MuscleMeat

kleding : wat word volgens jullie de zomer mode van 2008?

You're quite the chickmagnet yourself 'big' guy

Dunno, de 1e die me aanspreekt op het merk respecteer ik veel.

Je kan 2 kanten op he, je hebt mensen die kleding kopen om het merk en het niet veel boeit hoe het eruit staat als het logo maar zichtbaar is, of mensen die het kopen om de exclusiviteit en het uiterlijk van de broek.

Ik heb die broek gekocht om de 2e reden. Het merk kan je niet eens goed zien, enige is zo'n ding in de riemband, en volgens kent 80% van het volk wat ik tegen kom of mee om ga het merk niet. Het kan me vrij weinig intresseren welk merk iets is, of hoeveel het kost. Als ik het mooi vind, koop ik het, no matter hoe duur het is.

Ja idd, zo scheid je de mindere meisjes van de betere...

j/k;)

Monster grap

Maar het is wel belangrijk, kleding maakt de man hè...;)

Ik loop vaak in dit shirt;

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Liefst had ik deze met een groter logo, zodat iedereen goed kan zien hoe WeLvArEnD ik ben.

Ik vind die grote merk opdrukken die je zo vaak ziet maar ordinair en goedkoop overkomen. Veel geld betalen om je te laten gebruiken als wandelend reclamebord...dat heb ik nooit begrepen.

Zoals ik dus...:o

Niéts tegen jouw hoor brothaa!

dit soort meuk

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Tja, met die shit loopt de eerste de beste klojo die net uit de pampers is, rond.

Zoals gezegd, ik koop enkel merkkledij, maar dan niet deze goedkope zooi:o

Laatst bewerkt:
Tja, met die shit loopt de eerste de beste klojo die net uit de pampers is, rond.

Zoals gezegd, ik koop enkel merkkledij, maar dan niet deze goedkoper zooi:o

Lol, goedkope zooi? ga me niet vertellen dat je Chasin', G-star, Replay goedkope zooi vind;) Ik weet niet wat jij draagt dan? Lacoste? Armani? Tommy?

100 euro voor een broek is normaal. Ik heb 1 broek van 200 euro (zo1: [Link niet meer beschikbaar])

Overigens geld uitgeven aan kleding als je het te besteden hebt is toch je eigen keus? Net als dat er hier 80% gasten rondlopen die 300 euro aan supplementen per maand kopen, en nog niet groeien

Kleding mag wat kosten, meestal is het mooier en beter van kwaliteit.

Whahhahhhahahahahahahahahahahahahahha 200 euro whahahahahahahahahahahaha sicko! Dat is een jaar lang hamburgers.

Trouwens ik weet niet wie je wijs heeft gemaakt dat duurdere kleding beter van kwaliteit is en mooier is maar dat klopt niet. Zoiezo na 1 jaar past het vaak toch al niet meer, of wil ik iets anders.

100 euro voor een broek kan er bij mij ook van af hoor
ik heb er trouwens een van diesel van 100 euro. Je kan gewoon niet om de prijs heen. Ik weet ook wel dat ze er misschien 80 procent winst op maken maar zoek dan eens een mooie broek die er op lijkt van een onbekend merkje voor de helft of minder van de prijs? dat vind je gewoon niet. Sommige zaken moet je bij wijze van spreken gewoon van een merk kopen en ik weet ook dat het een serieuze hap van je bankrekening is want ik ben alles behalve welgesteld :o

Ik draag alleen merktrainingsbroeken trouwens, standaard adidas met 3 strepen tot onder aan toe. Dat dan weer wel.

:roflol:
Ik draag alleen merktrainingsbroeken trouwens, standaard adidas met 3 strepen tot onder aan toe. Dat dan weer wel.

:roflol:

maar daar heb je er 10 voor 200 euro, niet 1:D

uhm, T-shirts met grote logo's zijn mode heb ik gemerkt toen ik gister ff ging kijke voor nieuw shirtje...boeit me allemaal niej zoveel...alst shirtje zelf maar leuk kleurtje heeft, en vooral lkkr/mooi zit

Emporio Armani, For All Mankind, Etro, Gucci, Prada, Kenzo, D&G, Moschino, Bruuns Bazar, hangt in mijn kast;)

trek eens wat foto's van je kast :D
heb je dan echt nix goedkoops?
Zelfs moest ik rijk zijn zou ik toch nog de h&m binnenwandelen :p
al was het maar om even te kijken of ze toevallig nix moois hadden, je weet nooit :D

Terug
Naar boven