AndroidHealthClinic

Sticky Klimaat(verdragen) Topic

Er zijn wel eens balletjes opgegooid over de verspreiding van covid en de luchtkwaliteit. Industrie en intensieve veeteelt zouden voor longen met minder weerstand zorgen.

Geen idee wat daar uitgekomen is.
Dat het vaccin de weg is uit deze crisis.

Kijk eens @apfelstrudel, onze favo GL-stemmer is er weer:

Rijke GL-stemmers hebben geen last van biomassacentrales en windmolens, dat is meer iets voor niet GL-stemmend klootjesvolk.

Kijk eens @apfelstrudel, onze favo GL-stemmer is er weer:

Rijke GL-stemmers hebben geen last van biomassacentrales en windmolens, dat is meer iets voor niet GL-stemmend klootjesvolk.

Daarentegen hebben ze wel allemaal een vluchteling in huis gehaald dus een beetje respect is op z'n plaats.

Je schrijft Annabel Nanninga verkeerd! :D

Statushouders zijn overigens niet de oorzaak van de krapte op de woningmarkt, hoogsten een zondebok. De oorzaak is de woningmarkt ipv volkshuisvesting.

GL is Amsterdam is wel druk met het huisvesten van 'ongedocumenteerden', dat is newspeak voor illegale ongewenste vreemdelingen.

In Nijmegen hebben we ook heel veel GL stemmers, vaak studentes zo groen als gras. Denk dat er bij het gros van dit soort stemmers gewoon erg veel naïviteit achter schuilt en ze het "goed" bedoelen.
Types zo naïef dat ze denken wel in Tunesië te kunnen gaan backpacken.
Degenen die dit verhaaltje verkopen zijn de echte engnekken. Benieuwd wat de volgende aanstelling van Klaver zal gaan worden.

Volgens mij heeft de RAF ook wat schuilplaatsen in Nijmegen

In Nijmegen hebben we ook heel veel GL stemmers, vaak studentes zo groen als gras. Denk dat er bij het gros van dit soort stemmers gewoon erg veel naïviteit achter schuilt en ze het "goed" bedoelen.
Degenen die dit verhaaltje verkopen zijn de echte engnekken. Benieuwd wat de volgende aanstelling van Klaver zal gaan worden.
Nijmegen is waar Lisa Westerveld ook een woning heeft en een appartement verhuurt.

Ik ben bang dat dit met toekomstige generaties alleen maar erger wordt. Kinderen tegenwoordig worden allemaal gehersenspoeld met klimaatbullshit.

Ik ben bang dat dit met toekomstige generaties alleen maar erger wordt. Kinderen tegenwoordig worden allemaal gehersenspoeld met klimaatbullshit.

En misschien nog erger is wanneer je niet volledig mee gaat of andere opties open houdt je als afvallige wordt gezien en behandeld. Een nieuw soort schandpaal, Jinek was er deze week weer mooi voorbeeld van.

Is er eindelijk een vrijheid om niet volgens de bijbel te hoeven leven wordt een ander onmeetbaar excuus gevonden om iedereen in gareel te houden. Klimaat en gezondheid gaan het worden. Ondertussen maar eindeloos blijven vermenigvuldigen. Iets wat wel makkelijk meetbaar is.

Klimaatalarm.

Je moet wel echt heel simpel zijn om hier aan mee te doen.

Redt de ijsbeer, bouw windturbines!

Redt de poolcirkel, stop met fossiele brandstof!

Redt het klimaat, spring voor een trein.

• Haha
Waarderingen: BB_
Is er eindelijk een vrijheid om niet volgens de bijbel te hoeven leven wordt een ander onmeetbaar excuus gevonden om iedereen in gareel te houden. Klimaat en gezondheid gaan het worden.
Klimaat en Woke zijn nieuwe religies, daarom verbaast het mij altijd als mensen zeggen niet op een partij te willen stemmen op gelovige grondslag, maar dan wel bv GL overwegen.

EwbpcsfWUAECTJf.jpeg

Ik denk niet dat deze Chinees de ironie in de tekst ziet.

Chinezen en katten..

Leuk om te zien, kan me er goed in vinden:

Laatst bewerkt:

Ingezonden brief over de windmolengekte
Daar (in de buurt) zijn ze flink genaaid met windmolens, mooie uitzending van de Hofbar.

Staat de windmolen dichterbij mijn huis, maar op jouw erf/land, dan heb jij de vergoeding en ik niets. Mooi gepromoot met het idee eigen energie op te wekken, maar uiteindelijk gaat eigenlijk alles naar de datacentra van oa Google en Microsoft, die daar goede sier meemaken hoe groen ze wel niet zijn.

Maar, de rechreuzen storten wel ieder jaar wat bij de gemeente of in een of ander fonds.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.800
Maar, de techreuzen storten wel ieder jaar wat bij de gemeente of in een of ander fonds.
Wordt daar al bijna 50 jaar lang elektriciteit opgewekt met windturbines. Staan er geloof ik 60 niet op een agrarisch erf, een stuk of 30 wel. Die 60 zijn reeds vervangen door moderne en stille varianten en in lijnopstelling geplaatst. Ben er niet zo lang geleden langs gereden en vond het niet eens lelijk. Misschien omdat ik er niet de hele dag tegen aan moet kijken. Wat betreft die techreuzen, het zorgt voor werkgelegenheid, ontwikkeling van het gebied en biedt mogelijkheden daar. Brengt ook geld in het laatje. Is niet zo zwart wit lijkt me.

Terug
Naar boven