XXL Nutrition

kleine update

echt een prachtig fysiek al, je houdt de eer van west-vlaanderen hoog

Ook al ben ik niet altijd 100% akkoord met wat je post... moet ik wel zeggen dat je een mooie fysiek hebt. En al die weners die over je kuur zeiken, gewoon negeren.

Domme vraag maar let je echt 24/24 7/7 op je eten?

• Topic Starter Topic Starter
Ook al ben ik niet altijd 100% akkoord met wat je post... moet ik wel zeggen dat je een mooie fysiek hebt. En al die weners die over je kuur zeiken, gewoon negeren.

Domme vraag maar let je echt 24/24 7/7 op je eten?

nee nu in de bulk let ik niet zo zeer op men voeding probeer zeker genoeg eiwit binnen te krijgen voor de rest eet ik gewoon veel van wat ik maar lekker vind ... naar de zomer toe let ik dan weer wel 5/7 op men voeding heb altijd 2 dagen "wekend" als junk omdat ik van nature toch al een hoge verbranding heb

bruut hoor! zo zou ik er op een dag ook zo bij willen staan... petje af

2uq0h13.jpg

zit in de bulk zoals je ziet , ik kan er weinig van zeggen want echt mooi is dit natuurlijk niet maar het is nu eenmaal nodig wilik wat massa pakken :( zit nu op 93 kg probeer nog tot 95 te gaan en dan ga ik cutten

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: maai
netjes. Persoonlijk vind ik dat bf prima.

Ziet er goed uit! Ik ben het harnak eens dat het BF ok is. Maar dat is een kwestie van persoonlijke smaak.
Naar welk vetpercentage (waar sta je nu ongeveer?) zou je ongeveer willen cutten straks?

Doe je mee aan de DBB fotocontest?

netjes. Persoonlijk vind ik dat bf prima.

thx

---------- Toegevoegd om 21:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:45 ----------

Ziet er goed uit! Ik ben het harnak eens dat het BF ok is. Maar dat is een kwestie van persoonlijke smaak.
Naar welk vetpercentage (waar sta je nu ongeveer?) zou je ongeveer willen cutten straks?

daar heb ik niet meteen een antwoord op , als het goed is in de spiegel en er terug wat definitie in komt ben ik al happy . Diep cutten ga ik niet meteen doen 8-9% zou al voldoende zijn

---------- Toegevoegd om 21:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:47 ----------

Doe je mee aan de DBB fotocontest?

ik weet het niet , ik denk niet dat ik de contest kan winnen maar mee doen zou mss wel leuk zijn . Doe jij mee ?

ja man, doe maar mee, je hebt echt een fysiek om mee te doen, met dat je nu toch wat gaat cutten, dus....
als je kijkt wie er al ingeschreven is, vind ik dat er dit jaar over de gehele lijn zeer goeie fysieken gaan zitten, dat het verschil niet zo groot gaat zijn als andere jaren, gaat meer spanning geven, mensen gaan niet enkel de top5 volgen zoals andere jaren.
tja, en mssn niet kunnen meedingen naar de 1ste plaats, daar mag je niet naar kijken he, is forumwedstrijd, deelnemen is belangrijker he

ik weet het niet , ik denk niet dat ik de contest kan winnen maar mee doen zou mss wel leuk zijn . Doe jij mee ?

Ja, ik doe mee, een wedstrijdje tegen mezelf hoor, ik ben geen concurrentie voor jou. :p

Als je gaat cutten, zonnebankje doet en goede foto's neemt maak je volgens mij zeker kans op top 3 (de top 3 krijgt een prijs!)

als het goed is in de spiegel en er terug wat definitie in komt ben ik al happy . Diep cutten ga ik niet meteen doen 8-9% zou al voldoende zijn

Als het er in de spiegel maar goed uitziet zijn die getallen niet zo belangrijk :D

Ik ben benieuwd naar je pics na de cut.
Succes!

Buff man, maar ruim die rommel achter je eens op man.

Top fysiek! Dit is mijn uiteindelijke doel. Ik ben gelijk weer helemaal gemotiveerd om door te gaan met trainen.

bf% is echt nog altijd meer dan acceptabel!

Net fysiek

Inderdaad bf is zeker nog goed. Goede bulk, want mensen die bulken en hun bf enorm zien stijgen zijn mensen die gewoon niet serieus bulken. Ben benieuwd naar het resultaat na de cut.

netjes

Terug
Naar boven