AndroidHealthClinic

Sticky Klimaat(verdragen) Topic

Ik denk dat we allemaal wel kunnen stellen dat qua klimaatmaatregelen je in principe met 20% van de inspanning ca. 80% van de resultaten kan halen. Zoals met alles eigenlijk.

Het is onverantwoord om nu 90% inspanning te leveren qua klimaatuitgaven om misschien die 10-15% extra resultaten te halen, terwijl op gebied van zorg en onderwijs en andere vlakken we nauwelijks geld hebben om de 20% inspanning te halen.

Onder de streep is er niets mis met een nul op de meter woning an sich, maar de prioriteiten zijn doorgeslagen.

Persoonlijk vind ik vooral de toon van de propaganda echt bizar. Ik kijk er eigenlijk als het ware beetje van een afstandje naar voor mijn gevoel, en als ik de radio en TV hoor, de waanzin van mensen. Het is wel echt absurd.

Vooral storend zijn de hoeveelheid mensen die ik spreek die “geen kinderen willen opbrengen in deze wereld”.

Kijk dat je graag wilt dat jouw stokpaardjes meer aandacht krijgen is een ding, maar daadwerkelijk mensen zo hersenspoelen dat ze dermate extreme levenskeuzes maken. Het is echt bizar als je er over na denk.

Ik denk dat we allemaal wel kunnen stellen dat qua klimaatmaatregelen je in principe met 20% van de inspanning ca. 80% van de resultaten kan halen. Zoals met alles eigenlijk.

Het is onverantwoord om nu 90% inspanning te leveren qua klimaatuitgaven om misschien die 10-15% extra resultaten te halen, terwijl op gebied van zorg en onderwijs en andere vlakken we nauwelijks geld hebben om de 20% inspanning te halen.

Onder de streep is er niets mis met een nul op de meter woning an sich, maar de prioriteiten zijn doorgeslagen.

Persoonlijk vind ik vooral de toon van de propaganda echt bizar. Ik kijk er eigenlijk als het ware beetje van een afstandje naar voor mijn gevoel, en als ik de radio en TV hoor, de waanzin van mensen. Het is wel echt absurd.

Vooral storend zijn de hoeveelheid mensen die ik spreek die “geen kinderen willen opbrengen in deze wereld”.

Kijk dat je graag wilt dat jouw stokpaardjes meer aandacht krijgen is een ding, maar daadwerkelijk mensen zo hersenspoelen dat ze dermate extreme levenskeuzes maken. Het is echt bizar als je er over na denk.
Het zijn net fanatieke gelovigen, totaal niet voor rede vatbaar. Global warming is de ultieme waarheid. We moeten pijn lijden voor onze zonden. Wie deze waarheid tegenspreekt wordt verkettert.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.506
nvm.

Laatst bewerkt:
  • #1.507
Liep onlangs een rondje in de buurt en het viel op hoeveel panelen erop de daken lagen, soms hele straten. Een buurman verderop heeft er ook iets van 20 geplaatst en we raakte aan de praat. Ik zei nog niet overtuigd te zijn. Als het wordt verplicht verhuis ik wel zei ik. Je kan soms zien of iemand denkt dat de ander niet op de hoogte is. Ik dus :p

ja man, sommige plekken liggen hele weilanden vol.
met zoveel " verkapte subsidie" op die dingen kan het bijna altijd ook wel uit.

• #1.509
ja man, sommige plekken liggen hele weilanden vol.
met zoveel " verkapte subsidie" op die dingen kan het bijna altijd ook wel uit.
Hij zei wel dat er na 2023 veranderingen op komst zijn. Totdat je alleen de prijs voor de geleverde energie krijgt o.i.d.

oh god, nu ook nog een EU klimaatplan. wordt steeds gekker.
Het erge is dat wij als Nederland volledig vleugellam zijn als de EU wetgeving invoert. Dan krijgen we wederom situaties waarin een beroepsactivist de staat voor de rechter sleept.

oh god, nu ook nog een EU klimaatplan. wordt steeds gekker.
Kijk m zitten hoor, dat volgevreten narcistische zwijn. Heeft een privé chaufeur, dineert elke dag in de meeste luxe restaurants, verdient een paar ton per jaar van uw belastinggeld en verplaatst zichzelf maandelijks met de rest van het circus van Straatsburg naar Brussel en weer terug. En dat komt ons dan vertellen dat wij niet milieuvriendelijk bezig zijn.

Sterf!

Hij zei wel dat er na 2023 veranderingen op komst zijn.

het salderen zou er eerst dit jaar afgaan, maar is verlengt tot 2023. maar grote kans dat het weer verlengt wordt. al dan niet onder iets strenger voorwaarden
Het erge is dat wij als Nederland volledig vleugellam zijn als de EU wetgeving invoert. Dan krijgen we wederom situaties waarin een beroepsactivist de staat voor de rechter sleept.

dit inderdaad, en je kan er ook amper tegen stemmen. want al die eurofiele en groene partijen regeren daar toch wel.
het systeem is gewoon helemaal krom, je stemt op een partij die de keuze voor de EU moet bepalen. alleen daar bepalen ze toch dat er meer macht en geld naar de EU moet om hun baan te behouden.

Kijk m zitten hoor, dat volgevreten narcistische zwijn. Heeft een privé chaufeur, dineert elke dag in de meeste luxe restaurants, verdient een paar ton per jaar van uw belastinggeld en verplaatst zichzelf maandelijks met de rest van het circus van Straatsburg naar Brussel en weer terug. En dat komt ons dan vertellen dat wij niet milieuvriendelijk bezig zijn.

Sterf!

heb ook gewoon alleen nog maar onzin uit die man horen komen.
hieronder misschien wel een van zijn hoogtepunten, dat ik misschien moet zeggen zegt al genoeg.

en dan te bedenken dat we bij de laatste verkiezingen het frans timmermans effect hadden. laat wel zien dat 90% geen idee heeft op wie ze stemmen.
dat het nieuws zijn onzin niet/nauwelijks in kaart brengt helpt ook mee natuurlijk.

• #1.513

Sterf!

xqRMLlgG_t.jpg

:roflol:

Terug
Naar boven