- Waardering
- 12.367
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wattsupwiththat.com
ja dat verhaal ken ik toevallig, en het klopt niet helemaal wat je zegt. Mevrouw is zoöloog en schrijft in haar vrije tijd blogs over ijsberen. Geen onderzoeken gepubliceerd op dit vlak, al helemaal niet peer reviewed. Haar claims werden onderuit gehaald door wetenschappelijk onderzoek. Ze werkte op vrijwillige basis op een universiteit waar ze af en toe lectures gaf, contract werd niet verlengd voor undisclosed reasons (privacy) en is dus niet ontslagen.Ken je het verhaal van de onderzoeker die de ijsbeerpopulatie onderzocht en werd ontslagen door de universiteit omdat uit de resultaten bleek dat het heel goed ging met de ijsbeer?
Dat klopt half. Een literatuuronderzoek is nogsteeds een onderzoek ookal ga je zelf niet naar de Noordpool. Haar onderzoek is idd niet peer-reviewed en haar contract is idd niet verlengd. Ben je dan ontslagen? Ligt aan je opvatting maar letterlijk gezien niet nee.ja dat verhaal ken ik toevallig, en het klopt niet helemaal wat je zegt. Mevrouw is zoöloog en schrijft in haar vrije tijd blogs over ijsberen. Geen onderzoeken gepubliceerd op dit vlak, al helemaal niet peer reviewed. Haar claims werden onderuit gehaald door wetenschappelijk onderzoek. Ze werkte op vrijwillige basis op een universiteit waar ze af en toe lectures gaf, contract werd niet verlengd voor undisclosed reasons (privacy) en is dus niet ontslagen.
Gaat daar flink koud worden aankomende jaren, ik zou juist naar het zuiden gaan.Aangezien de zeespiegel stijgt en de temperatuur omhoog zijn gegaan de afgelopen jaren wil ik mij voorbereiden op de aankomende 50 jaar.
NL is al veel te vol en onbetaalbaar en dit zal alleen maar erger worden de aankomende decennia, dus ik zit te denken om te verkassen naar een wat kouder land.
Iemand een goed idee met wat onderbouwing, zelf dacht ik aan Noorwegen of Zweden. Lekker rustig, goedkope huizen met veel grond, veel natuur, nog niet te warm en te droog.
Andere optie is om 2 goekopere huizen te kopen in 2 landen, 1 in een warm land voor de winter en 1 in een kouder land voor de zomer en dan de rest van het jaar verhuren.
Ik dacht juist iets warmer.Gaat daar flink koud worden aankomende jaren, ik zou juist naar het zuiden gaan.
Computersimulaties van de European Environment Agency die de temperatuur voorspellen van 2071 tm 2100. Tot 6 graden warmer zelfs.Ik dacht juist iets warmer.
![]()
Projected changes in annual, summer and winter temperature
Projected changes in annual (left), summer (middle) and winter (right) near-surface air temperature (°C) in the period 2071-2100, compared with the baseline period 1971-2000 for the forcing scenarios RCP 4.5 (top) and RCP 8.5 (bottom). Model simulations are based on the multi-model ensemble...www.eea.europa.eu
Oke, dan geloof ik jou wel op je blauwe ogen, thnx , ik ga naar Spanje.

Als je je echt wilt voorbereiden op de aankomende 50 jaar in Europa dan zou ik arabisch gaan lerenOke, dan geloof ik jou wel op je blauwe ogen, thnx , ik ga naar Spanje.![]()
.Verder weg mag ook, maar het moet er wel een beetje dunbevolkt zijn met fatsoenlijke medische zorg.Waarom in de EU blijven? Kies dan inderdaad voor een land zoals Noorwegen, denk dat je op het moment niet veel betere alternatieven hebt dan dat. Of je moet verder willen vertrekken.
Canada?Verder weg mag ook, maar het moet er wel een beetje dunbevolkt zijn met fatsoenlijke medische zorg.
Zoals windmolens en biomassa centralesIs China per hoofd van de bevolking ook één van de grootst vervuilers? Wil Nederland echt het beste jongetje van de klas zijn of zien wij weer mogelijkheden om technologieën te ontwikkelen waar we de komende decennia goed aan kunnen verdienen?