AndroidHealthClinic

Klein vetrandje

Hallo Pilates dame,

ik wil er zeker wat aan gaan doen alles eerst beter eten.
Maar is de kans niet aanwezig dat ik door meer te eten ook wat dikker ga worden?
Of moet je dat echt gaan uitrekenen ivm sporten of een rustdag?
Maar vind het moeilijk want wat zijn dan tussendoortjes die goed zijn en zal ook proberen beter te gaan eten dus meer in de ochtend en ook wat meer in de middag + tussendoortjes
En zal ook even kijken of ik nog wat meer tips tegen kom van goed eten.
Moet maar proberen nog wat vroeger op te staan [is nu 05.45] maar gun mij nooit veel tijd want wil altijd vroeg naar mijn werk maar dan moet ik daar maar iets meer tijd aan besteden.
Maar brinta eten is dat goed of moet ik dat nog aanvullen met iets.
en hoeveel gekookte eieren mag je dan eten wat gezond/normaal is?
Snacken doe ik al bijna niet meer en loop veel trappen [werk in een hoge toren] dus beweging op zich heb ik wel.
Ben nu 9 maanden bezig met fitness 3X per week A 2.5 uuren heb daarvoor thuis 9 maanden cardio gedaan om wat af te vallen omdat ik toen merkte dat ik begon uit te buiken.
kg maakt niet zo veel uit maar dat ene randje wil ik tegen proberen te houden.
Sporten vind ik leuk dus hoop er mee door te gaan en merk dat het wel zin heeft [nu de benen nog wat dikker krijgen en de buik.
Oja zo'n platte buik als jij dan moet er heel wat gebeuren [toen ik 20 was had ik hem ook]Oja ziet er goed strak uit op de foto.
Maar bedankt voor al je tips

Andre

Even ter aanmoediging, ik sta elke dag op om 3u45 en begin om half 5 te werken, mix wat havermout en gooi hem mee in je shake. Of maak de dag ervoor 5 a 6 eieren klaar (2 volledige) en zet ze in de frigo voor s morgens. Neem een bakje kwark mee, neem bakje tonijn mee, kortom, mogelijkheden zat!! Lees je wat meer in in het voedingsgedeelte hier. Veel succes

Hoi Andre,

Thank you for your compliments for my belly :cool:.
Al krijg je die niet zomaar uit de lucht vallen ;). Ik ben al op vroege leeftijd erg bewust en zeker laatste 3 jaar over voeding en leer met de dag meer.

Ik ben dan ook heel erg gedisciplineerd om nooit maaltijden over te slaan, vroeg opstaan (wat nu mijn bioritme is), in pilates trainen + KT nu erbij, goede voeding (eet veel biologisch)...ik eet echt heel gezond laat zo zeggen alles waar je lichaam wat aan hebt in positieve zin..dat eet ik. Probeer ook mijn dagelijks vitamines+mineralen uit mijn voeding te halen en niet uit multivit's..al kunnen "goede" een uitkomst bieden voor de mensen die hier niet aan toe "kunnen" komen. En daarnaast no harddrugs (dus ook geen alcohol). Kan je zeggen, voel me heerlijk :) en al zeker 3 jaar niet 1x ziek geweest...eet wel glutenvrij ivm darmklachten, die zijn zo goed als verdwenen en ben niet meer afhankelijk van medicijnen. :D Van jongs af aan heeft mijn "oude" huisarts me vanalles voorgeschreven om de klachten maar te verlichten ipv kijken naar de oorzaak..hierdoor was mijn weerstand niet zo best, maar heb ik grote deels door gezond leven weer in orde gebracht :D

In iedere geval ff weer ontopic
Als je wat wilt, moet je er wat voor doen. Als je goed eet en daarnaast goed in juiste vorm beweegt, hoef je je geen zorgen maken om die vetrand aan de zijkant. Als dat wel zo is, doe je wat verkeerd.

Je kunt misschien wat aankomen van het extra eten in het begin, maar dit komt alleen maar omdat je jezelf hebt uitgehongerd en je lichaam denkt dat er nog een schaarse tijd aan komt. Maar het leuke is, DIE komt er niet ;) :D Conclusie: je lichaam gaat er aan wennen en zal je voeding, mits je regelmatig+gezond+genoeg eet...niet zomaar opslaan. Je stofwisseling gaat ook omhoog als je regelmatiger eet.

Probeer je zelf echt aan te wennen in de ochtend nadat je wakker bent binnen een uur te eten, misschien komt het je keel niet door...maar alles went. Vanzelf word je op den duur wakker en zegt je maag "brrr trek...borrellborrell.." Gun jezelf echt meer tijd voor ontbijt + rust voordat je vertrekt naar je werkt en weer te maken hebt met die druk en stress... het is gewoon belangrijk...tijd voor je zelf.

Over de eieren, vele eten het eiwit en niet de eierdooier. Zelf eet ik biologische eitjes en ga daar het geel niet van weggooien (zonde), die zijn van deze kippen erg gezond. In iedere geval... maak je niet zo veel druk of je nou 1 of 4 eieren op een dag eet. Zo schadelijk is het niet, natuurlijk alles met mate..dat sowieso. Het klopt dat er cholesterol in een eierdooier zit, maar vergeet dit. Cholesterol is ook zeer nodig en belangrijk in het lichaam! Even in kort; er zijn 2 soorten LDL en HDL. Dit zijn lipoproteïnen, transporteiwitten. En zijn goed voor; reguleren van hormonen, grondstof voor het aanmaken van galzouten (voor vetvertering), grondstof voor aanmaak vitamine D uit zonlicht, Activeert de aanmaak van ontstekingsremmende prostaglandines, Heeft neurotransmitter eigenschappen (doorgeven van zenuwboodschappen), Vormt een onderdeel van de celmembranen - zorgt voor flexibiliteit en is een anti-oxidant. Dus ik zeg; eet vooral ook je eierdooier op :)

Over brinta, ik weet nou niet wat je eet en hoeveel, beschrijf een keer je hele eetschema hier in je topic...en we zullen er naar kijken.

Blijf door gaan met sporten, doe je trouwens 3x p.week 2,5 uur fullbody? dus KT eerst en daarna cardio?

Je zult vast aankomen, maar kijk in de spiegel ga niet op de weegschaal staan. Spier weegt meer dan vet! Blijf gewoon door trainen en vergeet vooral niet je benen, dan zullen deze zeker wel mooi gespierder worden wat je ook zou willen.

Goede oefeningen voor je benen zijn oa:
(Front) Squat - voor buik + benen/billen
dumbbell Squat - voor benen en billen
Leg Press - benen / billen en lichtelijk kuiten
Leg Extension - bovenbenen
Seated Leg curl - achterkant benen + deels kuiten
Cable Adductor/Machine adductor - binnenkant beenspieren

Groetjesssss;)

• Topic Starter Topic Starter
Thx voor je reactie Pilatesmeisje,

Zie dat jij het in elk geval goed doet met het eten etc.
Daar kan ik nog wat van leren.Dus moet even op zoek gaan naar wat ik allemaal kan gebruiken als tussendoortje en als ochtend eten.
Ga vanaf nu daar maar eens wat beter op letten[vandaag maar eens wat extra dingen kopen]
En oa eieren eten.
Trainen 3 X fitness [ma avond,wo ochtend, do avond]
En dat houd dus in 10 min fietsen, rondje trainen dus al zo veel oefeningen doen als ik aan kan.
Train redelijk zwaar maar niet extreem.
En dan nog vaak de cardio er achter aan [fietsen of op de crosstrainer]
Maar zins een week iets fanatieker met de cardio dus dan na het trainen 1 uur-1,45 fietsen/crossen
Na die tijd nog even snel een sauna en vaak bezig van 19.30-21.45 en 09.00- 11.45
En soms thuis op de fiets of crostrainer.
Verder geen tijd [weekend weg met de kids en wo avond traint mijn vrouw en dinsdags na het zwemles eten om later nog wel eens te fietsen op zolder dan
Vaak een uur lang en soms iets meer
In winterseizoen kan ik het beter verdelen en ook in de weekenden gaan.
Oja iets aankomen maakt mij niks uit maar niet op 1 plaats
Ja wat eet ik op een dag dat kan dus beter en anders
Meestal niks in de ochtend maar alleen op werkdagen dan dus dat verander ik direct
Dus begonnen met Brinta /brood in de ochtend [tussendoortjes nog even opzoeken wat ik allemaal kan proberen
Meestal een tosti op mijn werk en 2 bekers karnemelk [ps heb vaak niet echt pauze ] dus kan niet echt rustig gaan eten weet nooit wanneer mijn tel. gaat zodat ik weer wat moet doen.
Dan in de avond gewoon eten[aardappelen, stuk vlees, en vla na] ben geen grote eter.
Wat ik wel fout doen en daar moet ik flink in minderen dat ik in de weekenden vaak aan de worst/kaas en de bier zit en dat is nou net ons uitje.
Dus daar moet ik zeker wat aan gaan doen.
Ben verder geen drinker dus drink maar 2 koffie per dag op mijn werk en wat water maar beide moet ik mij toe aan zetten.
Nu thuis ook aan de water en tijdens het sporten meestal een halve liter.
Laatste maand wilde ik ook nog wel eens een shake nemen na het trainen mammot 2500 met water en overdag op training dagen 2 shakes met magere melk.
Verder niets meer
Dus aan fruit moet ik wat meer doen en de tussendoortjes dus er valt heeel veel te veranderen/leren.
Dus dat moet ik nog even opzoeken wat ik goed kan gebruiken en wat nuttig is.
En vandaag dus langs de winkel

Nogmaals bedankt voor jullie reactie [vooral Pilates]

En wat eten jullie als tussendoortjes/eten?

Andre

Ik kon het zelf niet mooier uitleggen =) good job miss PilatesGirls
En Andre als je je zorgen maakt over het cholesterol gehaalte in het eigeel. Je lichaam kan cholesterol uit maximaal 2 eigeel opnemen. Eet je meer dan wordt het verwaarloosd door het lichaam (niet gebruikt)

Ik kon het zelf niet mooier uitleggen =) good job miss PilatesGirls
En Andre als je je zorgen maakt over het cholesterol gehaalte in het eigeel. Je lichaam kan cholesterol uit maximaal 2 eigeel opnemen. Eet je meer dan wordt het verwaarloosd door het lichaam (niet gebruikt)

haha, eet er eens 20 ineens, zien wat je lichaam doet

Dan gaat je lichaam de andere stoffen die in het eigeel zitten wel opnemen (eigeel bestaat niet alleen uit cholesterol

Toen ik in de bulk zat at ik 9 tot 12 eiren op een dag maar max 2 a 3 eigeel =)

a voila, waarom dan niet alle eigeel als het toch niet erg is? je zegt het zelf al! Meer dan 5 eigelen per week zou al niet goed zijn voor de cholesterol. Ik eet er ook wel 2 per dag maar meer moet echt niet

a voila, waarom dan niet alle eigeel als het toch niet erg is? je zegt het zelf al! Meer dan 5 eigelen per week zou al niet goed zijn voor de cholesterol. Ik eet er ook wel 2 per dag maar meer moet echt niet

omdat andre zich mischien zorgen maakte over het cholesterol gehaalte in een ei.. En ik heb daarbij gezecht dat het geen probleem voor het lichaam is om meer eigelen te eten op het gebied van cholesterol. Maar zodra hij meer eigeel gaat eten op een dag. Gaat hij stoffen naarbinnenwerken die hij totaal niet nodig heeft. De extra cholesterol die hij dan uit het eigeel eet zal niet door het lichaam worden opgenomen.. de andere stoffen wel

maakt dit het wat duidelijker

omdat andre zich mischien zorgen maakte over het cholesterol gehaalte in een ei.. En ik heb daarbij gezecht dat het geen probleem voor het lichaam is om meer eigelen te eten op het gebied van cholesterol. Maar zodra hij meer eigeel gaat eten op een dag. Gaat hij stoffen naarbinnenwerken die hij totaal niet nodig heeft. De extra cholesterol die hij dan uit het eigeel eet zal niet door het lichaam worden opgenomen.. de andere stoffen wel

maakt dit het wat duidelijker

ik snaptje je stelling wel hoor, maar ben het over de cholesterol gewoon niet eens. Geef dan eens een studie die zegt dat de rest gewoon afgescheiden wordt en niet door het lichaam opgenomen?

als je op 18% BF zit, is het wel meer dan een klein vet randje :P

Goede oefeningen voor je benen zijn oa:
(Front) Squat - voor buik + benen/billen
dumbbell Squat - voor benen en billen
Leg Press - benen / billen en lichtelijk kuiten
Leg Extension - bovenbenen
Seated Leg curl - achterkant benen + deels kuiten
Cable Adductor/Machine adductor - binnenkant beenspieren

Groetjesssss;)

Monsterlijke oefeningen!!!!11!!

Thx voor je reactie Pilatesmeisje,

Zie dat jij het in elk geval goed doet met het eten etc.
Daar kan ik nog wat van leren.Dus moet even op zoek gaan naar wat ik allemaal kan gebruiken als tussendoortje en als ochtend eten.
Ga vanaf nu daar maar eens wat beter op letten[vandaag maar eens wat extra dingen kopen]
En oa eieren eten.
Trainen 3 X fitness [ma avond,wo ochtend, do avond]
En dat houd dus in 10 min fietsen, rondje trainen dus al zo veel oefeningen doen als ik aan kan.
Train redelijk zwaar maar niet extreem.
En dan nog vaak de cardio er achter aan [fietsen of op de crosstrainer]
Maar zins een week iets fanatieker met de cardio dus dan na het trainen 1 uur-1,45 fietsen/crossen
Na die tijd nog even snel een sauna en vaak bezig van 19.30-21.45 en 09.00- 11.45
En soms thuis op de fiets of crostrainer.
Verder geen tijd [weekend weg met de kids en wo avond traint mijn vrouw en dinsdags na het zwemles eten om later nog wel eens te fietsen op zolder dan
Vaak een uur lang en soms iets meer
In winterseizoen kan ik het beter verdelen en ook in de weekenden gaan.
Oja iets aankomen maakt mij niks uit maar niet op 1 plaats
Ja wat eet ik op een dag dat kan dus beter en anders
Meestal niks in de ochtend maar alleen op werkdagen dan dus dat verander ik direct
Dus begonnen met Brinta /brood in de ochtend [tussendoortjes nog even opzoeken wat ik allemaal kan proberen
Meestal een tosti op mijn werk en 2 bekers karnemelk [ps heb vaak niet echt pauze ] dus kan niet echt rustig gaan eten weet nooit wanneer mijn tel. gaat zodat ik weer wat moet doen.
Dan in de avond gewoon eten[aardappelen, stuk vlees, en vla na] ben geen grote eter.
Wat ik wel fout doen en daar moet ik flink in minderen dat ik in de weekenden vaak aan de worst/kaas en de bier zit en dat is nou net ons uitje.
Dus daar moet ik zeker wat aan gaan doen.
Ben verder geen drinker dus drink maar 2 koffie per dag op mijn werk en wat water maar beide moet ik mij toe aan zetten.
Nu thuis ook aan de water en tijdens het sporten meestal een halve liter.
Laatste maand wilde ik ook nog wel eens een shake nemen na het trainen mammot 2500 met water en overdag op training dagen 2 shakes met magere melk.
Verder niets meer
Dus aan fruit moet ik wat meer doen en de tussendoortjes dus er valt heeel veel te veranderen/leren.
Dus dat moet ik nog even opzoeken wat ik goed kan gebruiken en wat nuttig is.
En vandaag dus langs de winkel

Nogmaals bedankt voor jullie reactie [vooral Pilates]

En wat eten jullie als tussendoortjes/eten?

Andre

Hoi Andre,

Nou je bent al bewuster geworden, dat is goed. :)
Het is belangrijk gewoon goed en gezond te eten en ook echt genoeg. Als je te weinig eet werkt dit ook alleen maar averechts! En ind goed dat je meer water bent gaan drinken, ook erg belangrijk!

Wel minder te horen dat je het zo druk hebt met werk en niet eens tijd hebt voor pauze... leef je om te werken? Zou fijn zijn als je wat tijd voor je zelf kan nemen, gewoon even wat rust is al erg belangrijk.

Qua sporten, je doet ook aardig wat cardio erbij en 3xper week krachtraining. Fullbody neem ik aan. Klinkt wel goed. Probeer wel de oefeningen "goed" uit te voeren -> rustig en gecontroleerd.

Goede tussendoortjes zijn bijv. magere kwark, volkorenbroodje met iets eiwitrijks, komkommersalade met huttenkase, etc etc. Probeer gewoon bij elke maaltijd iets van goede eiwitten te eten, zo ook bij je tussendoortjes. Tussendoortje is geen hele maaltijd maar moet ook geen mini hapje zijn, heeft je lichaam ook niks aan ;). Als je regelmatiger eet + goed zal je stofwisseling hoger worden.

Suc6.:D

Hallo Pilates meisje,

Nee leef niet om te werken maar ik ben een soort regel neef op mijn werk en ben buiten de vaste kleine ploeg mensen hier de enige die dus het overige werk doet incl. gasten/bedrijven ontvangen.
Tja en dan weet je nooit hoe laat ze komen en gaan en moet ze begeleiden dus vaak druk rond de middag en als ik naar huis wil.
Daardoor zijn er dagen bij dat ik heel veel trappen loop vandaar dat ik daardoor ook nog wat beweging heb.
Even naar ‘boven’ lopen is al 75 treden en dat soms tig keer per dag dus beweging zat.
Probeer mijn oefeningen goed en rustig te doen en neem altijd even rust tussen mijn sets
Verder ben ik nu meer gaan eten oa kwark kwark,yoghurt,magere melk, eieren, handje vol noten [dus niet een hele bak zo als normaal] banaan en nu meer brood en de boel beter verdelen over de dag.
En met het fietsen/cardio gaat het ook goed dus hoop wat vooruit gang te krijgen al zal het laatste randje vast de meeste moeite kosten.
Dus hoop over een paar week minder te zijn [in elk geval dat er iets van het randje af is]
En zal dan nog even op de weegschaal gaan staan en mijn vet pers. even laten wegen kijken of er verschil is.
Maar ja wat gaat er aan vet af en wat aan vocht? Afwachten dus en maar proberen zo goed mogelijk te trainen en te eten.
Jammer genoeg zit ik op een aparte unieke plek want bij het hoofdkantoor hebben ze een fitness dus dan had ik nog iets meer kunnen doen[gelijk na mijn werk of in de pauze]
En omdat ik kids heb, heb ik geen tijd om na mijn werk eerst daar heen te gaan want moet de meiden van school halen.
Vandaar dat ik train op sportschool en thuis.
Zo nu weer even aan de water haha

Thx voor je reactie

Andre

Hallo Pilates meisje,

Nee leef niet om te werken maar ik ben een soort regel neef op mijn werk en ben buiten de vaste kleine ploeg mensen hier de enige die dus het overige werk doet incl. gasten/bedrijven ontvangen.
Tja en dan weet je nooit hoe laat ze komen en gaan en moet ze begeleiden dus vaak druk rond de middag en als ik naar huis wil.
Daardoor zijn er dagen bij dat ik heel veel trappen loop vandaar dat ik daardoor ook nog wat beweging heb.
Even naar ‘boven’ lopen is al 75 treden en dat soms tig keer per dag dus beweging zat.
Probeer mijn oefeningen goed en rustig te doen en neem altijd even rust tussen mijn sets
Verder ben ik nu meer gaan eten oa kwark kwark,yoghurt,magere melk, eieren, handje vol noten [dus niet een hele bak zo als normaal] banaan en nu meer brood en de boel beter verdelen over de dag.
En met het fietsen/cardio gaat het ook goed dus hoop wat vooruit gang te krijgen al zal het laatste randje vast de meeste moeite kosten.
Dus hoop over een paar week minder te zijn [in elk geval dat er iets van het randje af is]
En zal dan nog even op de weegschaal gaan staan en mijn vet pers. even laten wegen kijken of er verschil is.
Maar ja wat gaat er aan vet af en wat aan vocht? Afwachten dus en maar proberen zo goed mogelijk te trainen en te eten.
Jammer genoeg zit ik op een aparte unieke plek want bij het hoofdkantoor hebben ze een fitness dus dan had ik nog iets meer kunnen doen[gelijk na mijn werk of in de pauze]
En omdat ik kids heb, heb ik geen tijd om na mijn werk eerst daar heen te gaan want moet de meiden van school halen.
Vandaar dat ik train op sportschool en thuis.
Zo nu weer even aan de water haha

Thx voor je reactie

Andre

He Andre,

Klinkt goed joh! Je hebt al veel aangepast! Je hebt het erg druk met je prive+zakelijk leven, ik vind het echt goed van je dat je tips/adviezen opvolgt van de serieuse reacties in je topic. Nou gewoon volhouden! Je vetrandje zal er misschien niet in 2 weken af zijn...en uiteindelijk.. "de aanhouder wint". ;)

Let niet teveel op de weegschaal, maar kijk in de spiegel. Mijn weegschaal kan ik ook niet vertrouwen, hij zegt steeds dat ik zwaarder word (kan kloppen in spiermassa), maar vervolgens ook dat mijn vet% omhoog gaat?

In iedere geval even kort nog; Suc6, en houdt ons op de hoogte. Als je vragen hebt...hoor ik het graag.

Groetjes Jen.

Hallo Jen,

Sta wel op de weegschaal maar dat is geen goeie
Thuis weeg ik 79 en op de sportschool 81
Bij 81 zit ik op 24 BMI maar dat zou dan goed zijn al kan het wat minder
Persoonlijk maakt mij de kg niks uit maar net dat ene randje boven mijn broek want dat wil ik tegen gaan want anders word hij alleen maar dikker.
Was altijd dun [net als jou] maar de laatste 3 jaar komen er toch wat kg bij [hm zeker de leeftijd haha]
Moet toch kijken of ik ook wat meer buikoefeningen kan gaan doen en dan moet het goed komen.
En nog even op onderzoek wat ik nog meer kan nuttigen wat gezond en lekker is.
En vooral in de weekenden als ik niet train te matigen want dan ben ik niet thuis en train dan ook niet.
Kan wel gaan lopen maar lopen dat valt vaak tegen ben meer een fietser en als ik een goeie fiets had zou ik dan wel weer gaan doen maar dat zit er ook niet in.[misschien later]
Zo nu maar aan het werk weer.[trappen lopen haha]

Oja tip over voeding is altijd welkom

Groetjesssss

Hallo ,

Laatste meting
[oja in het begin gezegd dat ik 81 was en 18 % hm klopt niet helemaal]
Ik was 2 weken geleden 81,5 kg Vet 20% en spiermassa 62
door het vele cardio en anders eten[beter dus] is het al iets veranderd
Nu gemeten en het is nu 79,9 kg Vet 19% en spiermassa dus iets naar beneden 61,5
Dus 19% vet dat kan dus nog heel wat minder.
Maar wat ik niet snap dat ik van bouw dus dun ben en dan toch op 19% zit terwijl er dus alleen maar een vetrandje op buikhoogte zit.
Stel dat ik er nu 5 kg er af wil hebben dan zit ik op 75 kg hoe laag zou dan mijn vetper. worden.
Snap ook niet dat ik zo dus ben en dan nog op 19% kan zitten en dat allemaal rond mijn buik?????
Een ander zou zeggen dat ik normaal moet gaan doen en dat er niks te dik is.
Ga wel door kijken wat het effect is.
Toch nog 1.6 kg af getraint vooral in de laatste week en ondanks dat ik dus iets beter en meer ben gaan eten.
Groetjes
Andre

Hoi Andre,

Elk lichaam verschilt.... helaas heb je het niet voor het kiezen waar je je vet wilt plaatsen :roflol:. Helaas valt dit bij jou op de buik.
Hoe heb je je vet% laten meten? Weegschalen kloppen in meestal niet. Als je je vet% wilt verlagen raak je vaak ook altijd wel wat spiermassa kwijt.

Je zou eventueel eerst meer kunnen eten en veel trainen en dan gaan cutten, dan raak je ook wat spiermassa kwijt, maar uiteindelijk behoudt je meer dan dat je nu zou doen qua spiermassa + zul je ook je vet% verlagen. In iedere geval blijf goed eten en daarnaast na je training iets van een goede snelle suiker voor je spieren + eventeel tussendoor of na je training BCAA'S voor sneller spierherstel/opbouw en het tegengaan van spierafbraak. zie bijv. http://www.powersupplements.nl/prod...id=55&osCsid=1bfa407e190c2f431bf67cbbc2478bd4

Groetjes Jen :)

Hallo Jen,

Ja ik weet het , de weegschalen zijn de beste manieren om te meten maar beter iets dan niets.
Maar wel elke keer op de zelfde weegschaal en waar ik sport doe ik het onder hun begeleiding en zij noteren het dan ook.
Dus dat is wel een betere weegschaal [thuis geeft hij zelfs 2.5 kg lichter!!!!!]
Vind het op zich jammer dat wat je aan het opbouwen bent je ook wel weer iets aan het afbreken ben maar dat is dan jammer maar helaas.
Ik eet voor mijn doen al meer en probeer dan ook de tussendoortjes te nemen maar moet zeggen dat mijn vrouw er niet achter staat dus dat gaat al wat botsen

Ik neem nu al PWO 45 voor na het trainen ga er van uit dat jij dat soort dingen bedoeld
Weet niet of dit ook een goeie is maar die kon ik bij mij in de buurt kopen. Oja mijn ega weet van niks want ze staat er niet achter en ze is bang dat ik net als een neef van mij mega big wil worden
En dat vetrandje zit haar niet in de weg dus zij vind het onzin dat ik daar iets aan wil doen.
Ik ben tenslotte verder gewoon slank dus moet niet zeuren.
Gisteren veel trappen gelopen [rond de 800-1000 treden] en in de avond 1.5 krachttraining en 1uur cardio [crosstraining 30 min,25 hard gelopen en 15 als warming up gefiets]
Dus weer genoeg verbrand.
Vandaag geen tijd misschien een 40 min zwemmen en overdag maar weer wat treden extra lopen ipv de lift
We zullen zien of er nog wat af kan

Groetjes
Andre

Hallo Jen,

Ja ik weet het , de weegschalen zijn de beste manieren om te meten maar beter iets dan niets.
Maar wel elke keer op de zelfde weegschaal en waar ik sport doe ik het onder hun begeleiding en zij noteren het dan ook.
Dus dat is wel een betere weegschaal [thuis geeft hij zelfs 2.5 kg lichter!!!!!]
Vind het op zich jammer dat wat je aan het opbouwen bent je ook wel weer iets aan het afbreken ben maar dat is dan jammer maar helaas.
Ik eet voor mijn doen al meer en probeer dan ook de tussendoortjes te nemen maar moet zeggen dat mijn vrouw er niet achter staat dus dat gaat al wat botsen

Ik neem nu al PWO 45 voor na het trainen ga er van uit dat jij dat soort dingen bedoeld
Weet niet of dit ook een goeie is maar die kon ik bij mij in de buurt kopen. Oja mijn ega weet van niks want ze staat er niet achter en ze is bang dat ik net als een neef van mij mega big wil worden
En dat vetrandje zit haar niet in de weg dus zij vind het onzin dat ik daar iets aan wil doen.
Ik ben tenslotte verder gewoon slank dus moet niet zeuren.
Gisteren veel trappen gelopen [rond de 800-1000 treden] en in de avond 1.5 krachttraining en 1uur cardio [crosstraining 30 min,25 hard gelopen en 15 als warming up gefiets]
Dus weer genoeg verbrand.
Vandaag geen tijd misschien een 40 min zwemmen en overdag maar weer wat treden extra lopen ipv de lift
We zullen zien of er nog wat af kan

Groetjes
Andre

Jammer dat je vrouw jou niet steunt in wat je zelf wilt en dat je dan zelfs niet echt eerlijk tegen haar kunt zijn hierover. Toch wel belangrijk om eerlijk te zijn en misschien als je haar uitlegd wat je doelen zijn dat ze er begrip voor heeft. Maar goed, kan hier en ga hier geen advies over geven :o, weet ook niet hoe de situatie is.

Weet je vrouw ook niet dat je dus die PWO 45 inneemt? Aardig grote pot volgens mij? Hoe verberg je die haha. Die PWO is een combi van whey eiwitten met complexe kh's of niet? Die BCAA'S die ik bedoel zijn 3 belangrijke eiwitten die zeer nuttig zijn voor spierherstel. Op zich ook weer niet nodig als je al goed eet en je gebruikt ook whey die ook zorgt voor snellere spierherstel/ontwikkeling.

Je bent zo te horen verder lekker aan het sporten, keep it up :)
Merk je nou ook zelf verschil in de spiegel ipv wat de weegschaal je laat zien?

Ja het is jammer dat ze niet wil inzien dat het misschien ook zou helpen.
maar ja van sporten houd zij ook niet dus zij vind zo veel aan sport doen toch onzin.
Zij weet ook niet dat ik het inneem want zij vind het allemaal maar troep en dat praat je er toch niet uit.
Ach en er is altijd wel ergens een plekkie in huis he waar je een pot kan opbergen.
En ik vind zo iets ook wel lekker zo naar het trainen lekker wat smaak na al dat water.
PWO leek mij een goede aanvulling zonder heel veel andere dingen te proberen tja en wat is de beste dat zou ik ook niet weten.

PWO45 bevat de meest hoogwaardige combinatie van whey hydrolisaat, isolaat en concentraat.
Zou later ook wel kunnen overgaan op BCAA maar nu nog even niet.
Merk wel iets van verschil zoals mijn armen die altijd dun waren nu meer gespierd zijn en met de oefeningen dat je nu veel zwaarder zit dan in het begin.
Maar dat beginnend buikje daar moet nog heel wat werk aan verzet worden. Dus meer cardio etc.
Dus zorgen dat er meer verbrand word dan ingenomen.
Maar mijn riem was weer een cm minder dus daar kan ik het nu wel aan zien dat is voor mij ook een soort graadmeter.
was in jan 2007 10 cm meer in omvang dus dat het ik er al weer af gehaald door cardio en later met fitness.
Maar vooral mijn dagelijke biertje samen met een zak chips laten staan met trainen heeft veel geholpen.
Komt dat je nu een leeftijd hebt dat het er meer aan gaat zitten wat vroeger niet zo was.
Maar ga door en hoop over 2 weken weer iets te hebben verbeterd.

Mocht het positef zijn dan hoor je het vast wel hahaha

Groetjes
Andre

Terug
Naar boven