- Waardering
- 25.459
- Lengte
- 1m83
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ach welnee, Shell promoot slechts Shell en zo'n project is goed voor het imago.Popiejopie. Promoten slechts een schonere manier van reizen.
Mis. Geld. Je kunt wel als een simpele ziel op de beeldbuis roeptoeteren dat je dan beter de trein kunt nemen en bladiebla, maar de meerderheid gaat nooit een trein nemen op zulke afstanden. Er zijn namelijk auto's en vliegtuigen. Kan men beter daar iets aan gaan doen. En als dat idee wordt gepromoot en mensen laat je wennen aan een dergelijk alternatief; kan het toch een gunstiger effect hebben. Niet van vandaag op morgen maar het is de toekomst. Natuurlijk wilt Shell daar onderdeel van zijn. Kunt wel alles gaan haten aan Shell maar een bedrijf met dergelijke budgetten hebben we toch nodig op een of andere manier. Wat te denken aan alle mensen die daar op een of andere manier werkzaam voor zijn.maar bedrijven die diep in de fossiele brandstoffen zitten hebben helemaal geen belang om ons te redden of om beter te promoten.
Ik ben het niet met je oneens, maar het gaat erom dat mevr. Schuurman zich willens en wetens laat gebruiken door Shell om het bedrijf aan een duurzaam imago te helpen.Mis. Geld. Je kunt wel als een simpele ziel op de beeldbuis roeptoeteren dat je dan beter de trein kunt nemen en bladiebla, maar de meerderheid gaat nooit een trein nemen op zulke afstanden. Er zijn namelijk auto's en vliegtuigen. Kan men beter daar iets aan gaan doen. En als dat idee wordt gepromoot en mensen laat je wennen aan een dergelijk alternatief; kan het toch een gunstiger effect hebben. Niet van vandaag op morgen maar het is de toekomst. Natuurlijk wilt Shell daar onderdeel van zijn. Kunt wel alles gaan haten aan Shell maar een bedrijf met dergelijke budgetten hebben we toch nodig op een of andere manier. Wat te denken aan alle mensen die daar op een of andere manier werkzaam voor zijn.
Dan overschat je Schuurman schromelijk. Het effect zal op zijn best eerder zijn dat de doelgroep die kijkt langer blijft kijken en in aanraking komt met een alternatief.mevr. Schuurman zich willens en wetens laat gebruiken door Shell om het bedrijf aan een duurzaam imago te helpen.
Doet volgens mij ook niemand. Althans die indruk heb ik niet van het filmpje. Alleen heel cynische mensen zullen er weer enkel negatieve associaties bij hebben.maar laten we niet doen of het een bedrijf is dat voorop wil lopen in het einde van het fossiele tijdperk.
Als door regelgeving het (op de lange termijn) winstgevender zou zijn voor Shell, dan beginnen ze daar morgen direct mee.Zelf ben ik helemaal niet tegen Shell oid, maar laten we niet doen of het een bedrijf is dat voorop wil lopen in het einde van het fossiele tijdperk.

Wat je bij sommige kan horen is of de compressor of de ventilator, afhankelijk van het soort. Geluiddemper en soort opstellingsruimte maakt ook verschil. Aan de gevel met hoge gebouwen rondom geeft meer weerkaatsing. Als ze binnen staan hoor je nagenoeg niks. Als de bron in de grond zit valt herrie natuurlijk ook mee. Die buiten staan kunnen een stiltemodus hebben, periode dat die stiller moet zijn is te programmeren. Er is overigens een norm vastgelegd aan het geluid dat gemaakt mag worden. Laatst informatie over binnen gehad.Loop regelmatig rondje door dorp. Nu is er in de buurt een nieuw huizenrij gebouwd met warmtepompen in de tuin. Dus we stopten met lopen en gingen luisteren naar het lawaai van de pomp in de steeg. Hoorde helemaal niks. Volgens mij draaide de ventilator ook niet. Net alsof ze uit stonden.
Kan dat wel met die koude weer?![]()
Loop regelmatig rondje door dorp. Nu is er in de buurt een nieuw huizenrij gebouwd met warmtepompen in de tuin. Dus we stopten met lopen en gingen luisteren naar het lawaai van de pomp in de steeg. Hoorde helemaal niks. Volgens mij draaide de ventilator ook niet. Net alsof ze uit stonden.
Kan dat wel met die koude weer?![]()
Zal ff snel naar zolder hollen om te checken en zo reageren!
Vast.
Twee kinderen, ook niet echt klimaat vriendelijk! Niet dat het mij boeit. No worries.Ok, ik ga naar bed, maar de laatste tijd slaap ik slecht in en ben ik midden in de nacht klaar wakker.
Meisjes?Klopt, maar een generatie er bij gerekend kom je op 2 opa’s en 2 oma’s uit met naar 2 kleinkinderen en meer zullen het er ook niet worden.![]()