Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
“We gaan pas weg als onze drie eisen worden ingewilligd”, laat een woordvoerder weten. De actievoerders willen dat de waarheid wordt verteld over het klimaat. De netto-uitstoot moet in 2025 op nul staan, en er moet een burgerraad worden opgezet om dit mogelijk te maken.”
every time
Het is om te janken deze hele hetze. Verdienmodel 3.0 en al die linkse klimaat debieltjes trappen er met open ogen in, de media heeft geweldig veel om verslag over te doen en de cirkel is rond.
Nee eigenlijk niet, heb je het filmpje gezien?Grapje right? Ik ben juist op zoek naar nuance in deze hele jungle aan meningen. Nog niet gelukt iemand te vinden die erin slaagt hierbij te helpen overigens.
Grapje right? Ik ben juist op zoek naar nuance in deze hele jungle aan meningen. Nog niet gelukt iemand te vinden die erin slaagt hierbij te helpen overigens.
Ben jij soms licht autistisch jongen.Nuance wat betreft de klimaathysterie of de CO2 discussie?
Rustig jongens
Grapje right? Ik ben juist op zoek naar nuance in deze hele jungle aan meningen. Nog niet gelukt iemand te vinden die erin slaagt hierbij te helpen overigens.