AndroidHealthClinic

Klacht scholieren wegens politie geweld

Kerel doe jezelf en je toekomstige baas een plezier en ga die extra uren gebruiken om je taalvaardigheid op een acceptabel niveau te brengen. Vooral die tweede post kan ik niet volgen.

Als je het niet kan volgen, zegt dat ook wel iets over jou.

Zijn spelling is niet erg goed, maar ik heb erger gezien.

Als je het niet kan volgen, zegt dat ook wel iets over jou.

Zijn spelling is niet erg goed, maar ik heb erger gezien.

Er zijn hier ook mensen die geen zin hebben om elke zin 3 keer te lezen voordat ze hem snappen. Ik sla al die brReEzAh-taal vaak over. Ik lees erg snel als het net Nederlands is, maar bij dat soort taal moet ik aan ontcijferen doen en daar heb ik een rothekel aan. Dat mensen af en toe een spelfaut/taalfout maken dat zal mij een worst wezen, maar ze moeten ten minste hun best doen. Als ze het dan nog niet kunnen.......dan moeten ze gewoon wat extra schooluren erbij krijgen :)

Er zijn hier ook mensen die geen zin hebben om elke zin 3 keer te lezen voordat ze hem snappen. Ik sla al die brReEzAh-taal vaak over. Ik lees erg snel als het net Nederlands is, maar bij dat soort taal moet ik aan ontcijferen doen en daar heb ik een rothekel aan. Dat mensen af en toe een spelfaut/taalfout maken dat zal mij een worst wezen, maar ze moeten ten minste hun best doen. Als ze het dan nog niet kunnen.......dan moet ze gewoon wat extra schooluren erbij krijgen :)

:thumbs:

Als jullie niet snappen wat ik zeg dan zijn jullie hier dom en niet ik.
Dat ik niet fatsoenlijk typ betekent niet dat ik het niet kan.

Nee, dat betekent dat je erg lui bent. Die 1040 uur kan dus mooi gebruikt worden om dat af te leren.

Er zijn hier ook mensen die geen zin hebben om elke zin 3 keer te lezen voordat ze hem snappen. Ik sla al die brReEzAh-taal vaak over. Ik lees erg snel als het net Nederlands is, maar bij dat soort taal moet ik aan ontcijferen doen en daar heb ik een rothekel aan. Dat mensen af en toe een spelfaut/taalfout maken dat zal mij een worst wezen, maar ze moeten ten minste hun best doen. Als ze het dan nog niet kunnen.......dan moeten ze gewoon wat extra schooluren erbij krijgen :)

Ik snapte hem meteen, blijkbaar ben ik heel slim.

Ik weet nu al dat dit een eindeloze discussie gaat worden, dus ik zeg maar niks.

Ik weet nu al dat dit een eindeloze discussie gaat worden, dus ik zeg maar niks.

Komaan man, jij bent 1 van degenen die staakt. Je hebt toch talloze redenen daarvoor ?

Ik vraag me af, als er elke dag een uur bijkomt. Welke vakken zijn dit precies ? Waarom wil de minister persé een extra uur bijvoegen ? Waarom vinden jullie van niet?

Komaan man, jij bent 1 van degenen die staakt. Je hebt toch talloze redenen daarvoor ?

Ik vraag me af, als er elke dag een uur bijkomt. Welke vakken zijn dit precies ? Waarom wil de minister persé een extra uur bijvoegen ? Waarom vinden jullie van niet?

Laat ze eerst de huidige uren is nuttig besteden, van mij part mogen ze 200 uur extra per jaar geven. Zolang het maar in m'n huidige tussenuren gebeurt.

Terug
Naar boven