Vieze jij
Huge Freak
- Waardering
- 9.714
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 130kg
- Vetpercentage
- 14%
Dan is mijn verzoek tot specificeren van de vraag toch niet vreemd.
Hou je mond autist
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Er woedt al decennia een wetenschappelijk dispuut over dit thema, ik probeer wetenschappelijk inzicht te vergroten en niet mee te doen aan de loopgravenoorlog.Rustig jongens
![]()
Ga je ook niet vinden ben ik bang, je zult toch je eigen conclusies moeten trekken op basis van de beschikbare informatie. Maar ja het is onmogelijk om op alle informatie waarheidsbevinding toe te passen.
Er woedt al decennia een wetenschappelijk dispuut over dit thema, ik probeer wetenschappelijk inzicht te vergroten en niet mee te doen aan de loopgravenoorlog.
Er woedt al decennia een wetenschappelijk dispuut over dit thema, ik probeer wetenschappelijk inzicht te vergroten en niet mee te doen aan de loopgravenoorlog.
Wetenschappelijke neutraliteit is ver te zoeken, en niet te vinden. Resultaten komen, zoals iedereen wel bekend, terecht in een jungle van allerlei opvattingen, politieke spanningsvelden en morele overwegingen. Zelfs Peter R. de Vries timmert er een verdienmodel omheen. Uit de beschikbare wetenschap de implicit bias naar boven halen en minder dogmatisch wezen over neutraliteit is misschien wel de weg van het midden.True, maar in de jaren 70 en 80 waren de wetenschappers er ook van overtuigd dat er een nieuwe ijstijd aanstaande was. We veranderen voortdurend van inzicht en dat is natuurlijk ook heel logisch. Maar een wetenschappelijk onderzoek heeft waarde tot een ander onderzoek het tegendeel bewijst. Ik vind het ook heel erg lastig dat we steeds maar weer denken dat we het klimaat denken te kunnen ontleden door middel van de hedendaagse techniek, maar we zijn nog lang niet zover. We kunnen pas sinds kortere tijd trends aangeven en zelfs die hebben een uitkomstwaarde van beneden de 50%. Piet Paulusma heeft die uitkomstwaarde ook als hij het over zijn winter of zomer "voorspelling" heeft. De aarde bestaat zoveel miljoenen jaren, met zoveel ontzettend interessante perioden in het verleden aangaande het klimaat. Wij en onze nazaten gaan echt de komende decennia niet het klimaat kunnen ontleden. Wellicht AI over lange tijd, maar het probleem zit hem meer in de aannames die we moeten doen over het verre verleden en de data/statistieken die we enkel voorhanden hebben van het nabije verleden.
Wetenschappelijke neutraliteit is ver te zoeken. Resultaten komen, zoals iedereen wel bekend, terecht in een jungle van opvattingen en politieke spanningsvelden. Zelfs Peter R. de Vries timmert er een verdienmodel omheen. Uit de beschikbare wetenschap de implicit bias naar boven halen en minder dogmatisch wezen over neutraliteit is misschien wel de weg van het midden.
Dat is imo niet helemaal waar, alleen wordt er in veel gevallen een veel te complexe vraag gesteld waardoor er geen eenduidig antwoord kan volgen.Wetenschappelijke neutraliteit is ver te zoeken, en niet te vinden.
Geld werkt meerdere kanten op. Een nieuw geneesmiddel op de markt brengen is duur, en riskant. Zou mij niks verbazen als 90% van alle onderzoekstrajecten geen nieuwe geneesmiddelen opleveren. Kost veel tijd, jaren aan onderzoek. Een nieuw goedgekeurd geneesmiddel op de markt brengen kost inmiddels gemiddeld tegen de 2,5 miljard. Daar is wel geld voor nodig. Aandeelhouders willen winst zien. Het is alleen niet nodig om de prijs met 5000% te verhogen. Dat is de andere kant. Maar je hebt gelijk het is een spanningsveld met extremen.De medicijnenindustrie is hier een mooi voorbeeld van, waarvan we makkelijker accepteren dat het mechanisme zo werkt.
Je haalt hier ogenschijnlijk onbedoeld het allergrootste probleem aan. Er zijn bijna geen onderzoeken meer anno 2019 welke niet financieel gedreven zijn. Dat maakt dat ze per definitie al niet zonder meer te vertrouwen zijn.
En er is waarschijnlijk meer te verdienen door nu onrust te stoken en te zeggen dat we snel moeten ingrijpen dan op de huidige voet verder te gaan.

Waterstof - samen met zuurstof vormt het water - is een gas dat zonder CO2-uitstoot omgezet kan worden in elektriciteit. Bij dat proces blijft alleen water over als restproduct. Omdat waterstof het meestvoorkomende gas is in het universum, is er veel interesse in de relatief nieuwe technologie.
www.weatherimpact.com
Betekent dit dan gelijk dat de beste man gelijk/ ongelijk heeft? Ik snap die reflex nooit zo goed, meer zo'n geenstijl "argument". Iedereen heeft belangen in de echte wereld. Iedereen. Big fu*king deal.Dat zou ik als meteoroloog ook doen als ik geld wil verdienen aan de klimaathysterie.
![]()
Weather Impact | Experts on Weather, Serious about Impact
We deliver reliable weather and climate services. Our mission is to support climate adaptation with user-friendly sustainable weather solutions.www.weatherimpact.com