MuscleMeat

Sticky Klimaat(verdragen) Topic

Damn, wij 1750m³, maar dan wel in een goed geïsoleerde hoekwoning.

Damn, wij 1750m³, maar dan wel in een goed geïsoleerde hoekwoning.

Tja huur, bouw jaren '70 en 2 onder 1 kap woning. Verder staat ons huis op de zandgronden van de Limburgse heuvels, dus het koelt er even snel af in huis als dat het opwarmt in de zomer. Je kunt beter op rijke turfgronden wonen wat dat betreft.

• Topic Starter Topic Starter

De ene 16 jarige is de andere niet.

Hoe lang geven we Greta voor ze haar eerste zelfmoordpoging doet eigenlijk? Ik zet in op max 3 jaar.

Wij verbruiken zonder gashaard al 2100m³ per jaar aan gas :roflol:
Blij dat we ook nog hout kunnen stoken... Dat dere isolatie :treuren:
Ik heb noodgedwongen stadsverwarming en geen gasaansluiting. 't Is dat ik het gewend ben. Verwarming hoeft hier zelden aan, want appartement met bejaarde buren aan alle kanten en raam op het zuiden (goed geïsoleerd) + weinig thuis. Verder ben ik niet supermilieubewust, maar laat ook niet onnodig van alles aan staan (zoals collega's die gewoon computer + beeldschermen aan laten staan wanneer zij naar huis gaan).

Hoe lang geven we Greta voor ze haar eerste zelfmoordpoging doet eigenlijk? Ik zet in op max 3 jaar.

dan word ze helemaal heilig verklaard,haar leven gegeven voor het klimaat …....en de klimaatrealisten hebben haar over de afgrond geduwd

• Haha
Waarderingen: Vonk
  • Topic Starter Topic Starter

Ik heb noodgedwongen stadsverwarming en geen gasaansluiting. 't Is dat ik het gewend ben. Verwarming hoeft hier zelden aan, want appartement met bejaarde buren aan alle kanten en raam op het zuiden (goed geïsoleerd) + weinig thuis. Verder ben ik niet supermilieubewust, maar laat ook niet onnodig van alles aan staan (zoals collega's die gewoon computer + beeldschermen aan laten staan wanneer zij naar huis gaan).
En in de zomer, wordt en blijft het niet te warm?

Daarom loopt hij thuis naakt rond.

1570426575280.png

Vat wel redelijk mooi samen hoe de media werkt.

Ik word er echt moe van.

Dat is het grootste probleem, ze gooien alles op één hoop. Zure regen, kruisraketten, kernafval, milieuvervuiling, CO2 en nu ook stikstof. Individueel zijn ze allemaal al goed voor Armageddon deze eeuw, laat staan gecombineerd dus een grote groep mensen is gewoon tegen. Einde discussie.

Dat is het grootste probleem, ze gooien alles op één hoop. Zure regen, kruisraketten, kernafval, milieuvervuiling, CO2 en nu ook stikstof. Individueel zijn ze allemaal al goed voor Armageddon deze eeuw, laat staan gecombineerd dus een grote groep mensen is gewoon tegen. Einde discussie.

Je vergeet de ijstijd die niet kwam :lol:

Ik word er echt moe van.

"We are facing an unprecedented global emergency. Life on Earth is in crisis: scientists agree we have entered a period of abrupt climate breakdown, and we are in the midst of a mass extinction of our own making."
:roflol:
Wtf is überhaupt climate breakdown? Abrupt mental breakdown lijkt mij een betere benaming.

Dit krijg je dus wanneer een land seculier wordt. De mentaal zwakken vinden dan iets nieuws, een nieuwe religie, waarin ze opnieuw een einde der tijden boodschap kunnen luiden. Het is gewoon een sekte en zou ook zo behandelt moeten worden.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven