Fitness Seller

knak in borst

Bezoekers in dit topic

Gillian

Freaky Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
4 jul 2006
Berichten
5.010
Waardering
1
Sinds een week of 8 heb ik steeds een soort kraak geluid in mijn borst??? Vooral in de ochtend als ik mijn bed uit komt hoor ik zown 'krak' geluid, alsof er iets terug naar zn plek schuift oid. Het doet geen pijn ofzo, maar ik vind het raar dat het niet weggaat. Anderhalve week niet getraind en het is nog steeds niet weg. Iemand anders ook zoiets gehad?
 
Heb ik ook. Bij bepaalde rek oefeningen heb ik het ook. Met je jas dicht lopen met dit weer wil ook wel eens helpen :D
 
Is dit een truukje om nog 6 maanden uitstel te krijgen tot je 100kg BP filmpje?
 
Sinds een week of 8 heb ik steeds een soort kraak geluid in mijn borst??? Vooral in de ochtend als ik mijn bed uit komt hoor ik zown 'krak' geluid, alsof er iets terug naar zn plek schuift oid. Het doet geen pijn ofzo, maar ik vind het raar dat het niet weggaat. Anderhalve week niet getraind en het is nog steeds niet weg. Iemand anders ook zoiets gehad?

Heb ik ook. Borstbeen right?

Ik heb exact hetzelfde -> als ik zeg maar mn armen in de ''pecdeck stand'' draai dan hoor ik iets knappen bij mn borstbeen. Het doet idd geen pijn. Ik zou ook wel eens willen weten wat dat precies kan zijn.
 
Dat is een teken van je lichaam dat je moet stoppen met pec decken.
 
Ik heb het altijd in de ochtend als ik de dag ervoor getrained heb. Ik voel dan een soort onaangename druk op het borstbeen zoals jij al beschreef. Als ik dan zover mogelijk naar achter rek met mijn armen knakt hij even en dan voelt het weer ok.
Dat is een teken van je lichaam dat je moet stoppen met pec decken.
Bullshit. Ik heb nooit pecdeck gedaan en heb het ook.
 
Heb ik ook. Bij bepaalde rek oefeningen heb ik het ook. Met je jas dicht lopen met dit weer wil ook wel eens helpen :D

:roflol:

Anyway, meestal is het je gewricht tussen je borstbeen en je sleutelbeen (SC gewricht) die dat knakken veroorzaakt, meestal bij uitrekken idd. Kan geen kwaad, gewoon lekker doortrainen.
 
Anyway, meestal is het je gewricht tussen je borstbeen en je sleutelbeen (SC gewricht) die dat knakken veroorzaakt, meestal bij uitrekken idd. Kan geen kwaad, gewoon lekker doortrainen.

Gaat misschien ook weer weg vanzelf?
 
Okey dan, bedankt. Maak ik me ook geen zorgen meer:).
 
Kan duiden op een ontstoken gewricht bij het borstbeen/rib, als het pijnlijk wordt laat het dan even controleren bij de dokter/fysio.
 
Ja zodra het pijnlijk wordt ga ik meteen naar huisarts. Op het moment valt het wel mee.
 
Ik had het vandaag bij het dippen .. Krak ging het ... en de pijn was weg ;)
Heel soms gebeurt me dit wel eens ... volgens de fysio therapeut niks ernstig ;)
 
Denk het ook niet, al is het wel vervelend als je het elke dag hebt.
 
Ik heb er nu weer een tijdje geen last van. pretty weird
 
Hehe ... vanmorgen ging het echt KRAK ... die fysio kerel waar ik tegenwoordig dus steeds ben voor mijn knie kan ik erg goed mee op schieten en heb het in een mail gedondert vanmiddag

Hij antwoordde dat ik er wel op moest letten, maar alleen als het bleef en erg vervelend pijn ging doen, of dat het dagelijks gebeurde...
 
Back
Naar boven