MuscleMeat

klacht ingediend door mevrouw met hoofddoek

Thinkalot, het maakt niet uit met wat voor argumenten iemand hier komt, je standpunt blijft hetzelfde, je draaid er vaak omheen en ziet je eigen persoonlijke fouten niet. Hoe kan je dan een discussie met jouw voeren?

exactly my thougts

Begint meer te lijken op een "ik geef gewoon tegengas, maakt niet uit wat gepost word" houding

ik heb nooit gezegd dat iemand niet in beroek kan gaan als hij voelt dat hij onrechtvaardig is behandeld; je kan altijd in beroep gaan. Wat ik bedoelde is dat als je voelt dat je recistisch wordt behandeld in een winkel of zo, en je hebt geen bewijzen dan kan je de de rechtzak niet winnen omdat je voelde dat je zo behandeld werd.

thinkalot jouw verweer is continu dat al verweer gegeven hebt , je spreekt over je tegenargumenten maar die slaan continu de plank mis en gaan vaak ergens anders over dan het onderwerp dat je opponent aansnijdt.
Ik ben trouwens niet begonnen met uitschelden maar jij. Ontken het maar niet. Ik ben trouwens geen rascist maar heb wel een gruwelijke hekel aan positieve discriminatie, mensen die niet werken (zonder reden) en mensen die zich asociaal opstellen. In mijn leven is voor mij gebleken dat ik dan met name last heb van antilianen en marrokanen. Ik ken echter ook leuke mensen uit deze bevolkingsgroep (collega's) en die geven eerlijk toe dat er een hoop problemen veroorzaakt worden door hun landgenoten en balen ook van het image dat zij er aan overhouden. Ik werk in het gevangenis wezen en tbs klinieken en minstens 70% is buitenlander en dit staat niet in verhouding tot de maatschappij. Kom nu niet aan met aan met het linkse idee dat deze mensen minder kansen krijgen en door armoede getroffen zijn. zeker in nederland krijg je alle kansen er iets van te maken maar veel verdommen het gewoon.
Ga maar eens een jaartje in een tbs kliniek werken , wedden dat je meer rechts gaat denken. (is dus niet direct extreem rechts)
Ik vind jou extreem links en die zijn minstens zo gevaarlijk. Volkert van de G bijv.

thinkalot jouw verweer is continu dat al verweer gegeven hebt , je spreekt over je tegenargumenten maar die slaan continu de plank mis en gaan vaak ergens anders over dan het onderwerp dat je opponent aansnijdt.
Ik ben trouwens niet begonnen met uitschelden maar jij. Ontken het maar niet. Ik ben trouwens geen rascist maar heb wel een gruwelijke hekel aan positieve discriminatie, mensen die niet werken (zonder reden) en mensen die zich asociaal opstellen. In mijn leven is voor mij gebleken dat ik dan met name last heb van antilianen en marrokanen. Ik ken echter ook leuke mensen uit deze bevolkingsgroep (collega's) en die geven eerlijk toe dat er een hoop problemen veroorzaakt worden door hun landgenoten en balen ook van het image dat zij er aan overhouden. Ik werk in het gevangenis wezen en tbs klinieken en minstens 70% is buitenlander en dit staat niet in verhouding tot de maatschappij. Kom nu niet aan met aan met het linkse idee dat deze mensen minder kansen krijgen en door armoede getroffen zijn. zeker in nederland krijg je alle kansen er iets van te maken maar veel verdommen het gewoon.
Ga maar eens een jaartje in een tbs kliniek werken , wedden dat je meer rechts gaat denken. (is dus niet direct extreem rechts)
Ik vind jou extreem links en die zijn minstens zo gevaarlijk. Volkert van de G bijv.

Dan moet je maar eens bewijzen dat ik begonnen ben met schelden. dat je geen racist bent blijkt duidelijk niet uit je postings; Racisme is slechte daden veralgemenen op de hele groep; En dat heb je al heel vaak gedaan en doe je tevens weer in je laatste repliek
Dat mijn argumenten volgens jou de plank misslaan is jouw opinie. olgens mij kan je gewoon de argmentatie niet volgen omdat je door haat verblind bent.

Jij achterlijke kl***zak. Weer eens de zaken uiit de context rukken. Jellie vonden het allemaal vies dat die kerel zich daar zit op te geilen en velen spraken ervan hem zpwat dood te slaan. Velen vonden het interesant om het zieknehuis op te blazen met moslims er in. Hoe heet dat dan? Is dat dan geen volkerenmoord? Zo typisch voor racisten he. Dom als de nacht!

hier het bewijs. Dat jij begon met schelden. ik heb hier nog beleefd op gereageerd .
brutaaltje en jokkebrok oh ho

Jij had me daarvoor eerst uitgescholden voor homo! Dus jij was eerst met de beledigingen. Lees de thread maar door!

Hallo Is daar iemand!!!!
Ik heb nooit gezegd dat je homo bent. Ik mag zeggen dat ik denk dat je een homo bent maar ik mag niet zeggen "Jij bent een homo"
vrijheid van meningsuiting moet je daar in het zuiden ook eens introduceren

excuseer ik moet even de dag afsluiten en gaan avondeten met een stel moordenaars , verkrachters enz.
Veel plezier met echt lezen.

Hallo Is daar iemand!!!!
Ik heb nooit gezegd dat je homo bent. Ik mag zeggen dat ik denk dat je een homo bent maar ik mag niet zeggen "Jij bent een homo"
vrijheid van meningsuiting moet je daar in het zuiden ook eens introduceren

Dus ik mag zeggen: ik zou zeggen dat je een smerige kl***zak bent maar dat zal ik niet zeggen"
Dat is gewoon een flauwe truc om te beledigen en je staart in te trekken. Het blijft een belediging.

Wie o wie zal er het eerst gebanned worden?

Bet now! :D

Hahaha, ik denk dat beide heren gewoon maar via PM verder moeten gaan. Een slot op dit topic zou toch zonde zijn, het was een mooie discussie.

Dus ik mag zeggen: ik zou zeggen dat je een smerige kl***zak bent maar dat zal ik niet zeggen"
Dat is gewoon een flauwe truc om te beledigen en je staart in te trekken. Het blijft een belediging.

nee nee nee, mr thinkalot

dat is nu de dunne scheidslijn waarover we het hier hebben,

ik vind is geen enkel probleem, maar jij bent dat mag dan weer niet he. :D

En nee het is geen truc maar vrijheid van meningsuiting.

wat ik van deze hele discussie vind: staat en kerk moeten gescheiden blijven ten alle tijden. En als je zo graag christen, moslim, jehova, rozenkriuser or what ever wil zijn doe je dat maar lekker thuis zodatik er geen last van heb.

Dus geen geloofsuitingen in beroepen etc. Dus geen hoofddoeken, burka's, tulbanden.

En je vergelijkingen met een baseball petje gaat dus niet op want dat heeft niets met geloof te maken.

nee nee nee, mr thinkalot

dat is nu de dunne scheidslijn waarover we het hier hebben,

ik vind is geen enkel probleem, maar jij bent dat mag dan weer niet he. :D

En nee het is geen truc maar vrijheid van meningsuiting.

wat ik van deze hele discussie vind: staat en kerk moeten gescheiden blijven ten alle tijden. En als je zo graag christen, moslim, jehova, rozenkriuser or what ever wil zijn doe je dat maar lekker thuis zodatik er geen last van heb.

Dus geen geloofsuitingen in beroepen etc. Dus geen hoofddoeken, burka's, tulbanden.

En je vergelijkingen met een baseball petje gaat dus niet op want dat heeft niets met geloof te maken.
waarom bestaan er dan religieus getinte partijen

vb hier in belgie cd&v

waarom bestaan er dan religieus getinte partijen

vb hier in belgie cd&v

in Nederland is staat en kerk gescheiden en dat moet ook zo blijven, ik weet niet hoe het in Belgie zit.

We hebben hier het CDA en de Christen Unie, maar deze partijen scheiden kerk en staat ook alleen weet ik dat van de Christen Unie niet zeker.

Ik vind het gewoon belachelijk dat iemand met een hoofddoek en een publieke functie een klacht indiend tegen het feit dat ze geen hoofddoek mag dragen.

We hebben dit soort situaties ook gehad in Nederland.

Ze weten echt wel hoe het werkt in Nederland en we zijn al zo tolerant maar nee hoor het is nooit goed genoeg voor die mong*len. Ze willen altijd meer meer meer. En het maar raar vinden dat Nederlanders steeds meer gaan generaliseren.

Dat mens moet zichzelf eens een spiegel voorhouden

Pfffft
Hopeloos dit. Ik stop ermee want ik heb geen zin om geband te worden.
succes dutch bodybuilder die 100% belg is.

in Nederland is staat en kerk gescheiden en dat moet ook zo blijven, ik weet niet hoe het in Belgie zit.

We hebben hier het CDA en de Christen Unie, maar deze partijen scheiden kerk en staat ook alleen weet ik dat van de Christen Unie niet zeker.

Ik vind het gewoon belachelijk dat iemand met een hoofddoek en een publieke functie een klacht indiend tegen het feit dat ze geen hoofddoek mag dragen.

Ze weten echt wel hoe het werkt in Nederland en we zijn al zo tolerant maar nee hoor het is nooit goed genoeg voor die mong*len. Ze willen altijd meer meer meer. En het maar raar vinden dat Nederlanders steeds meer gaan generaliseren.

exact Volgens mij heeft de christen unie het wel gescheiden gehouden. waar het ophoudt is de SGP. religie mag niet gaan bepalen hoe onze wetten en regelgeving eruit zien. Al schemert het er altijd wel wat in door.
Christelijke normen en waarden zijn wel de basis voor onze staatsoprichting

Sprak jij niet over een fijne scheidslijn? en dan overschrijdt je die door ze mong*len te noemen. Je volgt je eigen regels niet!

Sprak jij niet over een fijne scheidslijn? en dan overschrijdt je die door ze mong*len te noemen. Je volgt je eigen regels niet!

De ironie: door het gebruik van het woordje "ze" laat jij technisch gezien blijken dezelfde bevolkingsgroep ook over 1 kam te scheren. :roflol:

De ironie: door het gebruik van het woordje "ze" laat jij technisch gezien blijken dezelfde bevolkingsgroep ook over 1 kam te scheren. :roflol:

Dat is wel heeeeeeeeeeeeeel vergezocht. Als iemand zegt: alle joden zijn honden. Ik ik zeg: dat is niet waar, ZE zijn geen honden, dan doe ik iets fout?
Waar haal jij toch die onzin?

Terug
Naar boven