AndroidHealthClinic

Sticky Klimaat(verdragen) Topic

Het kan allemaal. Vraag maar aan Rob, Jesse en Frans. Dat ons energienet het totaal niet aankan zijn rechts-extremistische leugens.

Ik had zo gehoopt op een echte oorlog, gewoon mano y mano. Dit digitale geneuzel hebben we niet eens een kans man. Wat een tijd om in te leven eigenlijk.

Dat is dan toch juist de oplossing?

Zou je wel denken ja, theoretisch gezien. Maar gok dat het niet zo zwart-wit is. En anders bedenken we vast een nieuwe maatregel ala stikstof om de boel alsnog onmogelijk of onbetaalbaar te maken.

Het kan allemaal. Vraag maar aan Rob, Jesse en Frans. Dat ons energienet het totaal niet aankan zijn rechts-extremistische leugens.
Over extreem links

20210926_203646.jpg

Volkert van der Graaf, de moordenaar van Pim Fortuyn, is ook een milieuactivist

Een staande ovatie voor het zeggen van "bla bla bla".

Is dat hetzelfde publiek dat aanwezig is bij de speeches van Mark? Wel eng trouwens dat ze zo'n mentaal ziek en instabiel meisje op zo'n voetstuk plaatsen.

Mag d'r nog steeds wel sinds ze zei dat we de elite tegen de muur moesten zetten.

Inderdaad klaar met die blablabla van ze, tijd voor actie!

Succes met het bouwen van trams en bussen zonder gebruik te maken van fossiele producten :roflol:.

Succes met überhaupt iets te maken waar gedurende het hele productieproces geen fossiele producten aan te pas komen.

Laatst bewerkt:
Reclame voor vliegtuigen? Waren er veel mensen in bushokjes die daar de keuze voor hun volgende privéjet maakten?

Econoom bij Welmoed, Nicky & Lisette legt netjes uit hoe je het zuiniger en milieuvriendelijker maken van huizen wel zou kunnen bekostigen.

Interessant artikel.

Ff een correctie trouwens van 1 van mijn vorige posts over de correlatie tussen zonneactiviteit en het klimaat. Khad 2 dingen door elkaar gehaald.

Cosmische straling seed wolken en dus niet zonnestraling. Zonnestraling beschermt de aarde tegen cosmische straling.

Dus

Hoge zonneactiviteit:
Meer zonnestraling -> Minder cosmische straling bereikt aarde, minder wolken ontstaan want minder seeding -> minder zonnestraling wordt afgekaatst door minder wolkendek -> minder regen, meer zon, warmere temperatuur

Lage zonneactiviteit:
Minder zonnestraling -> Meer cosmische straling bereikt aarde, meer wolken ontstaan want meer seeding -> meer zonnestraling wordt afgekaatst door meer wolkendek -> meer regen, minder zon, lagere temperatuur

Dit komt wel overeen met dat een grandminimum, dus een lange tijd van zeer weinig zonneacticteit, dus voor veel lagere globale temperaturen zorgt.

Hebben jullie ook last van klimaatracisme?

Was net op RTL Nieuws.

Ff een correctie trouwens van 1 van mijn vorige posts over de correlatie tussen zonneactiviteit en het klimaat. Khad 2 dingen door elkaar gehaald.

Cosmische straling seed wolken en dus niet zonnestraling. Zonnestraling beschermt de aarde tegen cosmische straling.

Dus

Hoge zonneactiviteit:
Meer zonnestraling -> Minder cosmische straling bereikt aarde, minder wolken ontstaan want minder seeding -> minder zonnestraling wordt afgekaatst door minder wolkendek -> minder regen, meer zon, warmere temperatuur

Lage zonneactiviteit:
Minder zonnestraling -> Meer cosmische straling bereikt aarde, meer wolken ontstaan want meer seeding -> meer zonnestraling wordt afgekaatst door meer wolkendek -> meer regen, minder zon, lagere temperatuur

Dit komt wel overeen met dat een grandminimum, dus een lange tijd van zeer weinig zonneacticteit, dus voor veel lagere globale temperaturen zorgt.

• Heart
Waarderingen: Vonk
Ik heb het idee dat je eerder van deze twitteraar postte en dat hij soms halve waarheden verkondigt.

Tussendoor lijkt hij wel goede punten aan te halen, moeilijk te oordelen wat ik van hem moet vinden.
Geen enkele twitteraar kan je compleet vertrouwen. Sommige dingen zijn idd half waar. Zolang bronnen erbij staan is het te checken. Hij heeft ook vaak sarcastische posts dat ie met Greta naar de noordpool reisde om de ijslagen te meten en dat soort dingen. Kweet ook niet helemaal wat ik van hem moet vinden maar kan er opzich wel om lachen.

Terug
Naar boven