Fitness Seller

Pijnlijke achterkant schouderblad / onderarm

Bezoekers in dit topic

Een acute tendinitis kan mits slechte behandeling tijdens de eerste 2-3 weken evolueren naar tendinopathie. Dan zit je met een chronische peesirritatie waarbij het weefsel structureel aangetast is, meestal zonder ontstekingsfactoren. Je hebt dan 'ziek' peesweefsel dat niet meer mooi gealigneerd is en kriskras door mekaar loopt. Je vezels lopen gedesorganiseerd en er is vaak vorming van nieuwe bloedvatjes wat resulteert in een lagere belastbaarheid en pijn.
Oke goed, verhaal. En hoe kom je daar achter?
 
Vandaag bij andere fysio geweest.
Kapsel linkerschouder is sterk beperkt. Wist ik ook wel, had een eerdere manuele therapeut ook wel bepaald.

Heb nu oefening meegekregen om op te reken. Kan maanden duren :D

Verder had hij niet het idee dat er echt iets stuk was of echt schade.

En ik mag weer rollen met die triggerpointballen. Had ik achterwege geladen al 3 weken of meer, omdat ik begon te twijfelen of ik het daarmee niet erger zou maken.

Dit even ter informatie over mijn schouderprobleem. Vast niet hetzelfde als topic-opener heeft en/of andere mensen hier hebben, maar misschien kan het wel weer iemand op een idee brengen om naar te (laten) kijken.
 
Ooh, sorry, dan heb ik je verkeerd begrepen. En klopt, dat was het eerste waar ze mee kwamen. Braaf heb ik dat dan ook gedaan, maar dat hielp niks. En nu weet niemand het meer. Maar het moet toch ergens vandaan komen. Het was er niet, en nu wel.

Enige wat ik me nog zou kunnen bedenken was een peesontsteking. Maar a) dat hadden we op de MRI moeten zien en b) dan had de injectie moeten werken.

Komt die grapjas aan " Ja we kunnen wel in je schouder kijken met een operatie als je wilt.." Nee, kneus, tuurlijk wil ik dat niet. En het zit ook niet in mijn schouder. :mad: Ik heb maar voor 7-7 een second opinion afspraak gemaakt bij de Maartenskliniek.

Wel kut zeg, dat jij ook aan alle kanten rammelt :o

Ja stom is dat. Je hebt klachten maar niemand kan je helpen. Dafuq zijn ze dan goed voor vraag ik mij dan af. Je kan het onderzoeken tot je een ons weegt zo blijkt maar weer.
En het kraakt en steunt hier aan alle kanten. Hoort een beetje bij de sport heb ik het idee (jezelf naar de tering helpen), kijk maar eens naar de meeste mensen wat ouder zijn en al hun hele leven trainen. Allemaal blessures. Scheurtjes hier, scheurtjes daar. Uiteindelijk leer je dan dat het meest belangrijke is om blessurevrij te trainen. Vervelende is dat je het soms niet eens doorhebt tijdens het trainen dat je het ah verneuqen bent. De schouder heb ik jaren kunnen ontzien door goede warming up (vroeger schouderblessure gehad, dus lesje geleerd). Maar helaas sinds een aantal weken dus ook weer schouder erbij. En die is het meest vervelende van allemaal. Herstel duurt gewoon eeuwen.
Alle andere blessures zijn eigenlijk met goede rust en ontlasting van de blessure zo weer op de been. Schouder daarentegen is zo hardnekkig als het maar kan.

Succes met je zoektocht iig!
 
Ja stom is dat. Je hebt klachten maar niemand kan je helpen. Dafuq zijn ze dan goed voor vraag ik mij dan af. Je kan het onderzoeken tot je een ons weegt zo blijkt maar weer.
En het kraakt en steunt hier aan alle kanten. Hoort een beetje bij de sport heb ik het idee (jezelf naar de tering helpen), kijk maar eens naar de meeste mensen wat ouder zijn en al hun hele leven trainen. Allemaal blessures. Scheurtjes hier, scheurtjes daar. Uiteindelijk leer je dan dat het meest belangrijke is om blessurevrij te trainen. Vervelende is dat je het soms niet eens doorhebt tijdens het trainen dat je het ah verneuqen bent. De schouder heb ik jaren kunnen ontzien door goede warming up (vroeger schouderblessure gehad, dus lesje geleerd). Maar helaas sinds een aantal weken dus ook weer schouder erbij. En die is het meest vervelende van allemaal. Herstel duurt gewoon eeuwen.
Alle andere blessures zijn eigenlijk met goede rust en ontlasting van de blessure zo weer op de been. Schouder daarentegen is zo hardnekkig als het maar kan.

Succes met je zoektocht iig!
Ja het is echt drama. Ik zie het idd bij meerdere mensen, dit gescheurd, pees afgescheurd, botscheurtje, ect. En net wat je zegt, blessure vrij trainen, maar dan moet je wel doorhebben dat je een blessure hebt. Ik heb reuma dus het is altijd zeiken met trainen. Is het mijn schouder niet, dan wel mijn knietjes (afgelopen 2 weken). Nu zijn die eindelijk hersteld, morgen weer legday, fucking rugpijn als een mofo. Again.

Thnx. Als er iets gevonden gaat worden zal ik iig updaten. Vooralsnog staat de second opinion in Woerden (Maartenskliniek) op 7-7.

Jij ook succes en een goed herstel gewenst met die klote blessures van je.
 
Oke goed, verhaal. En hoe kom je daar achter?

Beeldvorming van je schouder/arm. Echo is voldoende.

Je NMR resultaten die je hebt gepost waren enkel van cervicothoracale wervelzuil en niet extremiteiten?
 
Beeldvorming van je schouder/arm. Echo is voldoende.

Je NMR resultaten die je hebt gepost waren enkel van cervicothoracale wervelzuil en niet extremiteiten?
Echo van schouder zelf is gemaakt en daar is alles punt gaaf op.

Klopt, enkel van de wervelkolom. Plek is wel afgeplakt met een oliecapsule, niks op te zien.

Hele verslag :

Geachte collega,

Wij zagen uw patient op 8 juni 2016 voor een radiologieonderzoek.

Klinische gegevens / klinische diagnose / vraagstelling:

U vindt uw aanvraag op de achterkant van het verslag.

TWK

Onderzoek van de cervicothoracale wervelkolom en rugwand, met sagittale T2-T1

gewogen TSE, coronale T1 TSE, transversale T2 TIRM en T1 TSE. De pijnlijke

lokalisatie wordt gemerkt met een oliecapsule op de huid, dit is links paravertebraal

op hoogte T6-T7.

Normale stand en wervels. Normale doorgankelijkheid van het spinale kanaal. Geen

myelopathie.

Geen discusherniaties aangetoond in het cervicale noch thoracale traject. Ook juist

paravertebraal geen afwijkingen aangetoond in de weke delen, scapulae, of de

ribben.

Conclusie:

Geen relevante afwijkingen aangetoond.

Gaarne ontvangen wij een kopie van de ontslagbrief voor onze interne

kwaliteitscontrole. Bij voorbaat dank.

Met collegiale hoogachting,
 
Hallo,

Ik probeer sinds 1 week een anabolen kuur met testosteron en Deca-Durabolin nu heb 2 spuiten gekregen in mijn bilspier 1x 2ml links en 1x 2ml rechts, een dag na de eerste spuit had ik veel pijn kon bijna niet zitten etc duurde ongeveer 6 dagen . Na de 2e spuit heb ik weer erge pijn ook ziet het rood en voel ik een bobbel de meeste pijn is niet waar de spuit in ging maar nu meer naar me dij.
Degene die de injectie in bracht heeft dit vaker gedaan.

Kan dit kwaad
 
Hallo,

Ik probeer sinds 1 week een anabolen kuur met testosteron en Deca-Durabolin nu heb 2 spuiten gekregen in mijn bilspier 1x 2ml links en 1x 2ml rechts, een dag na de eerste spuit had ik veel pijn kon bijna niet zitten etc duurde ongeveer 6 dagen . Na de 2e spuit heb ik weer erge pijn ook ziet het rood en voel ik een bobbel de meeste pijn is niet waar de spuit in ging maar nu meer naar me dij.
Degene die de injectie in bracht heeft dit vaker gedaan.

Kan dit kwaad

Post je bericht in de anabolen sectie
 
Hallo,

Ik probeer sinds 1 week een anabolen kuur met testosteron en Deca-Durabolin nu heb 2 spuiten gekregen in mijn bilspier 1x 2ml links en 1x 2ml rechts, een dag na de eerste spuit had ik veel pijn kon bijna niet zitten etc duurde ongeveer 6 dagen . Na de 2e spuit heb ik weer erge pijn ook ziet het rood en voel ik een bobbel de meeste pijn is niet waar de spuit in ging maar nu meer naar me dij.
Degene die de injectie in bracht heeft dit vaker gedaan.

Kan dit kwaad
Ja, je been sterft nu af.
 
Kick.

Goed, we zijn er voor 95% achter wat het probleem is. Scalene triggerpoint! Net aangeprikt, ik ging dood. Voelde hem tot in mijn duim. Hele schouder kwam van de bank af. Deltoids twitchen, pectoralis twitchen, triceps, alles.

Hij duwde op de Scalene triggerpoint en gelijk voelde ik de pijn uitstralen :o Fucking eindelijk na 3 fysio's en 2 sportmasseurs heeft fysio 4 het gevonden :o
 
Back
Naar boven