MuscleMeat

Kleine ontgoocheling over kuur

- hoe krijgen jullie die hoeveelheid voedsel binnen ?

Je stofwisseling opschroeven en jezelf dwingen te eten Een goede stofwisseling vraagt elke 2 uur eten.

- hoe nemen jullie dit alles mee naar het werk ? In een tas
- hoe hebben jullie de tijd om dit alles naar binnen te werken ? Gelukkig laat m'n werkgever het toe op de werkvloer wanneer ik wil
- hebben jullie dan nooit last van ongemakkelijkheid door het vele eten ? Ja, tijdsplanning wordt krap en je kunt niet altijd zomaar de deur uit impulsief als je maag leeg is.

6000 kcals vind ik veel te veel. De pro's eten maar tussen de 6000-10000 en heb je die beesten van 150 kg droog aan de haak al eens vergeleken met jezelf. Ik ben endomorf dus ik mag niet te veel KH en vet eten anders kom ik te veel vet aan en dat is niet de bedoeling ook niet tijdens kuur.

zoveel eten is bullshit. Ik neem enkel nu nog creatine ervoor amino's eiwitshakes en weightganers. Maar elke dokter ( en geloof me ik zie er veel ) zegt dat het enkel de portemonee van de producent zwaarder maakt en dat alle reclames en studies uitgevoerd zijn in opdracht van deze producenten. Ik neem nu al een heel tijdje enkel nog creatine en eet alleen wat veel yughurt en fruit en ik groei nog altijd en zelfs meer als ervoor !

• Topic Starter Topic Starter
Bullshit zou ik da nu ook weer ni durven noemen, zeker niet, want de bouwstenen moeten wel ergens vandaan komen !
Ma mij lijkt het niet haalbaar om alles wat ik nu al eet, nog maar eens op te drijven !
Ik ga wss wel beginnen met dagelijks een ei of 5 erbij te knallen, en 's namiddags nog een tweede bak kwark, en mss 's avonds nog wat brinta en havermout...
Ma ik ben toch wel bang om vetter te worden hoor, omdat ik sowieso al moeite heb om mijn vet onder controle te houden...
(ik drink namelijk 's weekends ook graag eens een pint of een stevige Duvel of zo -> heel veel caloriën...)

Ken dat probleem. Stop een maand met drinken en VREET goede voeding, je zal de vruchten wel plukken. Zuipen is niet alleen teveel calorieën maar werkt ook nogges catabool en neemt je hongergevoel af.

Dat van die NOVA jongeren, waar hier zo om gelachen werd en als amateurs werden bestempeld, eigen is het hier af en toe dezelfde speeltuin. :roflol:

Knal er gewoon 350 gr dierlijke eiwitten van goede waarde met alle essentiele amino's, die heb je toch echt nodig met 110 kilo in de kuur. 500 gram carbs complexe en goed MOV's + Omega 3, vitamines etc.

Niet alleen je kuur, maar ook je voeding leverd een flink kostenplaatje op + tijd en moeite. Daar wordt te weinig rekening mee gehouden veelal.

Dat van die NOVA jongeren, waar hier zo om gelachen werd en als amateurs werden bestempeld, eigen is het hier af en toe dezelfde speeltuin. :roflol:

Knal er gewoon 350 gr dierlijke eiwitten van goede waarde met alle essentiele amino's, die heb je toch echt nodig met 110 kilo in de kuur. 500 gram carbs complexe en goed MOV's + Omega 3, vitamines etc.

Niet alleen je kuur, maar ook je voeding leverd een flink kostenplaatje op + tijd en moeite. Daar wordt te weinig rekening mee gehouden veelal.
Gast je bent 16! Heb jy al ervaring in kuren?

• Topic Starter Topic Starter
Ooo ja, voor ik het vergeet, toch nog even een positieve noot ook :
Ik voel sinds vrijdag wel een duidelijk krachttoename en merk aan de kleren dat alles meer een meer begint te spannen !!!!!!
Zalig gevoel !!!

of de droogkast staat te heet...

...
10 donkerbruine volgranen boterhammen met 1 pakje kalkoenfilet ( 100 gram ) ...

Wel ja je kent er sowieso pakke mee rvan dan ik + je krijgt vanalles toch wel genoeg denk ik.
Maar 10 boterhammen met 100gr kalkoenfilet ? Is da ni extreem droog?
Ik gebruik op 10 bokes 500gr kippewit, is da zo overdreve dan?
Normaal dubbelen boterham me 3 schellekes

Omdat ie meer vrije tijd heeft en dus meer (onzin)post?

je moet niet voort gaan op de leeftijd of locatie hoor
die strookt wel eens met de werkelijk heid
de meerder heid blijft graag anoniem

en als ik zijn post lees heeft hij wel degelijk kennis van zaken;)

Terug
Naar boven