XXL Nutrition

Sticky Klimaat(verdragen) Topic

Een vast tarief voor elke auto ongeacht is in mijn ogen echt tegenstrijdig. Het is nu juist goed dat je voordeel krijgt voor een lichte auto, want die belasten de wegen ook minder.

10cnt per kilometer voor een Aygo en een X7 slaat echt nergens op.

En elektrische auto's zouden meer moeten betalen, die belasten ook meer. Straffen voor ICE doen we al bij de pomp.

Heb je zelf een auto?
Belast je de straat ook als je 5 auto's bezit maar die het hele jaar op de openbare weg parkeerd?

Zou je denken dat wegenbelasting voor het onderhoudt van de wegen is of extra zakken vullen en de kosten voor de autorijder zo hoog maken dat er minder gereden wordt?

Rijhulpsystemen die zelf ingrijpen om te voorkomen dat je te hard rijdt ofzo :o

En omgedraaid, ergens vind ik het ook best gek dat je minder betaalt voor iets wat je amper gebruikt. Dan ben je er minder van afhankelijk. Een boodschappenkarretje is ergens een stukje luxe, dat is met werk vervoer toch anders. Tenzij je in de randstad woont ofzo

Ingrijpen bij te hard rijden zie ik niet gebeuren.

Wel een automatisch incasso bij te hard rijden...

Hotelovernachters?

Ingrijpen bij te hard rijden zie ik niet gebeuren.

Wel een automatisch incasso bij te hard rijden...
Auto's krijgen een zwarte doos (geen sylvana simons) en een RFID chip in he5 kenteken. RFID scanners op bepaalde plekken langs de weg kunnen je gegevens dan gewoon uitlezen.

Heb je ergens te hard gereden dsn krijg je idd automatisch een paarse brief op de mat.

Ik bedoel, dan wordt dit bedrag automatisch ingehouden van je bankrekening (CBDC) en krijg je punten aftrek op je CO2 krediet aangezien het een milieudelict is. Tegelijkertijd zal je autoverzekering (en je zorgverzekering) duurder worden omdat je een risicogeval bent.

Mbv je digitale EU-ID zal een auto huren op vakantie (en je vliegticket) ook meteen duurder worden.

Maar gelukkig beschermt deze technologie ons wel tegen terrorisme en witwaspraktijken.

Laatst bewerkt:
Auto's krijgen een zwarte doos (geen sylvana simons) en een RFID chip in he5 kenteken. RFID scanners op bepaalde plekken langs de weg kunnen je gegevens dan gewoon uitlezen.

Heb je ergens te hard gereden dsn krijg je idd automatisch een paarse brief op de mat.

Ik bedoel, dan wordt dit bedrag automatisch ingehouden van je CBDC en krijg je punten aftrek op je CO2 krediet aangezien het een milieudelict is. Tegelijkertijd zal je autoverzekering (en je zorgverzekering) duurder worden omdat je een risicogeval bent.

Mbv je digitale EU-ID zal een auto huren op vakantie (en je vliegticket) ook meteen duurder worden.

Maar gelukkig beschermt deze technologie ons wel tegen terrorisme en witwaspraktijken.
Jij bent in een goed humeur!

Ik verwachtte op z'n minst dat je auto zelf van de weg af zou rijden en blokkeren en daarnaast dat je zodanig gekort wordt op je budget dat je niet meer op vliegvakantie mag.

Jij bent in een goed humeur!

Ik verwachtte op z'n minst dat je auto zelf van de weg af zou rijden en blokkeren en daarnaast dat je zodanig gekort wordt op je budget dat je niet meer op vliegvakantie mag.
Dat gebeurt alleen als je een onwelgevallige mening verkondigt en de chatgpt AI in je auto dit opmerkt. Dan wordt er gekeken of er andere 'wappies' toevallig op de tegenovergestelde weghelft rijden. Is wel immers wel zo efficiënt.

Voor wie dacht dat ik zat te jokkebrokken.

Jokes on you, het is al geïmplementeerd.
Zwarte doos verplicht voor auto’s vanaf 2022
Nieuwe modellen moeten vanaf 6 juli 2022 uitgerust zijn met een zwarte doos. Vanaf 7 juli 2024 behoort het tot de verplichte uitrusting van alle voertuigen die in Europa nieuw verkocht worden.

Hallo Jumbo

Cheap gains, zo ff mealpreppen. En weer pluspunten voor me sociaalkrediet score.
Kan je vast oefenen voor 2030:
Het Rijk introduceert een ‘planeetpuntensysteem’: een jaarlijks budget voor iedereen, te besteden aan leefomgevingsonvriendelijk gedrag, niet overdraagbaar en niet verhandelbaar. Ook voert het Rijk in dit scenario een ruimtelijk restrictief beleid, gericht op niet alleen transit- (TOD) maar ook energy-oriented development (EOD)."

Alsof ze bewust alles aan doen om Nederland zo onleefbaar mogelijk te maken :emo:

Terug
Naar boven