B0dyguard
Cool Novice
- Waardering
- 3
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 71kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
haha nice casual pic. en oogt erg groot ook in kleding. Btw krijgen we ooit nog eens een foto te zien zoals voorheen in je gym? Fullbody, broek op je hielen..imo een van je beste pics, ben wel benieuwd naar je progressie in diezelfde pose.
maar progressie zal er zeker zijn weeg nu 97 kg bij 1m82 ben 21 jaar en zoals je op die foto wel kan zien valt men vetpercentage goed mee heb hier wel geen cijfers van omdat het me eigenlijk geen **** kan schelen zolang het er in de spiegel ok uitziet ga ik verder met wat ik bezig ben xd wil zo snel mogelijk aan de 100 kg zijn maar zonder al te vet te worden natuurlijk , zit op 4000 cal ongeveer en het gaat goed momenteel . heb je slagen gehad ofzo ? of had je een beetje te diep in het glas gekeken![]()

zijn maar mensen zoals een ander enkel bruiner en met een grotere bek gewoon net iets harder slaan dan normaal meer niet![]()

Hahah je arm is gewoon 2 keer zo dik als de arm van je maat
hoeveel woog je vorig jaar in augustus op die foto?
zeer net fysiek voor je leeftijd, zeker een streven voor mezelf.
zijn maar mensen zoals een ander enkel bruiner en met een grotere bek gewoon net iets harder slaan dan normaal meer niet![]()