MuscleMeat

Sticky Klimaat(verdragen) Topic

Komt mijn voorspelling dus toch uit.

PvdA-leden willen nóg langzamer rijden en verbod op vliegen in Europa
STIKSTOFCRISISDe leden van de Partij van de Arbeid hebben voor radicale maatregelen gestemd om de stikstofcrisis te lijf te gaan. Zo willen ze dat nog dit jaar de maximumsnelheid op snelwegen rond natuurgebieden naar 80 kilometer per uur gaat. Ook moet er een verbod op vluchten binnen Europa komen. De Tweede Kamerfractie van de PvdA wil nog niet zo ver gaan en gaat ‘in gesprek’ over de voorstellen.

STIKSTOFCRISISDe leden van de Partij van de Arbeid hebben voor radicale maatregelen gestemd om de stikstofcrisis te lijf te gaan. Zo willen ze dat nog dit jaar de maximumsnelheid op snelwegen rond natuurgebieden naar 80 kilometer per uur gaat. Ook moet er een verbod op vluchten binnen Europa komen. De Tweede Kamerfractie van de PvdA wil nog niet zo ver gaan en gaat ‘in gesprek’ over de voorstellen.
Ik vlieg momenteel naar de VS, dat mag dus wel. :P
De hele wereld lacht ons nu al uit. De PvdA is echt doorgeslagen, straks mogen we alleen nog met de fiets op vakantie.

lekker met de boot op vakantie naar IJsland omdat je er niet meer heen mag vliegen:roflol:

Zonder de PVV nazi's te willen noemen of omgekeerd lijkt hun sociale beleid vaak op dat van de SP.

Ook is het een raar dat er van het Nazisme wel vinden dat het verkeerd is, maar dat men over Marxisme of Communisme niet zo stellig is, we stappen rustig even over al die Gulags en lijken heen.

Net als de NYTimes die nu komt met een ophef artikel over de Oeigoeren in China. Volkomen terecht, maar waar was de ophef over de jarenlange onderdrukking van Christenen en waarom lijkt het zo dat alleen het Westen (+Turkije) zich om deze moslims druk maakt?

• Like
Waarderingen: Vonk
"De beschaving van een samenleving valt af te meten aan de wijze waarop ze omgaat met dieren" - Ghandi

Was Hitler geen vegetariër?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.453
Ik mis even de relevantie met ons klimaat, tenzij we nu het partijprogramma van de PvdD erbij gaan pakken?

Ik weet niet helemaal wat je hiermee bedoelt.
De PVV wordt rechts genoemd, delen van hun agenda zijn behoorlijk links, zo zal het voor allerlei partijen en bewegingen zijn (geweest).
Er is anders genoeg te vinden over dergelijke verschrikkingen.
Dat is zeker waar, maar mensen die vroeger publiekelijk commi's waren hoeven daar geen afstand van te nemen en men heeft het zelfs over verkeerd in de praktijk gebracht. de SP was dol op Mao, Paul Rosemöller op Pol Pot en de PvdA op de DDR.

Klimaatmillennials lopen ook helemaal warm voor het Communisme. Deels door de excessen van het Kapitalisme, deels doordat het Kapitalisme de schuld krijgt van Klimaatverandering, deels omdat veel klimaatdrammers een achtergrond hebben en dit een nieuwe vorm is om de maatschappij te herscheppen, deels omdat het nuttige idioten zijn. Om toch maar even terug te komen op het klimaat.

Hitler was vegetariër en de nazi's hebben veel spoorwegen aangelegd, groenste kanselier ooit? Irrelevant.

• #1.456
Hitler was vegetariër en de nazi's hebben veel spoorwegen aangelegd, groenste kanselier ooit? Irrelevant.
Dat er ook zaken in die tijd zijn opgestart welke goed zijn uitgepakt doen niks af aan alle andere classificaties.
De PVV wordt rechts genoemd, delen van hun agenda zijn behoorlijk links, zo zal het voor allerlei partijen en bewegingen zijn (geweest).
Ik snap nog steeds niet hoe je van het Nazi gedachtegoed ineens naar de PVV switched.

Dat er ook zaken in die tijd zijn opgestart welke goed zijn uitgepakt doet niks af aan alle andere classificaties.

Ik snap nog steeds niet hoe je van het Nazi gedachtegoed ineens naar de PVV switched.
Eens met het eerste, dat was ook wat ik ermee wilde zeggen.

Bij dat tweede wilde ik aan de hand van een voorbeeld iets verduidelijken, maar bij herhaling faalt dat, ik laat het hierbij.

• #1.458
Eens met het eerste, dat was ook wat ik ermee wilde zeggen.

Bij dat tweede wilde ik aan de hand van een voorbeeld iets verduidelijken, maar bij herhaling faalt dat, ik laat het hierbij.
De PVV is op bepaalde delen misschien linksig/sociaal te noemen maar dat is wel selectief. NRC heeft weleens een en ander proberen te duiden op basis van 10.000 moties. https://www.nrc.nl/nieuws/2017/03/12/de-pvv-is-best-sociaal-maar-wel-selectief-7328509-a1549996
Omdat PVV weleens met SP wordt vergeleken schrijft de SP ook regelmatig over wat PVV werkelijk stemmen in de Kamer, dat geeft doorgaans een heel ander beeld. Hier is zo'n kort voorbeeld: https://www.sp.nl/nieuws/2016/02/wat-stemt-geert-wilders

Voor wie wat tijd over heeft :)

• #1.460
Voor wie wat tijd over heeft :)

Een bouwkundige die gefascineerd is in astrologie. In het bijzonder in de cyclus van dierenriemtekens en esoterische wijsheden probeert toe te passen in wetenschappelijke inzichten, allerlei malle boekjes heeft geschreven.

Ik sla over.

• Haha
Waarderingen: Vonk
Terug
Naar boven