- Waardering
- 46.980
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Wandelen
Edit: o nee, kut, we ademen CO2 uit
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wandelen
Is CO2 producerend aangezien O2 wordt omgezet in CO2. Hoe meer je ademt hoe meer CO2 je uitstoot

Ik was je al voorIs CO2 producerend aangezien O2 wordt omgezet in CO2. Hoe meer je ademt hoe meer CO2 je uitstoot![]()

Ik ben ook voorstander van kernenergie, wel vraag ik me nu af of het eenvoudig is om voldoende Uranium te delven voor de energiebehoefte van de komende decennia.Gewoon kerncentrales bouwen. Kosten: € 2-2,5 miljard per centrale. Levert aan ca. 3 miljoen huishoudens. VS hebben 330 miljoen inwoners. Gemiddelde van 2,5 personen per huishouden geeft 132 miljoen huishoudens, dus zon 44 kerncentrales. 44 x 2,5 miljard = 110 miljard. Naast huishoudens ook nog electriciteit aan bedrijven, dus doen we het x2, geeft 220 miljard.
Klaar. Wat nou 53 biljoen.
Komt nog wel bij hoe we CO2-neutraal gaan vliegen enzo. En scheepvaart.
ThoriumIk ben ook voorstander van kernenergie, wel vraag ik me nu af of het eenvoudig is om voldoende Uranium te delven voor de energiebehoefte van de komende decennia.
Dat is geen antwoord op mijn vraag.
Hebben we een tekort aan uranium?Dat is geen antwoord op mijn vraag.
Of met een omweg juist wel en hebben we dus een tekort aan Uranium.
Dat is mijn vraag en jouw reactie daarop was heel stellig.
Dat uranium opraakt zou geen einde van kernenergie hoeven te bekenen mits we tijdig overstappen op andere brandstoffen, zoals bijv. thorium.Dat is mijn vraag en jouw reactie daarop was heel stellig.
Klopt, maar ik zou graag willen weten hoe veel energie we kunnen opwekken met de hoeveelheid Uranium die wel redelijker wijs kunnen delven.Dat uranium opraakt zou geen einde van kernenergie hoeven te bekenen mits we tijdig overstappen op andere brandstoffen, zoals bijv. thorium.
Je hebt zo'n website waar je vragen in kan vullen en dan komen er antwoorden en website suggesties tevoorschijn.Klopt, maar ik zou graag willen weten hoe veel energie we kunnen opwekken met de hoeveelheid Uranium die wel redelijker wijs kunnen delven.

DBB.nl?Je hebt zo'n website waar je vragen in kan vullen en dan komen er antwoorden en website suggesties tevoorschijn.
![]()
En de aarde is plat.Interessante take.
Olie is niet fossiel maar wordt door de aarde gemaakt.
Bedankt voor je constructieve bijdrage.