XXL Nutrition

Kledingsites?

2dirkvc.jpg

750 voor een jas is gewoon teveel

edit: ohhhw god de bontkraagjes komen

Jullie konden toch aan een jas zien of het een dure of goedkope jas is

Nou
raad eens
karma voor iemand die in de buurt komt

Kerel, no offense.. Maar damn, dat zou ik voor 10 euro nog laten liggen..

---------- Post toegevoegd Fri 19 Oct 2012 om 23:48 ----------

Jullie konden toch aan een jas zien of het een dure of goedkope jas is

Nou
raad eens
karma voor iemand die in de buurt komt

Je hebt nog steeds de meerwaarde van zo'n dure jas niet uitgelegt?

Of ben je er zo eentje die aan iedereen wil laten zien, dat je een dure jas aan hebt?

Het gaat niet om de prijs
iemand wilde graag de prijs weten
vandaar dat ik het erbij heb vermeld

Het gaat mij om de exclusiviteit van t merk
niet om de prijs

Jas op deze pagina kost overigens 20k

Het gaat niet om de prijs
iemand wilde graag de prijs weten
vandaar dat ik het erbij heb vermeld

Het gaat mij om de exclusiviteit van t merk
niet om de prijs

Jas op deze pagina kost overigens 20k

Stone Island loopt tegenwoordig iedereen mee.. En ze keken je waarschijnlijk na omdat er zo'n rare bril aan je capuchon hing icm met die vage kleur.
Die goggle jackets slaan nergens op. Vond die ice jackets van Stone Island wel heel vet ooit, maar toch maar vanaf gezien toen me opviel wat voor typetjes daarmee lopen... (Zelfde met Lanvin schoenen)

Merk boeit mij niks, maar ik hou wel van mooie kleding. Ik heb vaak genoeg kleding aan waarvan mensen denken dat het een of ander duur merk is.

Laatst bewerkt:
Stone Island loopt tegenwoordig iedereen mee.. En ze keken je waarschijnlijk na omdat er zo'n rare bril aan je capuchon hing icm met die vage kleur.
Die goggle jackets slaan nergens op. Vond die ice jackets van Stone Island wel heel vet ooit, maar toch maar vanaf gezien toen me opviel wat voor typetjes daarmee lopen... (Zelfde met Lanvin schoenen)

Merk boeit mij niks, maar ik hou wel van mooie kleding. Ik heb vaak genoeg kleding aan waarvan mensen denken dat het een of ander duur merk is.

Amsterdam heb je wel meer mensen met CP jassen rondlopen ;) dont worry.

Is konijnvacht volgens mij
vind em ook lelijk hoor

@MightyTurk

Ik weet niet of je familie uit Turkije hebt zoals je naam doet vermoeden, maar zijn die exclusieve merken dan niet veel goedkoper te verkrijgen in Turkije, HET namaakland na China?

[Link niet meer beschikbaar]
Dit is de site van marjolein in den haag, ze heeft best wel mooie kleding, ze is momenteel bezig om een wedstrijdbikini te maken voor men vrouwtje.

Terug
Naar boven