XXL Nutrition

Knalkuur

Status
Niet open voor verdere reacties.
wat meten je biceps?
kuurtje vind ik wel lekker
je krijgt altijd wel commentaar op zo'n kuurplannen, daarmee dat ik denk dat er velen met net zulke ideeën het hier gewoon niet plaatsen maar het intussen wel lekker doen

als het voor jou werkt, waarom niet
krachtstats zijn zeker de moeite man!;)

• Topic Starter Topic Starter
Biceps meet ik nu op. 47 cm koud.

ja, ik denk zelf dat er ook gasten zijn inderdaad die dat doen, dit zijn ook weer 2 onbekende namen voor mij, heb ze nog nooit gezien in het AAS forum, waar ik toch iedere dag wel uithang, dus waarschijnlijk komen ze gewoon ff zeiken.. maar dat terzijde.

krachtstats vind ik zelf de laatste 3 weken enorm voor uit schieten, vond het gewoon zonde om nu te stoppen met me kuur, ik zie mezelf per week gewoon nog gigantisch groeien dus ik knal lekker door, ik heb nog geen shrimps, zet er wel voor ze zekerheid nu 1000 iu E3D bij, om het toch een beetje op peil te houden.. voor de rest eet ik mezelf helemaal vol, hanteer geen voedingschema, hou ik me toch niet aan, eet wel rond de 6500-7000 kcal per dag. lijkt aan het einde van de dag net of ik zwanger ben zo bol sta ik haha.

Ik heb de zelfde lengte als jouw, zelf 47 lijkt nog niet groot he.
Heb zelf momenteel nog net geen 40.. Leuk vooruitzicht dit hahah;)

Ik heb de zelfde lengte als jouw, zelf 47 lijkt nog niet groot he.
Heb zelf momenteel nog net geen 40.. Leuk vooruitzicht dit hahah;)

nee klopt, jammer is dat he,
maar moet zeggen als ik tegen de 50 aanloop, dat het toch wel huge begint te worden hoor, moet nu me shirtjes allemaal al oprekken bij mn biceps, anders staat het er helemaal strak omheen..
blousjes XXXL anders kan me bovenste knoopje niet dicht moet nl vaak een pak aan voor me werk met stropdas.. dus ja gaat wel hard.. alleen armen krijg je idd niet snel echt massive..

he man.

gaat lekker . hoe ik over je kuur denk weet je denk wel. haha

Oke, ben hier in jaar en dag niet meer actief geweest, maar dit slaat alles.

Wat reflectie:
Ten eerste je zit absoluut niet op 7%. Ten tweede oog je niet veel zwaarder dan 107 kg. Je proporties kloppen niet. En ten laatste vind ik je tren veel te hoog gedoseerd. Whats next 1500 mg tren pw?

On a positive note: je hebt wel ballen (wellicht kleine nu, maar toch) om je pics te posten en je schema neer te zetten, dus voor dat toch nog wat respect, maar verstandig is anders. Zeg altijd maar zo, schijt ad rest, dus Toi, toi, toi! Je bent happy en das het voornaamste. Ik vind je enkel niet indrukwekkend en zeker geen topper.

Grtz

nice stats... en idd zware kuur maar daar kies je zelf voor...

Oke, ben hier in jaar en dag niet meer actief geweest, maar dit slaat alles.

Wat reflectie:
Ten eerste je zit absoluut niet op 7%. Ten tweede oog je niet veel zwaarder dan 107 kg. Je proporties kloppen niet. En ten laatste vind ik je Trenbolone veel te hoog gedoseerd. Whats next 1500 mg trenbolone pw?

On a positive note: je hebt wel ballen (wellicht kleine nu, maar toch) om je pics te posten en je schema neer te zetten, dus voor dat toch nog wat respect, maar verstandig is anders. Zeg altijd maar zo, schijt ad rest, dus Toi, toi, toi! Je bent happy en das het voornaamste. Ik vind je enkel niet indrukwekkend en zeker geen topper.

Grtz

over die 7% ga ik niet beginnen, ik heb het nu door 3 verschillende mensen laten meten varieerd van 6.5-7.3. geloof je het niet, kom het zelf opmeten.

Trenbolone staat hoog klopt, maar pak de trenbolone enanthaat niet meer, maar nu je het zegt, trenbolone acetaat op 1500, hmm je brengt me op ideeen;)

nee dat was een geintje:P

doseringen staan erg hoog ja klopt. van een paar fototjes kan je niet opmaken wat ik weeg, benen tellen ook mee he.

krimpende ballen heb ik geen last van, vorige kuur heb ik er ook geen last van gehad.. dus maak me niet zo druk, vorige kuur ook geen dip gehad, maar denk zelf dat ik deze kuur wel last van een dipje krijg..
voor de zekerheid zet ik er wel Preg naast hoor, beter voorkomen dan genezen.

thnx voor je reactie iig.:D

Laatst bewerkt:
ahja ik was al benieuwd na de reacties ik ben zelf even groot als jou.

En ja als je zo lang bent ziet 114kg er nou eenmaal kleiner uit als dat je 1,70 bent. 47 cm wil ik ook zeker geloven net als de 114kg.

In elk geval doe je goed en ga zo door ook al is het een heavy one ;). Wil je schouders wel even lenen als het mag :P

edit: wat doe jij precies voor schouders?

ahja ik was al benieuwd na de reacties ik ben zelf even groot als jou.

En ja als je zo lang bent ziet 114kg er nou eenmaal kleiner uit als dat je 1,70 bent. 47 cm wil ik ook zeker geloven net als de 114kg.

In elk geval doe je goed en ga zo door ook al is het een heavy one ;). Wil je schouders wel even lenen als het mag :P

edit: wat doe jij precies voor schouders?

uuuhhmm pff, haha ik ken geen benamingen man, dumbbell press omhoog, stang in je nek omhoog duwen, stang voor je kin langs omhoog duwen, dumbbells van achter je gebogen armen naar schouder hoogte brengen langs je, neckpress apparaat,

schouders mag je wel een keer lenen hoor, laat maar weten wanneer ;)

114 is 117.7 geworden! :D

waarom pak je niet een keer een wedstrijdje man. BB PL Sterkste man.

je douwt er voor zoveel geld in. een beetje wat voor terug krijgen is dan toch niet verkeerd

waarom pak je niet een keer een wedstrijdje man. BB PL Sterkste man.

je douwt er voor zoveel geld in. een beetje wat voor terug krijgen is dan toch niet verkeerd

opzich zou ik dat zeker wel eens willen doen, sterkste man van enkhuizen is in april.. vorig jaar heb ik staan kijken, toen had ik het gevoel al van dit kan ik ook, woog toen nog 85 kilo;)

ik wil zeker een keer sterkste man doen, na juni/juli.
in april wil ik mee doen in enkhuizen.

opzich zou ik dat zeker wel eens willen doen, sterkste man van enkhuizen is in april.. vorig jaar heb ik staan kijken, toen had ik het gevoel al van dit kan ik ook, woog toen nog 85 kilo;)

Hoe staat het met de vorderingen? Post nog is wat pics!

Ik geloof ook niet in de 7%, maar dat ter zijde. Op 7% heb je echt meer definitie, vooral je abs kunnen een pak droger, definitie is quasi nihil. Ms een dexa-scan laten uitvoeren? Voor de rest puike fysiek.

Als ik me niet vergis had je voor de kuur 160*3 gedrukt bij bench, en nu in zoon zware kuur "maar" 170kg?

nee klopt, jammer is dat he,
maar moet zeggen als ik tegen de 50 aanloop, dat het toch wel huge begint te worden hoor, moet nu me shirtjes allemaal al oprekken bij mn biceps, anders staat het er helemaal strak omheen..
blousjes XXXL anders kan me bovenste knoopje niet dicht moet nl vaak een pak aan voor me werk met stropdas.. dus ja gaat wel hard.. alleen armen krijg je idd niet snel echt massive..

Wat zegt je omgeving eigenlijk? Merken ze op je werk iets? Waarschijnlijk wel..

Ik ben zelf 17kg aangekomen en mensen die me een tijdje niet gezien hebben zeggen dat ik "breed" geworden ben.

Ik doe ook kostuum en stropdas aan voor het werk en ik merk zelf dat ik een stuk breder oog in mijn hemden..:p

vorig jaar 85kg en nu 117,7kg das eventjes 32,7kg in 1jaar pfffffffffff

sterke kuur sterke stats voor 20jaar

je zegt dat je na april een jaar off gaat geloof me als ik zeg dat dit zal pijn doen hopelijk blijf je de motivatie vinden om te trainen

ik verwacht wel wat pics na uw laatste week!!!!!!!!!!!!!
succes verder en blijven vreten en knallllllen

Ik hoop dat je er veel van weet vast te houden na de kuur!

En negeer iedereen gewoon die je afzeikt.

Ik geloof ook niet in de 7%, maar dat ter zijde. Op 7% heb je echt meer definitie, vooral je abs kunnen een pak droger, definitie is quasi nihil. Ms een dexa-scan laten uitvoeren? Voor de rest puike fysiek.

Als ik me niet vergis had je voor de kuur 160*3 gedrukt bij bench, en nu in zoon zware kuur "maar" 170kg?

ik heb een slijmbeurs blessure in mijn rechter schouder gehad, hierdoor heb ik augustus en oktober amper kunnen benchen.

Ik hoop dat je er veel van weet vast te houden na de kuur!

En negeer iedereen gewoon die je afzeikt.

ik heb een beetje veel test in me lichaam haha denk dat deze week redelijk piekt, laatste beetje enanthaat opgemaakt denk dat ik de 2 gr haal haha. dus ja moeilijk inhouden. maar ik hoop het zelf ook dat ik een hoop vasthoudt, ben erg veel aan het opzoeken momenteel voor de perfecte nakuur, heb al e.e.a. in me hoofd en opgevangen, gaat iig nolvadex, clomid, zma, tribulus, viraloid, maria distel, anti oxidanten, hcg in week 16-18 1500iu eod
zit nu afgelopen week 1.5e week ook aan de hcg, 1000 iu e3d.
dus tsja, doe me best :P zonde om deze kuur kilo's verloren te laten gaan als je naar de kosten gaat kijken haha denk dat er een kleine 25 vialtjes ongeveer doorheen zijn gegaan.:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven