MuscleMeat

Sticky Klimaat(verdragen) Topic

Het heeft toch wel iets van waarde, ik kom nu zonder zorgen dat mijn grote dure olijfboom dood gaat de winter door.

Maar een serieuze noot, het is toch wel zinvol om te weten of we op korte termijn anders met onze dijken om moeten gaan, of boeren op andere gewassen moeten overstappen.

Welke boeren? :o Foodhubs ftw.

Het is technisch bijna mogelijk. M.b.v. rekenlinealen konden "we" in 1968 al mensen naar onze satelliet sturen.

Denk dat er al veel meer gecontroleerd wordt op globaal niveau dan Henk en Ingrid mogelijk achten. Of zelfs Jan-Pieter Summa cum laude.

Denk dat er al veel meer gecontroleerd wordt op globaal niveau dan Henk en Ingrid mogelijk achten. Of zelfs Jan-Pieter Summa cum laude.
Door wie wordt er volgens jou gecontroleerd?

Rond 1970-80 dreigde er ook een ramp: verzuring, pesticiden en herbiciden. Die is voorkomen.

Een heuse droogte commissie, onder leiding van de Europese commissie :emo:
Dan zal het allemaal wel waar zijn :lol:
Hoeveel geld zou dit clubje verslinden...
1661319930720.png

In minstens 500 jaar nog wel.

• Haha
Waarderingen: Vonk

Even kijk wie er geld doneren aan de Universiteit van Wageningen... o jee oa 2 miljoen per jaar van de Bil en Melinda gates foundation

Het is wel zo in onze face allemaal

Meh Glitch GIF

All your boerenland are belong to us.

Geweldig stukje van 10 minuten over de Zero CO2 mythe, moet zelfs Steks vol kunnen houden toch ;)

Geweldig stukje van 10 minuten over de Zero CO2 mythe, moet zelfs Steks vol kunnen houden toch ;)

Ik hoef hem niet af te kijken om haar na een minuut al gelijk te geven wat betreft de mythe ansich.

Even helemaal afgekeken en ze heeft gelijk, maar dat CO2 gedrocht is gecreëerd door de linkse club en geaccepteerd door de meerderheid van de westerse samenleving en ipv dat ze dan maar minder gaat consumeren gaat ze akkoord met de slinkse constructie die de grote olieconcerns bedacht hebben. Ik snap dat van eigenlijk van alle partijen wel.

Laatst bewerkt:
Pareltje weer hoor... "Expeditie"

Terug
Naar boven