MuscleMeat

Sticky Klimaat(verdragen) Topic

Kzie het probleem ook niet. Zijn we meteen van al die importlandïers af die niet kunnen zwemmen.
1662997825679.png

Als het klopt dat de ijsschots even groot is als Groot-Brittannië zal die 5,6 km dik moeten zijn en volledig op het land liggen om de zeespiegel met 3 m te laten stijgen.

Gemiddeld is de ijskap 2,2 km dik en maximaal 4,7 km. Ze hebben het dus op zijn minst met een factor 2 overdreven.
Die linkse hippies overdrijven wel meer dingen.

Maar moet je nagaan hoeveel meter de maan de zeespiegel laat stijgen elke dag. Verschrikkelijk. Kunnen we Bruce Willis niet met een team naar de maan sturen om dit probleem op te lossen?

Kun je aan de mens wel weer overlaten om dit sterk staaltje oorzaak gevolg conclusie aan onszelf toe te schrijven. Slechter dan dit wordt het niet, of wacht…

Kun je aan de mens wel weer overlaten om dit sterk staaltje oorzaak gevolg conclusie aan onszelf toe te schrijven. Slechter dan dit wordt het niet, of wacht…

De stap naar klimaatverandering is overtrokken maar hoe de ozonlaag beschermt wordt ligt toch vrij voor de hand?

Ik voelde plots een enorme drang om deze (weer) eens te posten:

Relativerende zelfspot van de hoogste plank!

Het is satire :roflol:
Maar wel heerlijk actueel.
Mar hij spreekt zijn publiek wel naar de mond.

Als iemand als ik me tot zijn publiek zou richten, waarbij duidelijk wordt dat niemand van hen rationeel kan denken, maar ook zelfs de domsten dat zullen beseffen, is het ook satire maar zal ik minder populair zijn.

Mar hij spreekt zijn publiek wel naar de mond.

Als iemand als ik me tot zijn publiek zou richten, waarbij duidelijk wordt dat niemand van hen rationeel kan denken, maar ook zelfs de domsten dat zullen beseffen, is het ook satire maar zal ik minder populair zijn.

Wat is nu eigenlijk je punt? :roflol: Dat je het raar vind dat cabaretiers iets opvoeren wat het publiek graag wil horen? Dat men betaalt voor dergelijk vertier? Of een verkapte poging wat een slechte cabaretier jij zou zijn? :dunno:

Wat is nu eigenlijk je punt? :roflol: Dat je het raar vind dat cabaretiers iets opvoeren wat het publiek graag wil horen? Dat men betaalt voor dergelijk vertier? Of een verkapte poging wat een slechte cabaretier jij zou zijn? :dunno:
Hij probeerde grappig te zijn.

• Haha
Waarderingen: Vonk
Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven