XXL Nutrition

Klimaat(verdragen) Topic

Bezoekers in dit topic

dom kutwijf,is het wel een wijf uberhaupt?

51899624_831631050516924_8275781798999359488_n.jpg?_nc_cat=102&_nc_ht=scontent-amt2-1.jpg


https://en.wikipedia.org/wiki/Whataboutism
 
Ooooo, het zit diep, mensen!
 
allemaal dingen die de linkse media niet laat zien natuurlijk maar ja,slimme mensen weten wel beter

Leerlingen spijbelen voor klimaatfissa

 
Is er iemand die gelooft dat deze schoolkinderen uit vrije wil deelnemen aan een politiek getinte manifestatie? Ze worden misbruikt door linkse leerkrachten. Dit moet stoppen.kindjes van 3,4 jaar oud !

 
De bewijslast ligt steeds lager op DBB.
 
Ik snap het probleem eigenlijk niet. Waarom zou Katrien van der Heyden haar dochter niet mogen helpen?
Ik wacht op een Panos uitzending...
Ooooo, de reportage over S&V zit diep, mensen!
 
Zo zou ik ook reageren, Johny. Je hebt namelijk geen poot om op te staan in deze discussie.
 
Van Geert Wilders had ik niets verwacht, maar de houding van FvD valt me toch wel tegen.

Er is buiten ontkenning en/of nuancering genoeg inhoudelijk over de voorgestelde maatregelen en kostenverdeling te beargumenteren.

Het zal me weinig verbazen als de berekening uiteindelijk pas na de PS verkiezingen komen. De timing is nu al vreemd.
 
Van Geert Wilders had ik niets verwacht, maar de houding van FvD valt me toch wel tegen.

Er is buiten ontkenning en/of nuancering genoeg inhoudelijk over de voorgestelde maatregelen en kostenverdeling te beargumenteren.

Het zal me weinig verbazen als de berekening uiteindelijk pas na de PS verkiezingen komen. De timing is nu al vreemd.

Dat is de laatste decennia met alle hete hangijzers binnen de politiek, waarop nota bene ook nog eens de stemmen worden verdeeld (!) Zo kan men ongefundeerd dingen roepen, beloften doen en onzin zwetsen. Tegen de tijd dat de stemmen geteld zijn, wordt er dan een onafhankelijke commissie samengesteld, die dan gaat onderzoeken. Vervolgens gaan er maanden overheen alvorens er een rapport uitkomt. Op basis van dat rapport komen halve waarheden boven tafel.. En weet je?! Tegen die tijd zijn alle Nederlanders het inmiddels zo zat om het erover te hebben dat het ze geen reet meer interesseert. En vanwege de meest debiele constructies in coalities en andere steekpenninghoudende situaties, worden we gewoon weer van vooraf aan keihard genaaid (ja wel van achteren welteverstaan)
 
heb ik toch al van dag 1 gezegd , ik heb die politiek al lang door , zet u oogkleppen af mensen en stem PVV en de belgen vlaams belang ! laat u niet misleiden door al die leugens en afperserij
Afpersing? :scratch:
 
Wouter Beke: “Extreemlinks heeft de klimaatbeweging gekaapt.”

763?appId=2dc96dd3f167e919913d808324cbfeb2&quality=0.jpg

CD&V-voorzitter Wouter Beke is ervan overtuigd dat ex-minister van Leefmilieu Joke Schauvliege (CD&V) doelbewust beschadigd is. “Ik geloof niet in complottheorieën en samenzweringen, maar het is duidelijk dat extreemlinkse groepen het klimaatdebat kapen”, zegt hij in De Morgen.

Schauvliege stapte deze week op als milieuminister nadat ze tijdens een toespraak het klimaatprotest had afgedaan als een georganiseerd complot tegen haar. Vooral de uitspraak dat “de Staatsveiligheid dat heeft bevestigd” deed haar de das om, want die bleek niet te kloppen.

Schauvliege beging de verbale uitschuiver naar eigen zeggen omdat ze overspoeld werd door “duizenden e-mails en sms’en, dag en nacht”, klonk het erg geëmotioneerd toen ze haar ontslag aankondigde. De berichten waar de politica naar verwees, werden verstuurd na een oproep van ‘Act for Climate Justice’, die 41.000 Belgen aanspoorde om de vier klimaatministers in ons land te bestoken met mails, sms’en en telefoontjes.

Uitgerekend de dag voor de bewuste speech werd Schauvliege platgebombardeerd met sms’en, zegt Hilde Crevits, viceminister-president van CD&V, dit weekend in een interview met onze krant. “Eigenlijk doelde ze daarop toen ze zei dat er meer actoren in het spel zijn dan alleen de klimaatspijbelaars. Maar goed, alles wat ze daaraan toevoegde over de Staatsveiligheid was fout”, aldus Crevits.

Volgens voorzitter Beke is het duidelijk dat sommigen Schauvliege doelbewust politiek wilden beschadigen. “Ik geloof niet in complottheorieën en samenzweringen, maar dat extreemlinkse groepen het klimaatdebat kapen, is wel duidelijk. Het is ook geen geheim dat Greenpeace Anuna De Wever adviseert wanneer ze op tv komt.”

De christendemocraat meent dat het klimaatdebat precies hetzelfde overkomt als het migratiedebat.

“Het zijn thema’s die mensen heel erg beroeren, die veel oprecht engagement losweken en waar de burger oplossingen voor verwacht. Er zijn voor beide thema’s ook redelijke oplossingen voorhanden. Maar het migratiedebat wordt gekaapt door extreem-rechts, met Schild & Vrienden en consorten. Het klimaatdebat is gekaapt door PVDA. Dat is niet onschuldig.”
 
Wouter Beke: “Extreemlinks heeft de klimaatbeweging gekaapt.”

763?appId=2dc96dd3f167e919913d808324cbfeb2&quality=0.jpg

Ferme onzin. Het is Schauvliege zelf die er vooral een politiek spelletje van wou maken. Nu betaalt ze dat blauw omdat ze toonde irrationeel en incapabel te zijn, en zoekt Beke damage control te doen met een rode haring.
.
Iedereen weet trouwens dat Aruna De Wever Groen is. Maakt van Schauvliege niet minder een instabiele gekke incapabele trut, noch dat de concensus niet politiek maar wetenschappelijk is.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven