- Waardering
- 21.437
Ik denk dat er een deel bestaat die echt idealen heeft, die stimuleren elkaar vast om nog meer mensen te mobiliseren omwille van meer aandacht c.q. macht. Ik hoop alleen van harte dat ze zichzelf niet schromelijk overschatten. Zou zonde zijn van de idealen. Daarnaast is er m.i. een significant deel van de groep die zich gefrustreerd voelt ook daadwerkelijk geloven dat ze gefrustreerd zijn vanwege de klimaathysterie terwijl deze emoties vrij makkelijk aan te wenden zijn bij groepen tieners. En daar begint mijn wantrouwen.ja maar ik denk dat degene die het echt aangaat dit ook meer doen om zelf het gevoel te hebben "iets" te doen en demonstreren om de frustratie te uiten dat het in het politiek debat alleen gaat over kosten.
Erkennen dat ik weinig te zeggen had, en nog minder te melden? Ik werd dagelijks geconfronteerd met een enorm gebrek aan kennis. Dat maakte mij enigszins onzeker want wat wist ik nou. Wie was ik eigenlijk? Waarom was ik er. Wat was de reden van mijn bestaan? Wat wilde ik gaan doen. Waarom mislukte communisme? Hoe werkt de wereld eigenlijk en waarom moet ik van alles. Mij werd geadviseerd om te gaan lezen. Nog steeds weet ik veel te weinig overigens. Heb wel houvast aan een aantal absolute zaken, zoals het eindige - de dood.
Laatst bewerkt:

Hoop ik wel dat ze net als vroeger Dex uitdelen om door te kunnen halen :$