XXL Nutrition

Sticky Klimaat(verdragen) Topic

En nee ik had even tijd nodig om te reageren (studeren enzo is ook belangrijk)

VK verkeerd in chaos (understatement). Als je dat dan niet zou kunnen geloven omdat de Europese media het zegt, kijk dan naar de Britse kranten of spreek met Britten.

Het land is tot op het bot verdeeld maar nu zijn er ook steeds meer leavers die terugkrabbelen nu ze zien wat voor chaos er aan komt met een no-deal Brexit (die nu waarawaarschij wordt uitgesteld, spannende tijden)

May kan maar geen deal zien te sluiten en terecht, de arrogantie van de Britten dat zij eenzijdig afspraken zouden kunnen maken, ze hadden in de EU al allemaal priveleges.

Het vertrouwen in de Britse economie is laag, het gaat ook relatief minder met de economie daar dan in de eurozone.

En dit is niet omdat de EU ze keihard afstraft, ze hebben hier voor gekozen (met Russische inmenging waarschijnlijk maar alsnog) en willen nu eenzijdig afspraken sluiten die alleen voor hun gunstig zijn wat niet lukt. Daardoor is er economische onzekerheid

Laatste aflevering van Tegenlicht gezien?

https://www.vpro.nl/programmas/tegenlicht.html

naast de klimaathysterie heerst er de Brexit hysterie , Moslim hysterie ,FvD hysterie ,Wilders hysterie ,drukke tijden voor hysterische mensen

ik zou in het geval van de Brexit eerst afwachten wat het echt gaat brengen ,natuurlijk is er in het begin onzekerheid en misschien wat chaos ,

maar laat het wat jaren stabiliseren en beoordeel dan objectief het uiteindelijk resultaat ,dan kun je pas oordelen over de eventuele negatieve effecten ,

in mijn beleving zal het uiteindelijk niet zo'n slechte keuze zijn ,maar ja ,de Eurofielen snappen natuurlijk ook wel dat als het uiteindelijk wel meevalt of zelfs beter gaat er meer landen

zullen trappelen om eruit te stappen dus word er net zoals met de huidige klimaat discussie veel overdreven ,de media bespeelt en de lobby draait op volle toeren ,

laten we daarover aub niet al te goedgelovig over zijn

Laatst bewerkt:
Greta de achterlijke autist strikes again

Ovationen für Greta Thunberg bei der Goldenen Kamera

„Ihr habt Einfluss auf Milliarden Menschen“, sagte Thunberg. Die Stars könnten helfen, Bewusstsein bei den Menschen zu schaffen, „dass unser Haus in Flammen steht“.

Peter D.
vor 10 Stunden
Goldene Kamera, vielleicht der Friedensnobelpreis? Ovationen, das Volk steht Kopf. So funktioniert Massenpsychose. Darum konnte auch Adolf so groß werden. Beifall und Raserei ohne Nachzudenken oder halbwegs zu hinterfragen. Diese kleine Person ist bereits jetzt schon eine Diktatorin. Allerdings scheint so etwas aus dem Ruder zulaufendes nur in Deutschland zu funktionieren.

SP
Schokus P.
vor 2 Minuten
Wenn jetzt schon ein Schulzschwänzer die goldene Kamera bekommt, dass ist der Preis nichts wert. Was wird sie wohl bekommen, wenn sie die ganze Woche schwänzt, den Oskar? :roflol:

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Dus die lui vinden dat er te lang is gewacht, willen geen vertraging meer en er moet nu actie worden ondernomen.. en gaan dan op de grond liggen? Noemen zich dan rebelforlife :roflol: Wat een wereld.

Kinderen gebruiken voor je indoctrinatie :mad:

• Topic Starter Topic Starter

:roflol:

Het is wel makkelijk om “zo’n” standpunt in te nemen als je een paar miljoen op de bank hebt staan.

In mijn brief wil ik u graag vijf aantoonbare onjuistheden in de argumenten van uw voorgenomen klimaatbeleid voorleggen.

1. De bewering dat 97% van de klimaatwetenschappers er van overtuigd is dat opwarming wordt veroorzaakt door de mens, is een gemanipuleerd getal. Van de 11.944 klimaatartikelen die werden geraadpleegd waren er 7930 die zich daar helemaal niet over uitlieten, slechts 41 artikelen die er echt in geloofden (slechts 41 van de 11.944!) en de resterende artikelen die min of meer twijfels hadden.

2. Klimaatverandering is een razend ingewikkeld proces en de wetenschap is er nog lang niet uit. Met name over de effecten van wolken en oceanen is nog weinig bekend. Bovendien, de nieuwste wetenschappelijke resultaten laten zien dat de invloed van CO2 op de temperatuur aanzienlijk kleiner is dan eerder geschat. Dat verklaart waarom tot nu toe de voorspellingen van klimaatmodellen altijd veel te hoog uitkwamen. De daaraan gekoppelde doemverhalen zijn dus niet op feiten maar op fictie gebaseerd.

3. De wereld van het klimaatonderzoek zit al jarenlang vol met bedenkelijk gedrag. Temperaturen uit vroegere warme perioden worden naar beneden bijgesteld, met als gevolg dat de hoge temperaturen van vandaag uniek lijken in de geschiedenis. Ook zien we regelmatig dat metingen van nu juist naar boven worden bijgesteld, met als gevolg dat metingen en modelresultaten goed overeen lijken te komen. Waarom deze misleidende acties in naam van de wetenschap?

4. Zon en wind kunnen bij lange na niet ons land voorzien van voldoende energie. Dat is geen zaak van technologie, maar van klimaat. Nederland heeft relatief weinig zon en wind, met ook nog eens een grote variatie in het aanbod. Bovendien, ons land is welvarend en gebruikt daardoor veel energie. We zullen ons land dus propvol moeten gaan zetten met windparken en zonneweiden. Als één van de dichtstbevolkte landen ter wereld is dat geen prettig vooruitzicht. Maar het is nog erger. We zullen ook nog een peperduur back-up systeem operationeel moeten houden om energie te leveren op dagen met weinig zon en wind.

5. De vaak genoemde optie van biomassa verbranden is aanwijsbaar veel slechter dan het verbranden van steenkool. Waterstof dan? Helaas, waterstof is een zeldzaam gas in de natuur. Dat gas moet de mens dus zelf maken en daarvoor is goedkope groene elektriciteit nodig. Maar die hebben we juist niet. Dus zitten we hier in een cirkelredenering.

:goodpostinggreen: ... maar waarschijnlijk tegen dovemansoren gericht. Rutte waait met alle winden mee. Het wordt nodig tijd dat FdV aan de macht komt; als FdV met VVD in het kabinet zou zitten, zou Rutte wel anders praten. Jesse kan waarschijnlijk enkel overtuigd worden wanneer een nieuwe ijstijd intreedt. Ik zit daar niet bepaald op te wachten, maar toch zou ik blij zijn met een nieuwe ijstijd al is het maar enkel om al die linkse klimaathippies hun ongelijk aan te kunnen tonen.

:goodpostinggreen: ... maar waarschijnlijk tegen dovemansoren gericht. Rutte waait met alle winden mee. Het wordt nodig tijd dat FdV aan de macht komt; als FdV met VVD in het kabinet zou zitten, zou Rutte wel anders praten. Jesse kan waarschijnlijk enkel overtuigd worden wanneer een nieuwe ijstijd intreedt. Ik zit daar niet bepaald op te wachten, maar toch zou ik blij zijn met een nieuwe ijstijd al is het maar enkel om al die linkse klimaathippies hun ongelijk aan te kunnen tonen.
Ik verwacht dat een goede winter hem ook wel de helft van zijn zetels zal kosten.

• Like
Waarderingen: BB_
ik heb een nieuwbouwhuis gekocht, ik weet nog goed bij de eerste bezichtiging dat ik tegen mijn vriendin zei, wtf is dit voorn ding.

Dat bleek een warmtepomp te zijn, zijn nu een jaar van het gas af, en zou niet anders meer willen.

Dit huis word gekoeld in de zomer via de vloer en verwarmt in de winter via de vloer.

heb 1200 euro betaald aan stroom dit jaar en heb er 1400 terug gekregen.

dus ik verbruik stroom en krijg er geld voor.

wel ben ik blij dat jullie nog veel gas verbruiken want dit zorgt voor geweldige zomers, waardoor mijn zonnepanelen weer meer opvangen.

Bedankt jongens! En betaal jullie maar scheel aan gas.

ik heb een nieuwbouwhuis gekocht, ik weet nog goed bij de eerste bezichtiging dat ik tegen mijn vriendin zei, wtf is dit voorn ding.

Dat bleek een warmtepomp te zijn, zijn nu een jaar van het gas af, en zou niet anders meer willen.

Dit huis word gekoeld in de zomer via de vloer en verwarmt in de winter via de vloer.

heb 1200 euro betaald aan stroom dit jaar en heb er 1400 terug gekregen.

dus ik verbruik stroom en krijg er geld voor.

wel ben ik blij dat jullie nog veel gas verbruiken want dit zorgt voor geweldige zomers, waardoor mijn zonnepanelen weer meer opvangen.

Bedankt jongens! En betaal jullie maar scheel aan gas.
Jij bent zeker ook hoogopgeleid, wat een onzin kraam jij allemaal uit man.

maar die 2 kwalletjes jette en klaver :roflol:

het gaat gewoon enorm veel geld kosten, en ik heb dan alle kosten van zonnepanelen, isolatie, warmtepomp enz enz allemaal in mijn hypotheek verwerkt.

Dit is voor de gewone man onbetaalbaar.

Maar ben jij dan een ongewone man?

Terug
Naar boven