XXL Nutrition

Sticky Klimaat(verdragen) Topic

Het is niet mijn vraag, maar het is een feit dat men verantwoording afschuift. SBB is ook niet overal verantwoordelijke binnen gemeentegrenzen.
Het zijn ambtenaren. We moeten we gewoon niet teveel van ze verwachten.

Kinderen laat je ook niet de was doen.

Het zijn ambtenaren. We moeten we gewoon niet teveel van ze verwachten.

Kinderen laat je ook niet de was doen.
Het zijn de ambtenaren van de vergunningen die voor de vertraging zorgen, niet die van SBB.

Kinderen kunnen best vanaf jonge leeftijd meehelpen in het huishouden, aangepast aan leeftijd en ontwikkeling.

Is de bomenkap en aanplanting voor biomassa een taak van SBB? Dat vind ik een vreemd loket.

Hoelang kunnen we trouwens stoken met alle bomen die we hebben staan, dat is toch binnen een jaar op?

Ik zou zeggen, ga dan nog even verder met Gronings gas.
Volgens mij is gas een prachtig middel om snel te kunnen schakelen in stroomproductie en heeft daarmee een goede rol als aanvulling. Wel netje de Groningers compenseren.

Stop de zorg!

De zorg stopt zichzelf wel, niemand wil daar meer werken. Een zorgheld was alleen iets op papier.

De zorg stopt zichzelf wel, niemand wil daar meer werken. Een zorgheld was alleen iets op papier.
Well Done Applause GIF by MOODMAN

Los daarvan, ook als je als Nederland wel je eigen ding wil doen en al helemaal als je wat onafhankelijker wil zijn in je energievoorziening dan is het opsotoken van bossen niet de manier.

Voor grote bomen duurt het 100 jaar voordat de CO2 weer is opgenomen, áls er al nieuwe bonen voor die termijn gepland worden. CO2-neutraal is zo een wel heel erg rekbaar begrip.

Ga dan nog even verder met zo schoon mogelijke kolen én plant bomen aan!
Nog even hierover: kolen veroorzaken minder CO2 dan biomassa:

CO2 budget past mooi in onze toekomstige digitale qr wallet 💳 👌.

"Sociaal Klimaatfonds"

Nou dat bruggetje is niet eens zo'n hele grote meer.. Sociaal.. Krediet..

@Vonk moeten wij over een poosje tegen alle mensen die de wappies niet serieus namen I Told U Soooooooo roepen? 😌

Terug
Naar boven