- Waardering
- 21.496
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
Kzie het probleem ook niet. Zijn we meteen van al die importlandïers af die niet kunnen zwemmen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kzie het probleem ook niet. Zijn we meteen van al die importlandïers af die niet kunnen zwemmen.
Die linkse hippies overdrijven wel meer dingen.Als het klopt dat de ijsschots even groot is als Groot-Brittannië zal die 5,6 km dik moeten zijn en volledig op het land liggen om de zeespiegel met 3 m te laten stijgen.
Gemiddeld is de ijskap 2,2 km dik en maximaal 4,7 km. Ze hebben het dus op zijn minst met een factor 2 overdreven.
De stap naar klimaatverandering is overtrokken maar hoe de ozonlaag beschermt wordt ligt toch vrij voor de hand?Kun je aan de mens wel weer overlaten om dit sterk staaltje oorzaak gevolg conclusie aan onszelf toe te schrijven. Slechter dan dit wordt het niet, of wacht…
![]()
Gat in de ozonlaag krimpt langzaam door maatregelen tegen klimaatverandering
Het gat in de ozonlaag is sinds het jaar 2000 niet meer groter geworden en lijkt de laatste jaren zelfs kleiner te worden. Dat toont aan dat de maatregelen tegen klimaatverandering kunnen werken, zegt weerexpert Jaco van Wezel van Weeronline vrijdag.www.nu.nl
Kun je aan de mens wel weer overlaten om dit sterk staaltje oorzaak gevolg conclusie aan onszelf toe te schrijven. Slechter dan dit wordt het niet, of wacht…
![]()
Gat in de ozonlaag krimpt langzaam door maatregelen tegen klimaatverandering
Het gat in de ozonlaag is sinds het jaar 2000 niet meer groter geworden en lijkt de laatste jaren zelfs kleiner te worden. Dat toont aan dat de maatregelen tegen klimaatverandering kunnen werken, zegt weerexpert Jaco van Wezel van Weeronline vrijdag.www.nu.nl
Ik voelde plots een enorme drang om deze (weer) eens te posten:
Relativerende zelfspot van de hoogste plank!
Hij is (misschien) wel grappig, maar heeft geen idee waar hij het over heeft.
Hij is (misschien) wel grappig, maar heeft geen idee waar hij het over heeft.
Dus de inzichten van grapjassen overstijgen die van wetenschappers?Het is natuurlijk een cabaretier, geen wetenschapper.
In die zin weet hij donders goed waar hij het over heeft.
Mar hij spreekt zijn publiek wel naar de mond.
Dus de inzichten van grapjassen overstijgen die van wetenschappers?
Mar hij spreekt zijn publiek wel naar de mond.
Als iemand als ik me tot zijn publiek zou richten, waarbij duidelijk wordt dat niemand van hen rationeel kan denken, maar ook zelfs de domsten dat zullen beseffen, is het ook satire maar zal ik minder populair zijn.
Dat je het raar vind dat cabaretiers iets opvoeren wat het publiek graag wil horen? Dat men betaalt voor dergelijk vertier? Of een verkapte poging wat een slechte cabaretier jij zou zijn? 
Hij probeerde grappig te zijn.Wat is nu eigenlijk je punt?Dat je het raar vind dat cabaretiers iets opvoeren wat het publiek graag wil horen? Dat men betaalt voor dergelijk vertier? Of een verkapte poging wat een slechte cabaretier jij zou zijn?
![]()
Gelukkig hebben we jou en je gigantische ego om ons te verlichten. Wat hij op 3.15 opnoemt is spot on!Hij is (misschien) wel grappig, maar heeft geen idee waar hij het over heeft.
Ik voelde plots een enorme drang om deze (weer) eens te posten:
Relativerende zelfspot van de hoogste plank!
Was niet nieuwswaardig genoeg voor het NOS journaal of nieuwsuur?Record: koudste 18 september ooit gemeten
Behoorlijk uniek! Voor het eerst sinds 6 oktober 2019 is sprake van een datum-kouderecord in De Bilt.www.weeronline.nl
Was niet nieuwswaardig genoeg voor het NOS journaal of nieuwsuur?

#opwarmingvandeaardeRecord: koudste 18 september ooit gemeten
Behoorlijk uniek! Voor het eerst sinds 6 oktober 2019 is sprake van een datum-kouderecord in De Bilt.www.weeronline.nl