Vieze jij
Huge Freak
- Waardering
- 9.714
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 130kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En nee ik had even tijd nodig om te reageren (studeren enzo is ook belangrijk)
VK verkeerd in chaos (understatement). Als je dat dan niet zou kunnen geloven omdat de Europese media het zegt, kijk dan naar de Britse kranten of spreek met Britten.
Het land is tot op het bot verdeeld maar nu zijn er ook steeds meer leavers die terugkrabbelen nu ze zien wat voor chaos er aan komt met een no-deal Brexit (die nu waarawaarschij wordt uitgesteld, spannende tijden)
May kan maar geen deal zien te sluiten en terecht, de arrogantie van de Britten dat zij eenzijdig afspraken zouden kunnen maken, ze hadden in de EU al allemaal priveleges.
Het vertrouwen in de Britse economie is laag, het gaat ook relatief minder met de economie daar dan in de eurozone.
En dit is niet omdat de EU ze keihard afstraft, ze hebben hier voor gekozen (met Russische inmenging waarschijnlijk maar alsnog) en willen nu eenzijdig afspraken sluiten die alleen voor hun gunstig zijn wat niet lukt. Daardoor is er economische onzekerheid

... maar waarschijnlijk tegen dovemansoren gericht. Rutte waait met alle winden mee. Het wordt nodig tijd dat FdV aan de macht komt; als FdV met VVD in het kabinet zou zitten, zou Rutte wel anders praten. Jesse kan waarschijnlijk enkel overtuigd worden wanneer een nieuwe ijstijd intreedt. Ik zit daar niet bepaald op te wachten, maar toch zou ik blij zijn met een nieuwe ijstijd al is het maar enkel om al die linkse klimaathippies hun ongelijk aan te kunnen tonen.Ik verwacht dat een goede winter hem ook wel de helft van zijn zetels zal kosten.... maar waarschijnlijk tegen dovemansoren gericht. Rutte waait met alle winden mee. Het wordt nodig tijd dat FdV aan de macht komt; als FdV met VVD in het kabinet zou zitten, zou Rutte wel anders praten. Jesse kan waarschijnlijk enkel overtuigd worden wanneer een nieuwe ijstijd intreedt. Ik zit daar niet bepaald op te wachten, maar toch zou ik blij zijn met een nieuwe ijstijd al is het maar enkel om al die linkse klimaathippies hun ongelijk aan te kunnen tonen.
wel ben ik blij dat jullie nog veel gas verbruiken want dit zorgt voor geweldige zomers, waardoor mijn zonnepanelen weer meer opvangen.
Jij bent zeker ook hoogopgeleid, wat een onzin kraam jij allemaal uit man.ik heb een nieuwbouwhuis gekocht, ik weet nog goed bij de eerste bezichtiging dat ik tegen mijn vriendin zei, wtf is dit voorn ding.
Dat bleek een warmtepomp te zijn, zijn nu een jaar van het gas af, en zou niet anders meer willen.
Dit huis word gekoeld in de zomer via de vloer en verwarmt in de winter via de vloer.
heb 1200 euro betaald aan stroom dit jaar en heb er 1400 terug gekregen.
dus ik verbruik stroom en krijg er geld voor.
wel ben ik blij dat jullie nog veel gas verbruiken want dit zorgt voor geweldige zomers, waardoor mijn zonnepanelen weer meer opvangen.
Bedankt jongens! En betaal jullie maar scheel aan gas.