XXL Nutrition

Sticky Klimaat(verdragen) Topic

@Vonk moeten wij over een poosje tegen alle mensen die de wappies niet serieus namen I Told U Soooooooo roepen? 😌

Ik ga kijken of ik niet iets kan opzetten om in credits te gaan handelen op het darkweb o.i.d.
Die parallelle samenleving krijgt op deze manier wel genoeg brandstof om de komende jaren echt van de grond te komen.
Terug naar de middeleeuwen.

1671543815958.jpg

2 dagen geleden bij m'n werk:
20221218_103745.jpg

NOS, voor je dagelijkse portie bullshit.

Gekke Gerrit :D

Tussen 1985 en 1997 waren er 3. Gelukkig was ik in 1997 in Afrika, anders had ik moeten meedoen i.v.m. A-rijder.

Low key is de Elfstedentocht een droom van mij. In veel aspecten is het de grootste sportprestatie die je als leek kunt doen.
Het probleem is dat er best een grote kans is dat er geen elfstedentoch zal zijn in de jaren dat ik jong genoeg ben om hem te rijden. In 1997 was ik 2, inmiddels ga ik snel richting de 30.

Het probleem is ook dat ik niet elke winter ga trainen voor een tocht waarvan de kans nihil is dat hij er komt.

Low key is de Elfstedentocht een droom van mij. In veel aspecten is het de grootste sportprestatie die je als leek kunt doen.
Het probleem is dat er best een grote kans is dat er geen elfstedentoch zal zijn in de jaren dat ik jong genoeg ben om hem te rijden. In 1997 was ik 2, inmiddels ga ik snel richting de 30.

Het probleem is ook dat ik niet elke winter ga trainen voor een tocht waarvan de kans nihil is dat hij er komt.

De tocht komt er echt wel weer en als hij komt is de kans veel groter dat jij er niet voor ingeloot wordt, dan dat hij niet meer kwam :lol:

De tocht komt er echt wel weer en als hij komt is de kans veel groter dat jij er niet voor ingeloot wordt, dan dat hij niet meer kwam :lol:

Gewoon illegaal rijden op Strava.

Wel een probleem als hij deze winter komt want ik ben niet ready :roflol:

• Haha
Waarderingen: Vonk

Je hoeft niet eens goed te kunnen schaatsen om de finish te halen, alleen goed uithoudingsvermogen en een goede onderrug. Ik trainde bij HVHW in Den Haag en 2 van mijn trainers waren elfstedentochtwinnaars, Lenie van der Hoorn (1986) en Tineke Dijkshoorn (1997). Ze konden allebei geen slag schaatsen op de kunstijsbaan, echt ontluisterend. Zelf deed ik langebaan met voorkeur voor 500 en 1000m en daarnaast schaats- en skeelermarathons, maar ik zou die 200km op dat slechte ijs nooit halen in de schaatshouding.

Je kunt altijd nog naar de Weissensee.

Dus het klopt, maar het is ook bullshit?
Duidelijk.
Nee het klopt niet wat hij zegt.

Wat ik zeg is geen bullshit, dat het in cycli gaat. Volgens die weerman gaat het hier nooit meer vriezen want global warming.

Je moet wel echt een next level verrekte mongol zijn wil je zoiets denken.

Laatst bewerkt:
Je hoeft niet eens goed te kunnen schaatsen om de finish te halen, alleen goed uithoudingsvermogen en een goede onderrug. Ik trainde bij HVHW in Den Haag en 2 van mijn trainers waren elfstedentochtwinnaars, Lenie van der Hoorn (1986) en Tineke Dijkshoorn (1997). Ze konden allebei geen slag schaatsen op de kunstijsbaan, echt ontluisterend. Zelf deed ik langebaan met voorkeur voor 500 en 1000m en daarnaast schaats- en skeelermarathons, maar ik zou die 200km op dat slechte ijs nooit halen in de schaatshouding.
Het verbaast me niet dat jij beter kunt schaatsen dan Elfstedentochtwinnaars. De enige echte atleet hier op DBB. Wat zeg ik, de enige op de wereld natuurlijk.

Het verbaast me niet dat jij beter kunt schaatsen dan Elfstedentochtwinnaars. De enige echte atleet hier op DBB. Wat zeg ik, de enige op de wereld natuurlijk.
Hij had bijna de tocht gewonnen totdat ze er last minute een schaatswedstrijd van maakten.

Heel oneerlijk, want hij had er al 170km op zitten.

Zwemmend

Onderwater

#jaloers

AA15uFWp.img

Terug
Naar boven