AndroidHealthClinic

Sticky Klimaat(verdragen) Topic

Echt wel heerlijk he dat communisme. We hebben er geen zin in dus we komen niet en we doen weer niet mee. (Niet dat het ertoe doet in mijn ogen).

Echt wel heerlijk he dat communisme. We hebben er geen zin in dus we komen niet en we doen weer niet mee. (Niet dat het ertoe doet in mijn ogen).

Verrassend :o

• Like
Waarderingen: Vonk
En als het Poolse of Hongaarse staatshoofd dat zou doen was het een goede actie geweest.

Ach, ze praten al 20-30 over precies hetzelfde en het resultaat is dat er maar heel weinig veranderd, ik vind het wel goed dat hij zijn vliegtuigje aan de grond houdt om het klimaat te sparen. En ik denk dat hij zijn tijd ook wel beter kan besteden dan het slap gelul op de zoveelste top.

Laatst bewerkt:
En als het Poolse of Hongaarse staatshoofd dat zou doen was het een goede actie geweest.

Vindt het nu zelfs nog een betere actie eerlijk gezegd. Dit is 1 van de grootste vervuilers die zegt f**k You! Onze economie is belangrijker dan jullie megalomane plannen om het klimaat voor een marginaal percentage te beïnvloeden. Het heeft weinig impact als Polen of Hongarije zoiets doet. Helemaal aan de andere kant van het spectrum zit Nederland, die graag het beste jongetje van de klas wil zijn :emo:

Vindt het nu zelfs nog een betere actie eerlijk gezegd. Dit is 1 van de grootste vervuilers die zegt f**k You! Onze economie is belangrijker dan jullie megalomane plannen om het klimaat voor een marginaal percentage te beïnvloeden. Het heeft weinig impact als Polen of Hongarije zoiets doet. Helemaal aan de andere kant van het spectrum zit Nederland, die graag het beste jongetje van de klas wil zijn :emo:
Is China per hoofd van de bevolking ook één van de grootst vervuilers? Wil Nederland echt het beste jongetje van de klas zijn of zien wij weer mogelijkheden om technologieën te ontwikkelen waar we de komende decennia goed aan kunnen verdienen?

Is China per hoofd van de bevolking ook één van de grootst vervuilers? Wil Nederland echt het beste jongetje van de klas zijn of zien wij weer mogelijkheden om technologieën te ontwikkelen waar we de komende decennia goed aan kunnen verdienen?

Nee en dat schrijf ik ook niet, China is gewoon in zijn totaliteit 1 van de grootste vervuilers, als ze inmiddels al niet de grootste zijn geworden. En dat laatste is natuurlijk beide waar, maar dit gaat wel ten koste van de burger in eerste instantie. Hoe dan ook zal Jan Modaal hier weinig van merken, van die verdienmodellen van deze stakeholders en dat is natuurlijk extra zuur als deze wel belast wordt voor al die achterlijke kosten die we aan het maken zijn op dit vlak.

8E63A178-CAC8-4FD7-B6C5-A6EF12AF5CCD.jpeg
In het kader van, minder plastic gebruiken. Tandenstokers per stuk in plastic verpakt:roflol:

Dit sluit hier ook mooi op aan.

• Haha
Ken je het verhaal van de onderzoeker die de ijsbeerpopulatie onderzocht en werd ontslagen door de universiteit omdat uit de resultaten bleek dat het heel goed ging met de ijsbeer?
Nee, maar verbaast mij niet. Klimaat is een verdienmodel. En het feit dat alle aandacht uitgaat naar klimaatverandering voorkomen, en 0,0 aandacht naar de gevolgen van klimaatverandering, vind ik veelzeggend.

• Like

Treurig

Terug
Naar boven