Hoi Andre,
Thank you for your compliments for my belly

.
Al krijg je die niet zomaar uit de lucht vallen

. Ik ben al op vroege leeftijd erg bewust en zeker laatste 3 jaar over voeding en leer met de dag meer.
Ik ben dan ook heel erg gedisciplineerd om
nooit maaltijden over te slaan, vroeg opstaan (wat nu mijn bioritme is), in pilates trainen + KT nu erbij,
goede voeding (eet veel biologisch)...ik eet echt heel gezond laat zo zeggen alles waar je lichaam wat aan hebt in positieve zin..dat eet ik. Probeer ook mijn dagelijks vitamines+mineralen uit mijn voeding te halen en niet uit multivit's..al kunnen "goede" een uitkomst bieden voor de mensen die hier niet aan toe "kunnen" komen. En daarnaast no harddrugs (dus ook geen alcohol). Kan je zeggen, voel me heerlijk

en al zeker 3 jaar niet 1x ziek geweest...eet wel glutenvrij ivm darmklachten, die zijn zo goed als verdwenen en ben niet meer afhankelijk van medicijnen.

Van jongs af aan heeft mijn "oude" huisarts me vanalles voorgeschreven om de klachten maar te verlichten ipv kijken naar de oorzaak..hierdoor was mijn weerstand niet zo best, maar heb ik grote deels door gezond leven weer in orde gebracht
In iedere geval ff weer
ontopic
Als je wat wilt, moet je er wat voor doen. Als je goed eet en daarnaast goed in juiste vorm beweegt, hoef je je geen zorgen maken om die vetrand aan de zijkant. Als dat wel zo is, doe je wat verkeerd.
Je kunt misschien wat aankomen van het extra eten in het begin, maar dit komt alleen maar omdat je jezelf hebt uitgehongerd en je lichaam denkt dat er nog een schaarse tijd aan komt. Maar het leuke is, DIE komt er niet

Conclusie: je lichaam gaat er aan wennen en zal je voeding, mits je regelmatig+gezond+genoeg eet...niet zomaar opslaan. Je stofwisseling gaat ook omhoog als je regelmatiger eet.
Probeer je zelf echt aan te wennen in de ochtend nadat je wakker bent binnen een uur te eten, misschien komt het je keel niet door...maar alles went. Vanzelf word je op den duur wakker en zegt je maag "brrr trek...borrellborrell.." Gun jezelf echt meer tijd voor ontbijt + rust voordat je vertrekt naar je werkt en weer te maken hebt met die druk en stress... het is gewoon belangrijk...tijd voor je zelf.
Over de eieren, vele eten het eiwit en niet de eierdooier. Zelf eet ik biologische eitjes en ga daar het geel niet van weggooien (zonde), die zijn van deze kippen erg gezond. In iedere geval... maak je niet zo veel druk of je nou 1 of 4 eieren op een dag eet. Zo schadelijk is het niet, natuurlijk alles met mate..dat sowieso. Het klopt dat er cholesterol in een eierdooier zit, maar vergeet dit.
Cholesterol is ook zeer nodig en belangrijk in het lichaam! Even in kort; er zijn 2 soorten LDL en HDL. Dit zijn lipoproteïnen, transporteiwitten. En zijn goed voor; reguleren van hormonen, grondstof voor het aanmaken van galzouten (voor vetvertering), grondstof voor aanmaak vitamine D uit zonlicht, Activeert de aanmaak van ontstekingsremmende prostaglandines, Heeft neurotransmitter eigenschappen (doorgeven van zenuwboodschappen), Vormt een onderdeel van de celmembranen - zorgt voor flexibiliteit en is een anti-oxidant. Dus ik zeg; eet vooral ook je eierdooier op
Over brinta, ik weet nou niet wat je eet en hoeveel, beschrijf een keer je hele eetschema hier in je topic...en we zullen er naar kijken.
Blijf door gaan met sporten, doe je trouwens 3x p.week 2,5 uur fullbody? dus KT eerst en daarna cardio?
Je zult vast aankomen, maar kijk in de spiegel ga niet op de weegschaal staan. Spier weegt meer dan vet! Blijf gewoon door trainen en vergeet vooral niet je benen, dan zullen deze zeker wel mooi gespierder worden wat je ook zou willen.
Goede oefeningen voor je benen zijn oa:
(Front) Squat - voor buik + benen/billen
dumbbell Squat - voor benen en billen
Leg Press - benen / billen en lichtelijk kuiten
Leg Extension - bovenbenen
Seated Leg curl - achterkant benen + deels kuiten
Cable Adductor/Machine adductor - binnenkant beenspieren
Groetjesssss