MuscleMeat

Klein bobbeltje elleboog na overstrekking

Gijsderoo

Dutch Bodybuilder
Waardering
7
Lengte
1m83
Massa
88kg
Vetpercentage
6%
Deze week was ik een beetje aan het ouwehoeren op school met een gozer die nogal goed in judo is en hij klemde mijn linkerarm in een overstrekte positie en deed dit nogal lomp. Toen mijn arm overstrekte, dus de tegenovergestelde kant op hoorde ik een knak en kreeg ik in de buurt van mijn elleboogaanhechtingen die vanaf je elleboog naar de onderarm lopen een klein vreemd bobbeltje en werd het dik en blauw. Het deed een beetje pijn, maar na een dag deed het geen pijn meer. Diezelfde dag nog rug en trapezius getraind, nergens last van. De dag erna borst en toen begon het weer pijn te doen en werd het weer wat dikker en zette het op. Nu heb ik het rust gegeven, en doe ik geen drukoefeningen meer. Maar ik heb geen idee wat het nou precies is. Het is een klein bobbeltje in de buurt van mijn aanhechtingen.
Ik ben bij de huisarts geweest, die dacht dat het een ontsteking of dergelijke was. Ik ga deze week naar de fysio maar ik maak me er nu toch zorgen om.
Iemand enig idee?
Alvast bedankt

Hier een afbeelding btw [Link niet meer beschikbaar]
het zit dus op deze hoogte, je ziet ook dat het een beetje dikker en wit is

Gescheurde aanhechting?

Kan bij overstrekken vrijwel onmogelijk scheuren aan die zijde. Waarschijnlijk ontsteking van het trauma, er zit een beschadiging en dat roept een ontstekingsreactie op. Dus huisarts zit wel goed.
Het is niet verstandig zo blessures op te lopen. Als hij echt goed in Judo was had hij wel wat beheerster mogen doen.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Kan bij overstrekken vrijwel onmogelijk scheuren aan die zijde. Waarschijnlijk ontsteking van het trauma, er zit een beschadiging en dat roept een ontstekingsreactie op. Dus huisarts zit wel goed.
Het is niet verstandig zo blessures op te lopen. Als hij echt goed in Judo was had hij wel wat beheerster mogen doen.