Fitness Seller

Klacht scholieren wegens politie geweld

Ik heb duidelijk aangetoond hoe het met mijn situatie zit. Tijd kan ik niet toveren. Ik kan wel bepaalde zaken opgeven en me meer concentreren op school, maar daar ging juist de hele discussie om. Ik wil juist niet dat school teveel aandeel heeft in mijn leven. 1/3 van de dag is genoeg.

Minder zorgen maken, meer kloten. Werken is nog tijd genoeg voor, dus doe wat langer over je opleiding, de werkers op dbb betalen dmv belastingen je opleiding wel, dus hoezo zorgen maken?:D

Ik heb duidelijk aangetoond hoe het met mijn situatie zit. Tijd kan ik niet toveren. Ik kan wel bepaalde zaken opgeven en me meer concentreren op school, maar daar ging juist de hele discussie om. Ik wil juist niet dat school teveel aandeel heeft in mijn leven. 1/3 van de dag is genoeg.

Heb ik op school geleerd:roflol:

Een dag heeft 24 uren, - 8 uur slaap is 16 uur over voor school en andere dingen, dus tijd genoeg ;) .

Het aantal lessen per week varieert van 20 tot 30. Ze duren 3 kwartier. Meestal beginnen de lessen om 08.00 uur en ze eindigen meestal om 13.00 uur. In Duitsland is er een schoolbus-systeem, aangezien de afstanden voor leerlingen van en naar school te lang zijn. Meestal is deze regeling goedkoop of geheel gratis. Per jaar zijn er ongeveer 70 vakantiedagen. De leerlingen hebben de zomervakantie, de kerstvakantie, de paasvakantie en de pinkstervakantie tot hun beschikking. Het cijfer 1 is in Duitsland het hoogst en een 6 is het laagst. Een 4 is ongeveer een voldoende.

1 lesuur= 45 min.
van 8 uur tot 13 uur.

Zo moet het zijn!

Een dag heeft 24 uren, - 8 uur slaap is 16 uur over voor school en andere dingen, dus tijd genoeg ;) .

7 uur opstaan.
8.15u school begint
16.30 school gedaan
+ gemmiddeld 1,5 uur werken
18.00u tot 23.uur vrijaf
23.00u slapen
7 uur opstaan

Met zo'n routine heb je eigenlijk dus 5 uur voor jezelf. Kleine pauzes op school, onderweg naar school en slapen telt niet.

Minder zorgen maken, meer kloten. Werken is nog tijd genoeg voor, dus doe wat langer over je opleiding, de werkers op dbb betalen dmv belastingen je opleiding wel, dus hoezo zorgen maken?:D

Ik wil gewoon meer vrije tijd en minder drukte en verantwoordelijkheden. Ik ben verdomme geen slaaf, maar zo voel ik me wel soms.

Daarom eens op zijn tijd: :fu:+:joint:

Dan wordt het toch zweten voor je.:D

Ik heb stukjes gezien op tv maar wat IK heb gezien ging de politie ook roekeloes te werk, ze sloegen jongeren die gewoon al wegwilden nadat ze hadden gezegd dat ze wegmoesten what's up with that? Als ik daar was geweest had ik zo'n agent waarschijnlijk helemaal verbouwd... maar goed dat ik er niet bij was trouwens :D

Ik kan niet wachten totdat je het probeert.

Wat een stoere blauwjassen.Dat ze dat durven zonder m e pakkie aan.Volgende keer flikken ze het misschien bij de kleuters als het sinterklaas feest uit de hand loopt.Ook knap dat ze tijd konden vrijmaken,het is een drukke tijd kwa bekeuringen uitschrijven.

Zo frusti heb je er eentje gekregen omdat je fout geparkeerd stond?

Wist je trouwens dat mensen die te dom voor de politie zijn bij de beveiliging gaan werken.
Uhh uitkering,ik heb een koophuis die waarschijnlijk 3 maal hoger licht dan een koophuis van iemand die bij de beveiliging werkt.

Natuurlijk :roflol: Jij zal wel een mooie carriere achter de lopende band hebben. :thumbs:

Ik had het in het andere topic al gezet dat dit waarschijnlijk ging gebeuren. Jongeren die stoer staan te doen en de boel staan te slopen krijgen een paar tikken en dan gaan er hier nog mensen het opnemen voor die debielen. Dan ben je zelf ook een behoorlijke r*tard naar mijn idee. Er wordt niet zomaar geslagen. Hoop dat jullie persoonlijke bezittingen ook eens gesloopt worden. Kijk dan eens hoe hard jullie om de politie roepen.

Zo werkt dat pat, op internet is iedereen de held.
Meestal omdat er iets gecompenseerd moet worden :)

1. School vraagt meer dan 8 uren. Niet enkel zit je bijna 1/3 van je dag op school, na het school stopt je schoolleven nog niet. Al snel neemt het meer dan 1/3 van je dagelijkse activiteit over. Dat is veel te veel.
2. als het een job is die je graag doet, dan valt het zeer goed mee. Maar in het middelbare school heb je zoveel algemene vakken dat de interesse niet altijd hoog blijft.
[/QUOTE]

Sukkeltje toch, nu al zoveel moeite in het middelbaar, terwijl je 19 bent hmm héhéhéhé. Ga maar direct werken dan want hogeschool/unief is niets voor jou dan

Die tags :roflol:

Tags: huilen mammie, k*t scholieren, politie homos, stakkers

Ik heb stukjes gezien op tv maar wat IK heb gezien ging de politie ook roekeloes te werk, ze sloegen jongeren die gewoon al wegwilden nadat ze hadden gezegd dat ze wegmoesten what's up with that? Als ik daar was geweest had ik zo'n agent waarschijnlijk helemaal verbouwd... maar goed dat ik er niet bij was trouwens :D

Was idd maar goed, dat je er niet bij was.......:angstig::angstig::sukkeltje::rolleyes:

Sukkeltje toch, nu al zoveel moeite in het middelbaar, terwijl je 19 bent hmm héhéhéhé. Ga maar direct werken dan want hogeschool/unief is niets voor jou dan

Haha, sorry? Boeiend dat hij er moeite mee heeft.

Of ben je zo iemand die zich beter voelt, omdat je slimmer bent, oh brother:rolleyes:

Probleem tegenwoordig is dat er voor steeds minder bvb een rechtzaak aangespannen wordt. De meeste mensen kunnen ook niets meer van mekaar verdragen. Als je vroeger van de matrak kreeg, had je 't meestal ook dubbel en dik verdient. Nu moeten ze al eerst vragen of je akkoord gaat, waar ze mogen slaan, en of je bij één of andere vakbond bent...

Het moet nu maar eens stoppen,die gasten van mij hebben ook meegedaan en dat heeft me al 3 dozen eieren gekost.Als het nog langer duurt kost dat me nog kilo's

Typische uitspraken van mensen die denken dat ze de hele wereld hebben en besturen. Banen afkraken WOW , je niveau daalt met de reply in dit topic.
Ik hoef bijvoorbeeld niet te staken omdat ik mijn zaken goed geregeld heb en succes heb in mijn werk... jij bent daar integen bang voor een flitsontslagbeleid...

Vul misschien eens een correcte leeftijd in bij je profiel , je komt met dit soort uitspraken geloofwaardiger over als er 16 staat.

Ha,succes bij de beveiliging.Mag je nu een extra rondje rijden of controleer je ook passies.Dat ik staak is niet omdat ik bang voor mijn baantje ben,maar omdat ik verder kijk dan me neus lang is.
Hou oud ben je,je klinkt als een oud narrig omaatje van 70.

Terug
Naar boven