MuscleMeat

Sticky Klimaat(verdragen) Topic

Ik moest even denken met een beginnende glimlach op mijn gezicht en moet je gelijk geven en dat maakt het eigenlijk triest en griezelig tegelijkertijd.

Ik vind het vooral komisch hoe activisten dus blijkbaar een wetenschappelijke consensus kunnen claimen en dat iedereen daar maar in mee gaat.
De zogenaamde 97% is al onzin, maar deze claim gaat nog veel verder natuurlijk.

Het is om te janken deze hele hetze. Verdienmodel 3.0 en al die linkse klimaat debieltjes trappen er met open ogen in, de media heeft geweldig veel om verslag over te doen en de cirkel is rond.

“We gaan pas weg als onze drie eisen worden ingewilligd”, laat een woordvoerder weten. De actievoerders willen dat de waarheid wordt verteld over het klimaat. De netto-uitstoot moet in 2025 op nul staan, en er moet een burgerraad worden opgezet om dit mogelijk te maken.”

Ze zijn dus ook van plan om daar tot 2025 te blijven zitten? Hoeven die mensen niet naar hun werk ofzo?

,,We gaan pas weg als onze drie eisen worden ingewilligd”, laat een woordvoerder weten. De actievoerders willen dat de waarheid wordt verteld over het klimaat. De netto-uitstoot moet in 2025 op nul staan, en er moet een burgerraad worden opgezet om dit mogelijk te maken.

- Wie heeft de waarheid over het klimaat in pacht?
- Netto-uitstoot CO2 (denk ik) op nul is alleen op papier met allerlei vreemde rekenregels mogelijk (of met kernenergie).
- Wat als de burgerraad andere ideeën heeft dan Extinction Rebellion?

• Like
Waarderingen: Vonk
Het is om te janken deze hele hetze. Verdienmodel 3.0 en al die linkse klimaat debieltjes trappen er met open ogen in, de media heeft geweldig veel om verslag over te doen en de cirkel is rond.

Daarom moeten we ook een tegenbeweging organiseren.

• Like
Wacht maar tot ik Commandant der (Lucht)strijdkrachten ben.
apache gif.gif

• Haha
Aangezien sommigen, zoals o.a. @Roethof , de nuance misten in deze discussie: bij deze een genuanceerd antwoord van onze favoriete wereldleider:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.012
Grapje right? Ik ben juist op zoek naar nuance in deze hele jungle aan meningen. Nog niet gelukt iemand te vinden die erin slaagt hierbij te helpen overigens.

Grapje right? Ik ben juist op zoek naar nuance in deze hele jungle aan meningen. Nog niet gelukt iemand te vinden die erin slaagt hierbij te helpen overigens.
Nee eigenlijk niet, heb je het filmpje gezien?
Ik vind Putin juist één van de eerste wereldleiders die nuchter reageert op de Greta hysterie. Hij blijft rustig, reageert niet vanuit emotie en onderbouwt zijn punten.

• #1.014
Eh wat bedoel je nu eigenlijk? Wat heb ik met Greta van doen? Ik hecht waarde aan wetenschap en consensus. Dat is in feite wat ik hier heb geschreven en gepost, meer niet.

Klopt, niet altijd nee.

• #1.018
Dank. Zijn mijn vermoedens correct. Goedemorgen trouwens. Fijne dag alvast.

:roflol: Rustig jongens :D

Ga je ook niet vinden ben ik bang, je zult toch je eigen conclusies moeten trekken op basis van de beschikbare informatie. Maar ja het is onmogelijk om op alle informatie waarheidsbevinding toe te passen.

Dan is mijn verzoek tot specificeren van de vraag toch niet vreemd.

Terug
Naar boven