eFuels pilot plant in Chile officially opened
Porsche and international partners working with the Chilean operating company Highly Innovative Fuels (HIF) have started the industrial production of synthetic fuels.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het kan me eigenlijk niet zoveel schelen of het waar is, dat het waar zou kunnen zijn is me hier genoeg.

Blijkt dacht ik wel waar te zijn.
VerschrikkelijkWeet niet of iemand hier weleens in Roemenie is geweest, maar dat land staat bij mij wel heel hoog op de top 10 van landen in Europa waar je absoluut niet terecht wilt komen.
Mag hem welHet kan me eigenlijk niet zoveel schelen of het waar is, dat het waar zou kunnen zijn is me hier genoeg.![]()
Dat hij is gepakt klopt ook wel maar door die pizza is bs.Blijkt dacht ik wel waar te zijn.
![]()
Andrew Tate put in 30-day pre-trial detention in Romania after arrest
Influencer, his brother and two others held on human trafficking, rape and organised crime chargeswww.theguardian.com
Die Jerry's pizza is een Roemeens pizza keten. Zo zou politie hebben gezien dat ie in het land was. Mogelijk na een tip? Best plausibel.
Dat hij is gepakt klopt ook wel maar door die pizza is bs.
Denk niet dat hij heeft geprobeerd om de politie te ontwijken, hij was tot voor kort nog in Engeland. Als hij niet gepakt wou worden was hij wel naar Dubai gegaan.
Hij is toch zo weer vrij. Is blijkbaar voor witwassen en niet voor human trafficking
www.climategate.nl
Af en toe heeft Café Weltschmerz nog wel goede content.
Af en toe heeft Café Weltschmerz nog wel goede content.
Is dat niet de Marcel Crok die komplotgekkie genoemt wordt wanneer Baudet met hem associeert?