Dat is dan toch juist de oplossing?De netbeheerders kunnen de huidige aanwas zonnepanelen niet eens aan. Laat staan als iedereen elektrisch gaat rijden.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is dan toch juist de oplossing?De netbeheerders kunnen de huidige aanwas zonnepanelen niet eens aan. Laat staan als iedereen elektrisch gaat rijden.
Het kan allemaal. Vraag maar aan Rob, Jesse en Frans. Dat ons energienet het totaal niet aankan zijn rechts-extremistische leugens.
Over extreem linksHet kan allemaal. Vraag maar aan Rob, Jesse en Frans. Dat ons energienet het totaal niet aankan zijn rechts-extremistische leugens.
Bij links noemen we het geen terrorisme maar inderdaad activisme.Over extreem links
![]()
Volkert van der Graaf, de moordenaar van Pim Fortuyn, is ook een milieuactivist
Mag d'r nog steeds wel sinds ze zei dat we de elite tegen de muur moesten zetten.
Inderdaad klaar met die blablabla van ze, tijd voor actie!

Interessant artikel.![]()
Top Astrophysicist Warns of Cosmic Rays Climate Impact | Principia Scientific Intl.
Dr. Svensmark proves that there are powerful correlations worldwide between solar activity and climatic cycles.principia-scientific.com
Ff een correctie trouwens van 1 van mijn vorige posts over de correlatie tussen zonneactiviteit en het klimaat. Khad 2 dingen door elkaar gehaald.
Cosmische straling seed wolken en dus niet zonnestraling. Zonnestraling beschermt de aarde tegen cosmische straling.
Dus
Hoge zonneactiviteit:
Meer zonnestraling -> Minder cosmische straling bereikt aarde, minder wolken ontstaan want minder seeding -> minder zonnestraling wordt afgekaatst door minder wolkendek -> minder regen, meer zon, warmere temperatuur
Lage zonneactiviteit:
Minder zonnestraling -> Meer cosmische straling bereikt aarde, meer wolken ontstaan want meer seeding -> meer zonnestraling wordt afgekaatst door meer wolkendek -> meer regen, minder zon, lagere temperatuur
Dit komt wel overeen met dat een grandminimum, dus een lange tijd van zeer weinig zonneacticteit, dus voor veel lagere globale temperaturen zorgt.
Geen enkele twitteraar kan je compleet vertrouwen. Sommige dingen zijn idd half waar. Zolang bronnen erbij staan is het te checken. Hij heeft ook vaak sarcastische posts dat ie met Greta naar de noordpool reisde om de ijslagen te meten en dat soort dingen. Kweet ook niet helemaal wat ik van hem moet vinden maar kan er opzich wel om lachen.Ik heb het idee dat je eerder van deze twitteraar postte en dat hij soms halve waarheden verkondigt.
Tussendoor lijkt hij wel goede punten aan te halen, moeilijk te oordelen wat ik van hem moet vinden.