broken bat
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 4.324
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 103kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vlieg momenteel naar de VS, dat mag dus wel.Komt mijn voorspelling dus toch uit.
![]()
PvdA-leden willen nóg langzamer rijden en verbod op vliegen in Europa
De leden van de Partij van de Arbeid hebben voor radicale maatregelen gestemd om de stikstofcrisis te lijf te gaan. Zo willen ze dat nog dit jaar de maximumsnelheid op snelwegen rond natuurgebieden naar 80 kilometer per uur gaat. Ook moet er een verbod op vluchten binnen Europa komen. De Tweede...www.ad.nl
STIKSTOFCRISISDe leden van de Partij van de Arbeid hebben voor radicale maatregelen gestemd om de stikstofcrisis te lijf te gaan. Zo willen ze dat nog dit jaar de maximumsnelheid op snelwegen rond natuurgebieden naar 80 kilometer per uur gaat. Ook moet er een verbod op vluchten binnen Europa komen. De Tweede Kamerfractie van de PvdA wil nog niet zo ver gaan en gaat ‘in gesprek’ over de voorstellen.

Fijne vlucht gehad?Ik vlieg momenteel naar de VS, dat mag dus wel.
De hele wereld lacht ons nu al uit. De PvdA is echt doorgeslagen, straks mogen we alleen nog met de fiets op vakantie.
Komt mijn voorspelling dus toch uit.
![]()
De leden van de Partij van de Arbeid hebben voor radicale maatregelen gestemd om de stikstofcrisis te lijf te gaan. Zo willen ze dat nog dit jaar de maximumsnelheid op snelwegen rond natuurgebieden naar 80 kilometer per uur gaat. Ook moet er een verbod op vluchten binnen Europa komen. De Tweede...www.ad.nl
STIKSTOFCRISISDe leden van de Partij van de Arbeid hebben voor radicale maatregelen gestemd om de stikstofcrisis te lijf te gaan. Zo willen ze dat nog dit jaar de maximumsnelheid op snelwegen rond natuurgebieden naar 80 kilometer per uur gaat. Ook moet er een verbod op vluchten binnen Europa komen. De Tweede Kamerfractie van de PvdA wil nog niet zo ver gaan en gaat ‘in gesprek’ over de voorstellen.

Prima , maar moest overstappen en van deur tot deur 20 uur onderweg.

Zonder de PVV nazi's te willen noemen of omgekeerd lijkt hun sociale beleid vaak op dat van de SP.
Hij was iig geen samenleving..."De beschaving van een samenleving valt af te meten aan de wijze waarop ze omgaat met dieren."
Was Hitler geen vegetariër?
Niet? Ik dacht altijd dat hij het boegbeeld was van alle Duitsers (en PVV en FVD stemmers) als ik sommigen moet geloven.
Ik weet niet helemaal wat je hiermee bedoelt.Zonder de PVV nazi's te willen noemen of omgekeerd lijkt hun sociale beleid vaak op dat van de SP.
Er is anders genoeg te vinden over dergelijke verschrikkingen.we stappen rustig even over al die Gulags en lijken heen.
De PVV wordt rechts genoemd, delen van hun agenda zijn behoorlijk links, zo zal het voor allerlei partijen en bewegingen zijn (geweest).
Dat is zeker waar, maar mensen die vroeger publiekelijk commi's waren hoeven daar geen afstand van te nemen en men heeft het zelfs over verkeerd in de praktijk gebracht. de SP was dol op Mao, Paul Rosemöller op Pol Pot en de PvdA op de DDR.Er is anders genoeg te vinden over dergelijke verschrikkingen.
Dat er ook zaken in die tijd zijn opgestart welke goed zijn uitgepakt doen niks af aan alle andere classificaties.Hitler was vegetariër en de nazi's hebben veel spoorwegen aangelegd, groenste kanselier ooit? Irrelevant.
Ik snap nog steeds niet hoe je van het Nazi gedachtegoed ineens naar de PVV switched.De PVV wordt rechts genoemd, delen van hun agenda zijn behoorlijk links, zo zal het voor allerlei partijen en bewegingen zijn (geweest).
Eens met het eerste, dat was ook wat ik ermee wilde zeggen.Dat er ook zaken in die tijd zijn opgestart welke goed zijn uitgepakt doet niks af aan alle andere classificaties.
Ik snap nog steeds niet hoe je van het Nazi gedachtegoed ineens naar de PVV switched.
De PVV is op bepaalde delen misschien linksig/sociaal te noemen maar dat is wel selectief. NRC heeft weleens een en ander proberen te duiden op basis van 10.000 moties. https://www.nrc.nl/nieuws/2017/03/12/de-pvv-is-best-sociaal-maar-wel-selectief-7328509-a1549996Eens met het eerste, dat was ook wat ik ermee wilde zeggen.
Bij dat tweede wilde ik aan de hand van een voorbeeld iets verduidelijken, maar bij herhaling faalt dat, ik laat het hierbij.
www.climategate.nl
Een bouwkundige die gefascineerd is in astrologie. In het bijzonder in de cyclus van dierenriemtekens en esoterische wijsheden probeert toe te passen in wetenschappelijke inzichten, allerlei malle boekjes heeft geschreven.Voor wie wat tijd over heeft
Stop de klimaathysterie !
Een gastbijdrage van Jeroen Visbeek. Tijdens de donkere dagen voor de Kerst ben ik mij gaan verdiepen in het klimaatdebat. Ik wilde eens de argument...www.climategate.nl