XXL Nutrition

kleding : wat word volgens jullie de zomer mode van 2008?

ik heb al bijna 3 jaar geen nieuwe kleding gekocht, mensen in de kroeg zeggen weleens dat ik altijd dezelfde kleren draag. overdag heb ik gewoon werkkleding aan van mijn bedrijf. als ik ga winkelen vind ik het altijd erg moeilijk om iets moois te vinden. ik loop meestal gewoon in een spijkerbroek en een simpel t-shirt. heeft iemand tips voor mij?

Je traint niet hard genoeg!!

Toch apart dat het met die maten zo hard achteruit gaat dan.

Ben vorig jaar met een vriend wezen winkelen bij Jack&Jones en hij heeft daar wel dingen gekocht. Welliswaar alleen de grote maten, maar het is er wel.
Met een lengte van 1.88 en 100kg ging het gewoon niet. Alleen bij bloesjes opletten dat de mouwtjes niet te strak zitten.

Toch apart dat het met die maten zo hard achteruit gaat dan.

Ben vorig jaar met een vriend wezen winkelen bij Jack&Jones en hij heeft daar wel dingen gekocht. Welliswaar alleen de grote maten, maar het is er wel.
Met een lengte van 1.88 en 100kg ging het gewoon niet. Alleen bij bloesjes opletten dat de mouwtjes niet te strak zitten.

nou die blousjes inderdaad, kan je arm niet eens in de lucht steken als je een beetje schouder/bicep/tricep hebt, net een dwangbuis joh en dat met maten die voor bb-standaard zielig zijn....scheurt ook wel makkelijk, goedkope troep :D

Voor de zomer zijn korte broek met een polo erboven altijd goed.

Ik ben nog nooit bij jack and jones geweest, is het een geinige winkel? Als je naar de Score gaat (op een rustige dinsdagmiddag ofzo) dan wordt je meestal persoonlijk geholpen. En geven die lui je kleding enzo, en dat ga je dan passen. Meestal slaag je dan wel:)

Ik ben nog nooit bij jack and jones geweest, is het een geinige winkel? Als je naar de Score gaat (op een rustige dinsdagmiddag ofzo) dan wordt je meestal persoonlijk geholpen. En geven die lui je kleding enzo, en dat ga je dan passen. Meestal slaag je dan wel:)

jongetjes van 14 zijn de favoriete prooi van verkopers...lekker naief en rijke ouders=kassa :D daarom helpen ze jou altijd zo graag ;)

Maakt niet uit wat het is, de mode is wat ik draag :cool:

Als kleding fatsoenlijk past en staat ben ik blij :) mode? Pfff doe daar niet aan joh.. dan kan je kleding bljiven kopen. Koop gewoon wat basiskleding en breidt daarop uit. Als je jezelf te hip gaat kleding ben je al snel weer 'uit' namelijk en 'heb je weer nieuwe kleding nodig':D

Als kleding fatsoenlijk past en staat ben ik blij :) mode? Pfff doe daar niet aan joh.. dan kan je kleding bljiven kopen. Koop gewoon wat basiskleding en breidt daarop uit. Als je jezelf te hip gaat kleding ben je al snel weer 'uit' namelijk en 'heb je weer nieuwe kleding nodig':D

OT

Sophiej ziet er best lekker uit

Wat niet in de mode gaat zijn?
Hetgene dat ik draag!:D

wat dat betreft zijn het net h**ren
je moet geld hebben anders kan je opdonderen

True!:roflol:

ik probeer ze altijd op afstand te houden met de woorden. "ik kijk even rond, als ik hulp nodig heb laat ik het wel weten" Werkt vrijwel altijd.

Om het kort te houden hier slaag je altijd; LeMans, DonnaGuy (voor de ordinaire kleding:p loop ik altijd in) en voor het betere; Gimbrère. Dit zijn 3 winkelketens (in de meeste grote steden hebben ze deze) maar nog beter scoor je in de boetiekjes...
Een kleding-outlet is wel aardig, maar alleen voor pakken (en voor polo's:rolleyes:).

ik heb al bijna 3 jaar geen nieuwe kleding gekocht, mensen in de kroeg zeggen weleens dat ik altijd dezelfde kleren draag. overdag heb ik gewoon werkkleding aan van mijn bedrijf. als ik ga winkelen vind ik het altijd erg moeilijk om iets moois te vinden. ik loop meestal gewoon in een spijkerbroek en een simpel t-shirt. heeft iemand tips voor mij?

Jeansbroek aan doen, di beetje spant en daar niet gewoon hangt en een wit t-shirt :D vind dit toch altijd het leukste en mooiste om te dragen

Zeker eens kledij van J 'n J passen is echt shic hoor.
Heb er zelf een jas van en een pull en veel vrienden van me hebben ook van die kledij aan en bovendien is het niet eens zo duur!

Kijk eens bij Pall Mall. wel prijzig opzich, maar blijf jaren goed. Ok nu verkoop ik het zelf dan (als bij baan) maar heb er zelf ook goede ervaring mee.
Is niet echt modegevoelig, gewoon tijdloos. Het voordeel er van is dat je gemakkelijk een spijkerbroek met een van die shirts kan combineren.

En ja, tijdloos = lang in je kast laten hangen, waardoor je op een gegeven moment een leuke grote kast nodig heb, en je dus niet elke keer in dezelfde kleding loopt :p

Maar anders kijk ff bij de bijenkorf, heel makkelijk, maar daar hebben ze van alles wat ;)

Terug
Naar boven