duc26
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb de zelfde lengte als jouw, zelf 47 lijkt nog niet groot he.
Heb zelf momenteel nog net geen 40.. Leuk vooruitzicht dit hahah![]()
he man.
gaat lekker . hoe ik over je kuur denk weet je denk wel. haha

Oke, ben hier in jaar en dag niet meer actief geweest, maar dit slaat alles.
Wat reflectie:
Ten eerste je zit absoluut niet op 7%. Ten tweede oog je niet veel zwaarder dan 107 kg. Je proporties kloppen niet. En ten laatste vind ik je Trenbolone veel te hoog gedoseerd. Whats next 1500 mg trenbolone pw?
On a positive note: je hebt wel ballen (wellicht kleine nu, maar toch) om je pics te posten en je schema neer te zetten, dus voor dat toch nog wat respect, maar verstandig is anders. Zeg altijd maar zo, schijt ad rest, dus Toi, toi, toi! Je bent happy en das het voornaamste. Ik vind je enkel niet indrukwekkend en zeker geen topper.
Grtz

. Wil je schouders wel even lenen als het mag 
ahja ik was al benieuwd na de reacties ik ben zelf even groot als jou.
En ja als je zo lang bent ziet 114kg er nou eenmaal kleiner uit als dat je 1,70 bent. 47 cm wil ik ook zeker geloven net als de 114kg.
In elk geval doe je goed en ga zo door ook al is het een heavy one. Wil je schouders wel even lenen als het mag
edit: wat doe jij precies voor schouders?

waarom pak je niet een keer een wedstrijdje man. BB PL Sterkste man.
je douwt er voor zoveel geld in. een beetje wat voor terug krijgen is dan toch niet verkeerd

opzich zou ik dat zeker wel eens willen doen, sterkste man van enkhuizen is in april.. vorig jaar heb ik staan kijken, toen had ik het gevoel al van dit kan ik ook, woog toen nog 85 kilo
ik wil zeker een keer sterkste man doen, na juni/juli.
in april wil ik mee doen in enkhuizen.
nee klopt, jammer is dat he,
maar moet zeggen als ik tegen de 50 aanloop, dat het toch wel huge begint te worden hoor, moet nu me shirtjes allemaal al oprekken bij mn biceps, anders staat het er helemaal strak omheen..
blousjes XXXL anders kan me bovenste knoopje niet dicht moet nl vaak een pak aan voor me werk met stropdas.. dus ja gaat wel hard.. alleen armen krijg je idd niet snel echt massive..

opzich zou ik dat zeker wel eens willen doen, sterkste man van enkhuizen is in april.. vorig jaar heb ik staan kijken, toen had ik het gevoel al van dit kan ik ook, woog toen nog 85 kilo
ik wil zeker een keer sterkste man doen, na juni/juli.
in april wil ik mee doen in enkhuizen.
Ik geloof ook niet in de 7%, maar dat ter zijde. Op 7% heb je echt meer definitie, vooral je abs kunnen een pak droger, definitie is quasi nihil. Ms een dexa-scan laten uitvoeren? Voor de rest puike fysiek.
Als ik me niet vergis had je voor de kuur 160*3 gedrukt bij bench, en nu in zoon zware kuur "maar" 170kg?
Ik hoop dat je er veel van weet vast te houden na de kuur!
En negeer iedereen gewoon die je afzeikt.
zonde om deze kuur kilo's verloren te laten gaan als je naar de kosten gaat kijken haha denk dat er een kleine 25 vialtjes ongeveer doorheen zijn gegaan.