Het zegt inderdaad weinig tot niets over zijn (on)gelijk, wel iets over zijn zakelijke belangen.
Verder zal de discussie nu niet meer heel belangrijk zijn. Shell ziet in dat het financieel gezien aantrekkelijk is om CO2 in het verdomhoekje te plaatsen (Exxon zal volgen) Ook andere zware industrie wordt door uitstootrechten (en subisidies) gedwongen de CO2 uitstoot te verlagen. Soms daadwerkelijk in de praktijk, maar ook heel vaak in theorie, of ten koste van andere (extra) schadelijke vervuiling. Ook de elektrificatie van het wagenpark gaat steeds sneller.
De tijd zal het leren of het een merkbaar effect heeft op het klimaat.
Vooralsnog is mijn werkgever ook overstag en doet er veel aan om CO2 uitstoot te verminderen en strijkt daar veel subsidies voor op, wereldwijd lopen we daarin voorop tov de concyrentie. Verder zijn we in korte tijd wereldwijd dmv overnames vanuit het niets een grote speler wat kunststof recycling betreft en klanten zoals Unilever staan te springen om gerecyclede grondstoffen. Waarom zou ik me er dan eigenlijk druk om maken.
Verder zal de discussie nu niet meer heel belangrijk zijn. Shell ziet in dat het financieel gezien aantrekkelijk is om CO2 in het verdomhoekje te plaatsen (Exxon zal volgen) Ook andere zware industrie wordt door uitstootrechten (en subisidies) gedwongen de CO2 uitstoot te verlagen. Soms daadwerkelijk in de praktijk, maar ook heel vaak in theorie, of ten koste van andere (extra) schadelijke vervuiling. Ook de elektrificatie van het wagenpark gaat steeds sneller.
De tijd zal het leren of het een merkbaar effect heeft op het klimaat.
Vooralsnog is mijn werkgever ook overstag en doet er veel aan om CO2 uitstoot te verminderen en strijkt daar veel subsidies voor op, wereldwijd lopen we daarin voorop tov de concyrentie. Verder zijn we in korte tijd wereldwijd dmv overnames vanuit het niets een grote speler wat kunststof recycling betreft en klanten zoals Unilever staan te springen om gerecyclede grondstoffen. Waarom zou ik me er dan eigenlijk druk om maken.
