AndroidHealthClinic

Klimaat(verdragen) Topic

Bezoekers in dit topic

Dat is niet wat ik zei en ook niet wat ik bedoelde, serieuze politiek is dat je ook rekening houdt met de mensen die minder draagkrachtig zijn.
Nou iemand heeft Seneca gelezen of de retoriek van De Wever begrepen.

Nijpels had het alleen maar over mensen zoals hijzelf, zoals Rob Jetten dat ook vaak doet. Ik heb altijd het idee dat deze mensen zijn losgezongen van de realiteit van gewone mensen, laat staan arme mensen. Arme mensen kennen ze alleen als statistiek.

Klopt. Dat heeft alleen niks met arme mensen te maken, in alle taxnormen zijn er "arme mensen". Taxen kan je degressief maken.
Op termijn zal het effect veel meer kosten voor die "arme mensen".
 
er is maar 1 man die er verstand van heeft en zegt gelijk het is en dat is de heer Wilders
Geert Wilders vat in zeven punten samen waarom het Klimaatakkoord niet deugt

 
Heino voor de vrienden.
 
er is maar 1 man die er verstand van heeft en dat is de heer Wilders en zegt gelijk het is

Geert Wilders vat in zeven punten samen waarom het Klimaatakkoord niet deugt


1) Globaal is dat enorm en heeft geen bekend prescedent. We zitten nu reeds met een ongekende soortensterfte.
2) So? Dat zegt niks over het effect... En met het 0.00... vergeet hij de co2 wisselwerking...

Moet ik verder gaan? Als Wilders een goed argument had tegen het klimaatakkoord had 1 volstaan. 7 is een Gish Gallop. Het feite dat hij lang debunkete bullshit populistisch aanbrengt is weer typisch.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Betere tech gaat het klimaatprobleem oplossen
Er zijn al best wat interessante ideeën voor wat we met CO2 kunnen doen. Uitrollen die hap en we kunnen de redistributie stoppen en aan echte milieuvervuiling gaan werken?

Klopt. Dat heeft alleen niks met arme mensen te maken, in alle taxnormen zijn er "arme mensen". Taxen kan je degressief maken.
Op termijn zal het effect veel meer kosten voor die "arme mensen".
Je bedoelt progressief? Pakt belasting eigenlijk in de praktijk helaas niet altijd degressief uit? Wie veel geld overhoudt kan veel belasting ontwijken en bedrijven schuiven de last weer door naar klant jan modaal.
 
=
 
Laatst bewerkt:
Niemand interesseert wat klimaatsceptici willen. Straks gaan we nog flat-earthers of 6000-jaar creationisten serieus nemen met "hun kant van het verhaal".

Daarnaast is les minder belangrijk dan klimaat koppelen aan STEM: we hebben zo snel mogelijk zo veel mogelijk toppers in deze sectoren nodig. Betere tech gaat het klimaatprobleem oplossen, niet jan die 20 papiertjes inzameld voor de school.

Please explain.
 
er is maar 1 man die er verstand van heeft en zegt gelijk het is en dat is de heer Wilders
Geert Wilders vat in zeven punten samen waarom het Klimaatakkoord niet deugt



Dat mensen Baudet en Wilders nog serieus kunnen nemen over klimaatverandering/ klimaatakkoord (waar nog niks zinnigs over te zeggen is).......

Oké, sowieso moet je niet alle politici serieus nemen maar kom op

Einde "rant"
 
IMG-20190207-WA0000.jpg
 
Daarnaast is les minder belangrijk dan klimaat koppelen aan STEM: we hebben zo snel mogelijk zo veel mogelijk toppers in deze sectoren nodig. Betere tech gaat het klimaatprobleem oplossen, niet jan die 20 papiertjes inzameld voor de school.

Bedoel je toppers in de sectoren die nog opgeleid moeten worden? Of bedoel je toppers in de sectoren waar het nu aan toppers ontbreekt? Of bedoel je toppers in de regering met kennis van zaken?
 
Niemand interesseert wat klimaatsceptici willen. Straks gaan we nog flat-earthers of 6000-jaar creationisten serieus nemen met "hun kant van het verhaal".

Daarnaast is les minder belangrijk dan klimaat koppelen aan STEM: we hebben zo snel mogelijk zo veel mogelijk toppers in deze sectoren nodig. Betere tech gaat het klimaatprobleem oplossen, niet jan die 20 papiertjes inzameld voor de school.

Haha wat een pannekoek ben jij dan. We hebben toppers nodig in STEM dus we hebben geen mensen nodig met 20 papiertjes.
 
Haha wat een pannekoek ben jij dan. We hebben toppers nodig in STEM dus we hebben geen mensen nodig met 20 papiertjes.

Interpreteer jij het laatste van zijn post inzake de papiertjes niet verkeerd? :dunno:

Verder ben ik gek op pannenkoeken, wel met spek :heart:
 
Interpreteer jij het laatste van zijn post inzake de papiertjes niet verkeerd? :dunno:

Verder ben ik gek op pannenkoeken, wel met spek :heart:

Volgens mij beweerd hij dat technologie de oplossing voor ‘het probleem’ is en niet iemand die studeert (jan met 20 papiertjes). Helaas voor hem zijn de meest slimme koppen die technologie bedenken jannen met 20 papiertjes.

Verder moeten mensen niet miepen. Er is zo veel geld voor inefficiente technologie om het klimaat probleem op te lossen dat mensen van gekkigheid niet meer weten wat voor technologische faalzaken ze moeten verzinnen. Overal is wel een potje voor en half Nederland is financieel afhankelijk van het klimaatprobleem.

Aangezien niets van die technologische prul echt iets bijdraagt draait de olie en gas industrie OOK gewoon op volle toeren. Iedereen wint behalve de onbenullige belastingbetaler.
 
Als we (de hele wereldbevolking) van die greenies een biologisch verantwoorde en afbreekbare koord krijgen, dan kunnen we ons massaal ophangen en is de wereld in 1 keer helemaal gered, woohoo :cheer::banana::woot:
 
Als we (de hele derdewereldbevolking) van die greenies een biologisch verantwoorde en afbreekbare koord krijgen, dan kunnen we ons massaal ophangen en is de wereld in 1 keer helemaal gered, woohoo :cheer::banana::woot:

Fixed
 
Back
Naar boven