- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Ik stel kamervragen voor. Want gok dat het antwoord niet de jouwe zal zijn

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Dit geloof ik niet, werk zelf op een vuilverbranding en buiten onze eigen meet apparatuur zijn er nog systemen van de overheid die alles registreren qua uitstoot
Dit geloof ik niet, werk zelf op een vuilverbranding en buiten onze eigen meet apparatuur zijn er nog systemen van de overheid die alles registreren qua uitstoot
Creatief CO2 boekhouden door de overheid.Het gat tussen de administratie en de uitstoot in de praktijk is groot. Het Afval Energie Bedrijf (AEB) in Amsterdam verwerkt bijvoorbeeld veel slib, wat het bedrijf aanleiding geeft om bijna twee derde van de CO2-uitstoot niet te registreren. In cijfers uitgedrukt: AEB meldt 0,58 megaton broeikasgas, terwijl het afvalbedrijf feitelijk 1,5 megaton uitstoot, aldus CE Delft. Branchegenoten Attero (werkelijke uitstoot: 1 megaton), AVR (1,7 megaton) en HVC (1,1 megaton) registreren 50 à 60 procent van die CO2-uitstoot niet.
De afvalsector handelt daarmee niet in strijd met wet- en regelgeving. Zowel Nederlandse als Europese regels staan toe dat CO2-uitstoot als gevolg van de verwerking van organisch afval buiten hun verslagen blijft. Sterker nog: de regelgeving is hierop ingericht. “Het is algemeen rijksbeleid om ‘biogene CO2’ niet mee te tellen in de rapportages van CO2-emissies”, verklaart afvalexpert Geert Bergsma van CE Delft.
Ik stel kamervragen voor. Want gok dat het antwoord niet de jouwe zal zijn![]()
Is dat net als het vliegverkeer dat we niet meetellen boven een bepaalde hoogte?
Geen idee ik vind die focus op CO2 zwaar overdreven.Is dat net als het vliegverkeer dat we niet meetellen boven een bepaalde hoogte?
Of de CO2 berekening van energie uit oerbossen en kaalslag die we in de Baltische Staten en de VS aanrichten om hout met boten voorzien van door stookolie aangedreven met chemisch afval aangelengde motoren hierheen laten varen?
Waar ik woon leven we meer dan 5 meter onder de zeespiegel.. maar die ene extra meter in 345 jaar tijd gaat ons fataal wordenIk kan het niet meer aan al die klimaatkerk berichten. Wat zijn die nieuws outlets toch ook waardeloos.
.Waar ik woon leven we meer dan 5 meter onder de zeespiegel.. maar die ene extra meter in 345 jaar tijd gaat ons fataal worden.
Waardeloos is een understatement.

Enig idee hoeveel CO2 en stikstof je uitstoot bij het versterken van dijken?en als oplossing pompen ze miljarden in groene energie i.p.v. betere dijken etc.![]()
Ik probeer er een artikel of onderzoek over te zoeken maar kan er niks van vinden. Lijkt me gelijk aan de woningbouw of een paar vrachtwagens.Enig idee hoeveel CO2 en stikstof je uitstoot bij het versterken van dijken?
Komt door global warming.Het is toch wat..
![]()
'Unbelievable': CNN reporter reacts to record snowfall in California | CNN
CNN's Stephanie Elam reports from Mammoth, California, on record-breaking snowfall in the area.edition.cnn.com