Fitness Seller

Kleine ontgoocheling over kuur

ShaqAttack

Advanced Bodybuilder
Waardering
5
Beste DBB-collega's,

Ik weet niet hoe het komt, maar ik ben een klein beetje ontgoocheld in mijn kuur (500mg test enant + 400mg trenbo enant / week). Ik zit nu bijna in week 4 en de verwachte effecten blijven uit.

Zeker na het lezen van alle goede commentaren hier, over de trenbo-test-stack, had ik toch wel al iets meer verwacht... ik ben mss een ietsje voller geworden, ma qua kracht en echte massa blijven de resultaten uit...
Nochtans eet ik goed, train een 5dagen-split-schema, mijn huidige stats zijn: 1m96, 110kg (ongeveer 2kg bij op 3weken, waarschijnlijk grotendeels vocht door de test), BF onbekend, ...

Ik hoop dat de grote inkick nog moet komen, anders zal ik verplicht zijn de hoeveelheden wat op te drijven...

Wat denken jullie ?

grtzzzz

Laatst bewerkt door een moderator:
Het kan zijn dat het 3-4 weken duurt alvorens in te kicken.
Je hebt geen frontload gedaan?
Hoe ziet je voeding eruit?

Als de gear goed is met je het verder gaan zoeken in je training, voeding, rust. Daaarnaast kan het zijn dat jij er langer over doet om de effecten van je componenten echt te ondervinden.

Is dit je eerste kuur?

t zijn lange esters hé mss dat het nu nog gaat aanslaan

hoe zit het met je voeding?

• Topic Starter Topic Starter
is zeker niet mijn eerste kuur hoor, heb in het verleden o.a. susta en deca gestacked, susta met boldone, etc...

Mijn voeding zit als volgt:
6u30 grote kom brinta+havermout / halve liter halfvolle melk met 3 lepels ovomaltine

9u 500 gr magere kwark

10u 2kommen verse groentensoep

11u 100 gr pasta + 75 gr tonijn

12u trainen

13u15 Eiwitshake (500ml melk + 30-50 gr eiwitten en 70 gr koolhydraten)

14u30 100 gr pasta + 75 gr tonijn

17u30 warme maaltijd: rijst of pasta of heel soms aardappelen + groente vd dag + min 300 gr kip of biefstuk

20u00 Shake (zie 13u15)

Ik denk dat dit toch wel goed zit...

Dude, volgens mij kom je toch wel wat eiwitten tekort hoor.

eiwitten tekort ?
kweet ni hoor...

ontbijt valt mee, ongeveer 20gr eiwitten
kwark - 57 gr
75gr tonijn 25gr
eiwitshake 50gr
tonijn 25gr
warme maaltijd: 50-60 gr
shake 30-50 gr

is totaal toch tussen 250 en 300 gr eiwitten ???
niet genoeg volgens jullie ???

voeding vind ik k*t, wat verwacht je verder van kuur....ik zou iig geen wonderen verwachten, anders was iedereen na een kuur een monster!

tja, dat weet ik dus ook weeral zie, dat mijn voeding "k*t" is... maar hoe of waarom, daar wordt nix over gezegd !

Wel raar dat ik tijdens mijn vorige kuren ongeveer hetzelfde at, maar toch echt goed vooruitging... Ma bon, kan ook aan mij liggen ee, mss reageer ik ni zo goe op tren, en beter op deca of bold ?

Als dit je 3e a 4e kuur is dan zal je niet bruut veel meer aankomen.
En dat test-tren verhaal, ging dat niet toevallig over de korte esters??

Btw zit je nog maar in je 3e week dus wellicht moet je even geduld hebben!

tja, dat weet ik dus ook weeral zie, dat mijn voeding "k*t" is... maar hoe of waarom, daar wordt nix over gezegd !

Wel raar dat ik tijdens mijn vorige kuren ongeveer hetzelfde at, maar toch echt goed vooruitging... Ma bon, kan ook aan mij liggen ee, mss reageer ik ni zo goe op trenbolone, en beter op deca of bold ?

Toen zat je wss ook met een lager gewicht :cool:

wel ja, daar had ik ook niet echt op gehoopt, op die brute massawinst van de eerste of tweede kuur, maar toch, ik hoopte toch wel al wat harder en droger te zijn na 3 weken...
Het zijn dus wel degelijk lange esters (enanthaat), dus mss krijg ik in de komende weken wel nog een deftige kick (hoop ik)...

de kippetjes moeten dagelijks met 2 tegelijk je mond invliegen, de kabeljauw, tonijn, zalm met scholen en als dessertje 1/4de koe en 3 kalkoenen samen met 2 dozijn eieren... en dat is dan de basis.

Maaltijd 1 - ontbijt

500 ml melk met 120 gram havermout, een in stukjes gesneden banaan (of appel), één volle eetlepel lijnzaadolie en eventueel wat kaneel voor extra smaak.

Eiwit: 38 gram Koolhydraat: 122 gram Vet: 25 gram

Maaltijd 2

10 donkerbruine volgranen boterhammen met 1 pakje kalkoenfilet ( 100 gram )

Eiwit: 46 gram Koolhydraat: 120 gram Vet: 10 gram

Maaltijd 3

Eiwit: 46 gram Koolhydraat: 135 gram Vet: 10 gram

Maaltijd 4

Maaltijd 5

150 gram mager vlees met 5 aardappelen en 400 gram groente.

Eiwit: 48 gram Koolhydraat: 86 gram Vet: 10 gram

Maaltijd 6 - voor het slapen gaan

1 bakje magere franse kwark 50 18 0 272

Eiwit: 50 gram Koolhydraat: 18 gram Vet: 0 gram

;)

Maaltijd 1 - ontbijt

500 ml melk met 120 gram havermout, een in stukjes gesneden banaan (of appel), één volle eetlepel lijnzaadolie en eventueel wat kaneel voor extra smaak.

Maaltijd 2

Maaltijd 3

Maaltijd 4

Maaltijd 5

;)
U heeft er veel verstand van zeg! Mag ik `m uitprinten voor als ik straks mijn 1e kuur pak?

Maaltijd 1 - ontbijt

Maaltijd 2

Maaltijd 3

Maaltijd 4

Maaltijd 5

;)

Tis maar een details, maar als je de ene keer 120 gram KH hoe kom je dan opeens bij dezelfde producten en eenheden aan 136 gram KH ;) :)

Ja wat reus zegt zit je beter maar zou dan toch wat anders ipv zoveel boterhammen.zou alleen smorgens die boterhammen doen met kipfilet en savonds brinta en een 500gr kwark(voor slapen gaan)
Tussen door de dag wat kip of je kan ook koolvis nemen zit veel eiwitten in samen met wat pasta of rijst.Voeding is heel belangrijk maatje,als dat niet goed zit kan je beter niet kuren!En ik zou wachten tot na week 5(begin week 6 als je geen frontload hebt gebruikt) voor dat hij echt goed gaat inslaan.Je moet ook rekening houden de eerste 3weken is meestal vocht dat je opslaat.

He bro je voeding gaat idd nergens over. De producten die Dennis999 neer heeft gezet heb je nodig. Vind het niet gek dat je min. aankomt....

Terug
Naar boven