AndroidHealthClinic

Klacht scholieren wegens politie geweld

Wahaha gewelidig filmpje, had hem nog niet gezien.
Zie die jongen op het begin staan met zijn rotkop toen ik nog op het Montesorri lyceum zat ( daar komen zowat al die kinderen vandaan oop het museum plein ) had ik altijd ruzie met die puistenkop en zijn vriendjes.
En jullie moeten niet zo zeuren alsof jullie niks afgereld hebben in jullie tiener tijd.

AdHoc liep in zijn tienertijd over het schoolplein met een walkie talkie en een fluitje aan zij nek.pheert pheert pheert,halt halt hierkomen jij.Ruim dat papiertje is op pheert pheert.:roflol:

Na het zien van het filmpje op geensT.nl ben ik ook overtuigd: nekschot en snel!! ;)

Pff jij met je nekschot.
Er waren zat 18 jarige die mee gingen rellen.
Je bent 18 en nog geen ouwe lul die zo praat over de jeugd.

• Topic Starter Topic Starter
Wahaha gewelidig filmpje, had hem nog niet gezien.
Zie die jongen op het begin staan met zijn rotkop toen ik nog op het Montesorri lyceum zat ( daar komen zowat al die kinderen vandaan oop het museum plein ) had ik altijd ruzie met die puistenkop en zijn vriendjes.
En jullie moeten niet zo zeuren alsof jullie niks afgereld hebben in jullie tiener tijd.

Ik heb nog nooit van mijn leven iets express vernield van een ander. Ook niet als puber. Er bestaan ook nog mensen die zich wel aan de regeltjes houden wat dat soort zaken betreft. Dat andere domme pubers dat wel doen wil niet zeggen dat het mag en hoort.

Pff jij met je nekschot.
Er waren zat 18 jarige die mee gingen rellen.
Je bent 18 en nog geen ouwe lul die zo praat over de jeugd.

Wtf, over wat heb je het nu,
als andere mensen van 18jaar willen gaan rellen moeten ze dat maar doen maar dan moeten ze ook maar de gevolgen dragen

Voor gewone betogingen, stakingen heb ik het volste begrip maar niet om niet naar de les te hoeven.

De meesten weten niet eens wat er echt zal wijzigingen aan het huidige systeem: Ze weten enkel dat ze iets meer uren naar school zullen moeten gaan, een deel daar van was ook voor begeleiding...is dat slecht dan? Zoals ik hoor is de scholingsgraad/niveau zeer laag in Nederland, het is er ook aan te zien! (Je bent er trouwens een mooi voorbeeld van: Niet weten dat de overheidsinstelling gefinancierd wordt door de gewone burgers, ja ook je pappie en mammie ;) )

Zoals ik hoor is de scholingsgraad/niveau zeer laag in Nederland, het is er ook aan te zien! (Je bent er trouwens een mooi voorbeeld van: Niet weten dat de overheidsinstelling gefinancierd wordt door de gewone burgers, ja ook je pappie en mammie ;) )

Haha oh nee, niet weer die discussie. Het bleek overigens erg mee te vallen, er stonden zelfs een paar universiteiten uit Nederland in de top 100, van de beste van de wereld. Belgie had er geen enkele:)

Haha oh nee, niet weer die discussie. Het bleek overigens erg mee te vallen, er stonden zelfs een paar universiteiten uit Nederland in de top 100, van de beste van de wereld. Belgie had er geen enkele:)

Universiteiten, dat kan goed zijn, het zou me trouwens verbazen als de KU Leuven niet in die lijst staat, ze komen toch wel erg vaak in het Nieuws (in Vlaanderen) met nieuwe ontdekkingen op vlak van geneeskunde ;)

Maar we wijken af, geef nu maar toe dat het niveau in het secundair onderwijs erg triest is..., oftewel is gewoon een erg grote kloof tussen de verschillende onderwijsinstellingen in NL (hier hebben we ASO, TSO, BSO, in NL??) Oftewel zijn het de buitenlanders die het niveau zo naar beneden trekken :D :o

Universiteiten, dat kan goed zijn, het zou me trouwens verbazen als de KU Leuven niet in die lijst staat, ze komen toch wel erg vaak in het Nieuws (in Vlaanderen) met nieuwe ontdekkingen op vlak van geneeskunde ;)

Maar we wijken af, geef nu maar toe dat het niveau in het secundair onderwijs erg triest is..., oftewel is gewoon een erg grote kloof tussen de verschillende onderwijsinstellingen in NL (hier hebben we ASO, TSO, BSO, in NL??) Oftewel zijn het de buitenlanders die het niveau zo naar beneden trekken :D :o

Als je het al niet weet, laten we er dan maar over ophouden:)

Doe research, of begin er niet over.

Als je het al niet weet, laten we er dan maar over ophouden:)

Doe research, of begin er niet over.

Haha, doe eens niet zo serieus bascross
heb je jezelf voorgenomen om normaal te doen? :roflol:

Ik reageer gewoon ff op een antwoord van die puber, ik ga daar eerst geen half uur research naar doen om mijn gelijk te krijgen hoor:p

Haha, doe eens niet zo serieus bascross
heb je jezelf voorgenomen om normaal te doen? :roflol:

Ik reageer gewoon ff op een antwoord van die puber, ik ga daar eerst geen half uur research naar doen om mijn gelijk te krijgen hoor:p

Ik heb 6 kaarten, dus ik word gedwongen.

Verder probeerde je gewoon te rellen, dat snapt iedere mong**l.

Onderling allemaal stoer praten over wat ze wel niet hebben gegooid naar de politie, t zijn niet echt mn vrienden maar die mensen die autoruiten inslaan of eieren op auto's gooien mag je van mij toch wel een paar kankerklappen met zon gummiknuppel geven, en dan gaan ze lopen huilen op t nieuws muahahah

Welke heb je allemaal,kunnen we mischien gaan kwartetten.

Terug
Naar boven