- Waardering
- 21.437
We zouden Karin allemaal moeten doen, zonder referendum! Net zolang totdat ze loopt als Jetta Klijnsma. Is goed voor het verdragen van het klimaat.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
We zouden Karin allemaal moeten doen, zonder referendum! Net zolang totdat ze loopt als Jetta Klijnsma. Is goed voor het verdragen van het klimaat.
We zouden Karin allemaal in haar poepert moeten doen! Net zolang totdat ze loopt als Jetta Klijnsma. Is goed voor het klimaat.
Dat was een foutje! Ik ben niet voor een gat te vangen en laat het onreine kanaal voor de strapon van haar eega!
Dat was een foutje! Ik ben niet voor een gat te vangen en laat het onreine kanaal voor de strapon van haar eega!
Ik had laatst een droom.... En deze had niks te maken met MLK.Het zij je vergeven,
Wel moet ik zeggen dat die 'knipoog opzij' die ze gaf (zag ik onlangs tijdens een kamerdebat) ongeremde perverse emoties bij mij los maakt!!!
We zouden Karin allemaal moeten doen, zonder referendum

Als je op mijn leeftijd komt gelden andere criterea. Zonder gekheid, vrouwen met o.a. intelligentie, een eigen mening kunnen formuleren en verdedigen, kwetsbaar durven opstellen en een bepaalde uitstraling doen het wel goed bij Josef. Daarnaast had ik als puber en adolescent al een ander beeld bij wat ik aantrekkelijk vond dan de rest van de klas. Dat staat eigenlijk los van kleur haar, ogen, het fysiek tot op zekere hoogte enzovoorts.
Daarnaast had ik als puber en adolescent al een ander beeld bij wat ik aantrekkelijk vond dan de rest van de klas.

Handig, ik had deze gevonden is die bekend? Of zal het elkaar niet veel ontlopen.
https://www.bol.com/nl/p/de-energietransitie/9200000100305959/
Ik heb dit filmpje gezien als hierna dat van Jette in Jinek opgezocht (had nooit eerder Jinek gekeken) Dit was de eerste keer dat ik Jette op televisie zag. Ben nou niet meteen enthousiast of geïnspireerd door hem maar ik vind deze reactie van de Telegraaf wel nergens op slaan
Ten eerste; onafhankelijke journalistiek? Sinds wanneer is Paul een politicus? Goed bezig Telegraaf. Natuurlijk mag je een mening hebben maar als je hoofdredacteur zo'n sterk een mening uitspreekt kan je twijfelen aan de onafhankelijkheid van de krant. Dat gezegd hebbende
t/m 3:20
Hij begon goed over dat de kosten verdeling ook imo nergens op slaat dat de industrie zo "gematst". Dat dit niet alleen komt door D66 maar vooral door de andere partijen daargelaten maar dit,
4:20
Dat we geen rekening houden met innovatie, Bullshit. Je kan zelfs opperen dat we te veel heil zien in innovaties dat technieken zullen verbeteren zodat ze nog efficiënter worden
4:50
Gadverdamme, nee! Dat dit komt door de mens is niet een groot discussie punt en betwist onder wetenschappers. Dat je dat even tussen zinnen door mompeld is kwalijk want je verspreid zo leugens.
5:00
Ah, kijk daar hebben we ons 0,0007 verhaal wéér en hoe klein onze invloed is. Feest. Wie gaat hem vertellen over de "tragedy of the commons", iets met export en dat wijzen naar andere wel erg simplistisch is?
5:30
Wat Paul Jansen bedoelt is: 'Wij hebben Rob Jetten als mikpunt uitgekozen. Wij gaan het hem heel moeilijk maken.'
6:10
Niet per sé tegen hem maar meer algemeen. Nederland is nu een achterloper op het gebied van duurzaamheid. https://www.climate-change-performance-index.org
Men vergeet hier dat er sowieso een energietransitie gaat komen, of je het nu went of keert. Dan kan je maar beter een koploper in dit gebied zijn.
7:00
Weer, Nederland is een achterloper op gebied van. Verduurzaming en voldoet ook niet aan afspraken Parijs. Dus de vergelijking maken met het defensiebudget en de NAVO afspraken raakt wal nog schip. Ook is in mijn mening ook van Jette deze vergelijking vreemd
8:40
Oké, dus Jette moet niet op de man spelen in plaats van inhoudelijk zichzelf te verdedigen. Fair point, helemaal mee eens. Dat andere politici zoals Baudet dit ook doen in het debat over klimaatverandering even daargelaten. Dus je moet inhoudelijk reageren in plaats van op de man spelen maar zo'n opmerking over Klaver is nodig? Dubieus.
Over de kosten verdeling doe ik geen uitspraken, ik ben hier niet om Jette te verdedigen (ben eerlijk gezegd niet meteen enthousiast over hem) en ook ik vind deze verdeling vreemd. Laten we alleen wel de berekening afwachten in plaats van loos lopen roepen

je zet stroom op het net en je haalt die stroom er later weer vanaf, dat kost niemand iets.
Kan iemand dit uitleggen. Nog niet eerder zo tegengekomen.Je maakt gebruik van het stroomnet als accu en door dit gebruik hoeven er geen extra kosten te worden gemaakt, ook niet door de eigenaar van het stroomnet.
Even gekeken op de site en kwam dit tegen:
Aanbiedingen
Onze prijzen zijn al zo scherp dat je er een pleister bij krijgt, maar ze kunnen natuurlijk altijd nog scherper.

De arrogantie en het hautaine irriteert me, maar ergens fascineert het ook wel.Als je op mijn leeftijd komt gelden andere criterea. Zonder gekheid, vrouwen met o.a. intelligentie, een eigen mening kunnen formuleren en verdedigen, kwetsbaar durven opstellen en een bepaalde uitstraling doen het wel goed bij Josef. Daarnaast had ik als puber en adolescent al een ander beeld bij wat ik aantrekkelijk vond dan de rest van de klas. Dat staat eigenlijk los van kleur haar, ogen, het fysiek tot op zekere hoogte enzovoorts.