoek afdoet? Neen. De problemen zijn wel wat complexer dan dat.

Haha, wat een mallerd is die thinkalot joh. En nee, dat is geen schelden. Zoveel posts, zoveel woorden en behalve een standpunt geen enkele inhoud. Dat is toch best knap!

:bow:

de rest van mijn leven? Ken jij mijn leven misschien?

Haha, wat een mallerd is die thinkalot joh. En nee, dat is geen schelden. Zoveel posts, zoveel woorden en behalve een standpunt geen enkele inhoud. Dat is toch best knap!

:bow:

Oh nu zegt ide ook eens wat, en wat een post! geweldig. Vol van argumenten. toont aan dat je het debat tot in de puntjes hebt gevolgd. e kan me van alles betichten behallve een gebrek aan inhoud.

Man, elke post die tegen jouw standpunt ingaat doe je af met wat eenzijdig gebrabbel en vervolgens moord en brand te scheeuwen, omdat diegene en "racist" is.

Inhoudelijk ga ik niet eens de moeite nemen om te reageren. Verspilde moeite, dat is wel gebleken. Ik zou zeggen, lees de post van Jizza (die met heel veel lettertjes) nog maar eens heel goed door en ga eens heel nuchter een conclusie trekken. Dat nuchtere zou toch geen problemen moeten geven?

Man, elke post die tegen jouw standpunt ingaat doe je af met wat eenzijdig gebrabbel en vervolgens moord en brand te scheeuwen, omdat diegene en "racist" is.

Inhoudelijk ga ik niet eens de moeite nemen om te reageren. Verspilde moeite, dat is wel gebleken. Ik zou zeggen, lees de post van Jizza (die met heel veel lettertjes) nog maar eens heel goed door en ga eens heel nuchter een conclusie trekken. Dat nuchtere zou toch geen problemen moeten geven?

als iemand ingaat tegen min standpunt dan ga ik trachten die persoon mijn visie duidelijk te maken. Dat is namelijk de bedoeling in dergelijke fora. Indien iedereen het met elkaar eens zou zijn dan zou het best wel saai worden.
Je hebt zelfs geen argumenten aangebracht behalve dan een verwijzing naar een andere auteur en een paar beschuldigingetjes. Getuigt van weinig klasse.

Maar waarom is iedereen het er dan unaniem over eens dat er met jou geen discussie te voeren valt? Dat is namelijk ook de reden dat 80% van de posts uit dit topic van jou afkomstig zijn. Als het kon, ging jij nog met jezelf in discussie.

En weer dezelfde mensen aan het rellen ;)

Ik noem iemand alleen een racist als hij beantwoord aan de omschrijving. als iemand zegt dat alle moslims mong*len zijn en dat ze maar best tot ontploffing worden gebracht in een kliniek, dan noem ik een kat een kat en een racist een racist. heeft niks met hokjesgeest te maken!
----------

ik zal niet meer reageren op tractortje en D. omdat zij terug off topic zijn gegaan door op de man te spelen en te reageren opmij als persoon iipv oplossingen aan te dragen. Ik trachtte dit door me milder op te stellen, omdat ik gemerkt heb dat ik mss wel wat vijandige reacties heb "uitgelokt" door mijn standpunt te hard uit te drukken. Ik heb dit reeds meerdere malen duidelijk gemaakt maar blijkbaar zijn er mensen op dit forum die zo verbitterd zijn dat zelf dat niks uithaalt. Dit verduidelijkt waarom er een topic is "hoe komt D. zo verbitterd". Jammer.

Ha! Over op de man spelen gesproken!

Volgens mij snap je het niet helemaal. Jij hebt een standpunt, iemand geeft tegenargumenten en jij gaat die tegenargumenten onderuit halen. Op die manier kun je je gelijk halen en eventueel iemand ergens van betichten (racisme, ongelijk.. whatever turns you on) en zelfs iemand van je visie overtuigen!

Wat jij doet is je eigen standpunt en argumenten neerkalken en dat 115 keer in een topic. Daarom ben je dus ook het lachertje van deze topic. Natuurlijk verwijs ik naar een andere auteur, je bent immers al meerdere malen tot op het bot uitgekleed. Het is voor mij niet nodig om dat nogmaals te doen. Misschien een ander keertje, als je begrijpt hoe de grote mensen wereld werkt en het waard bent om met mij te discussieren.

Laatst bewerkt:
als iemand ingaat tegen min standpunt dan ga ik trachten die persoon mijn visie duidelijk te maken. Dat is namelijk de bedoeling in dergelijke fora. Indien iedereen het met elkaar eens zou zijn dan zou het best wel saai worden.
Je hebt zelfs geen argumenten aangebracht behalve dan een verwijzing naar een andere auteur en een paar beschuldigingetjes. Getuigt van weinig klasse.

wil het niet goedschiks..........dan maar kwaadschiks ??

waaraan denk je je negatieve karma (power) te danken te hebben ??

hint:
.........niet door je slimme opmerkingen

:janken:

Terug
Naar boven