Fitness Seller

klote oordopjes weer kapot

Ik koop ze telkens voor 5 euro oid in de aanbieding bij bijv. Dixons of de Kijkshop.

Als ze namelijk voor de zoveelste keer in mekaar knuppen word ik nog weleens agressief en trek ze stuk, dus ik koop geen dure.

[Link niet meer beschikbaar]

Momenteel in Mediamarkt in aanbieding voor 60euro, normaal 80 euro.

MP3 ingebouwd in koptelefoon, waterdicht(zit ook geen micro-usb ingang op ofzo, speciale kabel nodig om bestand over te zetten), verbonden met stevig rubber tussenstuk.

Gekocht omdat ik ook al ettelijk aantal koptelefoons heb versleten, heb ze nog niet lang maar doen goed dienst tijdens lopen en in de fitness. Goed geluid, 4GB, geen kabels die je in de weg hangen of langs je kin jeuken en stevig.

Draadloos koptelefoontje halen, heb er laatst 1 gekocht bij de marskramer voor 2 tientjes.

Ik heb nu gewoon via Marktplaats voor 3 euro een paar besteld, kijken wat die doen. http://i.marktplaats.com/00/s/MTAyNFgxMDI0/z/QIMAAOxyOMdS7p6p/$_85.JPG

Zullen wel namaak zijn voor die Apple producten want ze worden bij bosjes aangeboden en goedkoop. Maar kan er wel 4 paar van kopen als normaal in een electronicazaak (12 euro gemiddeld die ik kocht).

haal shure oordopjes, zijn wel in-ear monitors, maar heb nog nooit zo goede kwaliteit geluid gehad en je kan ze zo hard zetten zonder dat mensen naast je iets horen en vice versa.

Je kan de oordopjes van de kabel afhalen, en vervangen, is erg stevig met een soort ijzerdraadje erin, en materiaal van de snoer is kevlar.

Beste koop ooit

www.dx.com prima oordopjes voor een paar euro.

Na bij wijze van spreken miljoenen oordopjes gehad te hebben, gebruik ik als dj zijnde nu gewoon een koptelefoon.
Beats studio zijn voor alledaags gebruik echt niet nodig. Ik gebruik voor alledaags gebruik de ''Skullcandy Crusher''
Bij mij in de studio ligt nu een Audio Technica ATH-M50WH, goedkope hoofdtelefoon voor zijn kwaliteit! Zeker een aanrader dus

Terug
Naar boven