Fitness Seller

Klacht scholieren wegens politie geweld

Niet één extra uurtje hoor, van half drie naar 4 uur.
En we krijgen dus geen vakken, we moeten wat voor ons zelf doen omdat we dan al klaar zijn met ons werk, dus we verspillen tijd.
Die minister doet dit, omdat er vorig jaar heel veel bezorgde ouders waren die naar scholen belde, omdat hun kind te makkelijk van school kon gaan, bijv: te weinig uren wat dus echt bullshit is.
En als ik die minister was zou ik me maar terugtrekken, want denk maar niet dat de Nederlandse jongeren zich laat tegenhouden door de Politie.

De politie word wel steeds onvriendelijker als de ME echt gaat bestrijden zoals ze bij voetbalsupporters doen is het zo afgelopen.

Als de scholieren slim zijn(zijn ze niet, maar dat terzijde), gaan ze iets anders verzinnen als de politie te hard optreedt. Tenminste(lees je mee, azrael?) als ze het doel nog niet bereikt hebben. Ze kunnen bijv. allemaal naar huis gaan.

Ja, de politie kan onvriendelijker worden, maar jongeren misschien wel veel extremer en dan denk ik vooral aan veel meer en extremere vernielingen en met wapens de straat op.

Niet één extra uurtje hoor, van half drie naar 4 uur.
En we krijgen dus geen vakken, we moeten wat voor ons zelf doen omdat we dan al klaar zijn met ons werk, dus we verspillen tijd.
Die minister doet dit, omdat er vorig jaar heel veel bezorgde ouders waren die naar scholen belde, omdat hun kind te makkelijk van school kon gaan, bijv: te weinig uren wat dus echt bullshit is.
En als ik die minister was zou ik me maar terugtrekken, want denk maar niet dat de Nederlandse jongeren zich laat tegenhouden door de Politie.

Maak d'r niet zo'n punt van, als je zo 'stoer' bent om te gaan rellen, kan je ook zo 'stoer' zijn om die paar uurtjes niet te komen

Als ze slim zijn.Gaan ze met z'n allen dat 9e uur niet na school.Maar dan ook iedereen.Gewoon doen alsof het 9e uur niet bestaat.

Optie 2 : Doorgaan met rellen elke dag weer totdat het 9e uur eruit word gegooid.Ze denken wel dat ze regeltjes kunnen verzinnen maar als niemand het er mee eens is wat heb je er dan aan.Regeltjes verzin je toch om het er beter op te maken niet ? er zijn nu al veel onzinnige uren op school.

Ja lach maar, er zijn hier al 2 agenten mishandeld.
En let maar op het nieuws morgen, dit gaan er veel meer worden.

???:roflol:
En deze regeling geldt voor alle scholen of kiest de school zelf wat ze met hun anderhalf uur doet ?

Ja, zowat alle scholen in Amsterdam doen niks in die laatste uren de meeste docenten zijn al naar huis en meestal hebben we niet eens een docent en gaan we gewoon anderhalf uur praten.

Vredig staken doen ze hier niet aan.
Misschien wel in fryslan of zo of in het zuiden.

Zonder toezicht :roflol:

Zeer raar, maar ik zal maar om je woord geloven man.

Omdat de deuren op slot zijn.
En als je weg wilt moet je dus eerst langs het beveilegingshok.
Dus ik ga hem nu gewoon voor die laatste uren peren.
De meeste gaan helemaal niet meer naar school en gaan alleen maar staken.
Maar dat lijkt me niet slim voor mijn school prestaties en ik heb ook geen zin om de hele dag in de kou te staan.

:roflol:

Niet opgeven mannen. Een uur meer vastzitten betekent een uur minder blowen.
Nederland zou Nederland niet zijn als er niet geblowd wordt.

Terug
Naar boven