Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Damn, wij 1750m³, maar dan wel in een goed geïsoleerde hoekwoning.
Ik heb noodgedwongen stadsverwarming en geen gasaansluiting. 't Is dat ik het gewend ben. Verwarming hoeft hier zelden aan, want appartement met bejaarde buren aan alle kanten en raam op het zuiden (goed geïsoleerd) + weinig thuis. Verder ben ik niet supermilieubewust, maar laat ook niet onnodig van alles aan staan (zoals collega's die gewoon computer + beeldschermen aan laten staan wanneer zij naar huis gaan).Wij verbruiken zonder gashaard al 2100m³ per jaar aan gas
Blij dat we ook nog hout kunnen stoken... Dat dere isolatie![]()
Hoe lang geven we Greta voor ze haar eerste zelfmoordpoging doet eigenlijk? Ik zet in op max 3 jaar.
Hoe lang geven we Greta voor ze haar eerste zelfmoordpoging doet eigenlijk? Ik zet in op max 3 jaar.
we hebben nog maar een paar maanden
ik weet niet of dit een troll is, maar het feit dat niemand haar afkapt zegt genoeg
En in de zomer, wordt en blijft het niet te warm?Ik heb noodgedwongen stadsverwarming en geen gasaansluiting. 't Is dat ik het gewend ben. Verwarming hoeft hier zelden aan, want appartement met bejaarde buren aan alle kanten en raam op het zuiden (goed geïsoleerd) + weinig thuis. Verder ben ik niet supermilieubewust, maar laat ook niet onnodig van alles aan staan (zoals collega's die gewoon computer + beeldschermen aan laten staan wanneer zij naar huis gaan).
Ik word er echt moe van.
![]()
Home - Extinction Rebellion UK
We are facing an unprecedented global climate emergency. The government has failed to protect us. To survive, it's going to take everything we've got.rebellion.earth
Dat is het grootste probleem, ze gooien alles op één hoop. Zure regen, kruisraketten, kernafval, milieuvervuiling, CO2 en nu ook stikstof. Individueel zijn ze allemaal al goed voor Armageddon deze eeuw, laat staan gecombineerd dus een grote groep mensen is gewoon tegen. Einde discussie.

"We are facing an unprecedented global emergency. Life on Earth is in crisis: scientists agree we have entered a period of abrupt climate breakdown, and we are in the midst of a mass extinction of our own making."Ik word er echt moe van.
![]()
Home - Extinction Rebellion UK
We are facing an unprecedented global climate emergency. The government has failed to protect us. To survive, it's going to take everything we've got.rebellion.earth