XXL Nutrition

Knalkuur

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit is te erg voor woorden...nu vraag ik me hélemaal af waarmee je bezig bent.
Met zo'n mentaliteit zal je toch nérgens geraken. Zwak!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.083
tsja ben iemand die zich graag bij de grote jongens begeefd, vandaar ook..... erg dom ik weet het.
geen respect waardig.

• #1.085
nee kan niet gebeuren.
al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaald hem wel.

ja weet ik.
ik zeg niet dat hij een leugenaar is, ik zeg dat hij mij een tijd niet heeft gezien en dat ik wel degelijk een stuk gegroeid ben, maar zit me allemaal wel goed. jullie hebben het goed gedaan, ik laat me niet meer hier zien, ben jullie domme gezeik zat.

Dat zal ons leren......

Jullie hebben gelijk, hier heb ik over gelogen, om andere redenen dan mijzelf de lucht in prijzen, verdienen van geld, waarin mag je zelf bedenken.

Je wilde je plaatsen in de top 10 van bestel-een-boy.nl? ;)

liet 't vrouwtje je weer zitten vanacht?
Als je me niet geloofd, ontmoet me in real life.
Houdt dat domme commentaar voor je, heb ik niks aan, en de rest ergert zich er ook aan.
Ga ergens anders die topics lopen vervuilen.
Deze vervuil ik wel.

En dan een paar pagina's terug nog zo'n muil opzetten. Hoogmoed komt voor de val.

Ik heb hier tenminste nog respect voor, kerel.

Beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald.

Ik schiet er niks mee op om je de grond in te trappen en Eric net zo min.

Nu kan je nog wat respect terugwinnen van je gabbers hier, ik wens je het beste verder.

tsja ben iemand die zich graag bij de grote jongens begeefd, vandaar ook..... erg dom ik weet het.
geen respect waardig.

Je moet eens leren begrijpen dat 'je tussen de grote jongens begeven' niet afhangt van je eigen omvang. Ga dus niet met je fantasie aan de haal want zoals je ziet, genaaid word je toch wel. Je mentaliteit is wel duidelijk.

laat dit een les zijn voor al degene die hier ook de beest uithangen, maar in het echt een ecto-nurd zijn achter de pc...

• #1.093
Respect moet je verdienen, en dat verdien ik hier niet meer terug.
mn account mag verwijderd worden.

excuses boys, heren, de enige leugen waren mn stats. dat wel!

• #1.094
@ Testo,

hoelaat ben jij bij Eric, zal kijken waar ik zit met me werk, en anders zou ik wel even mn kop willen laten zien.

Kerel wees gewoon altijd eerlijk!!

Het wil niet zeggen dat als je stats niet zo zijn zoals jij ze graag zou hebben of andere het graag zouden zien dat je dan gelijk niks meer waard bent!
Doe je gewoon voor zoals je bent en niet zoals je graag zou willen zijn of denkt tezijn.
Dit haalt niks uit en uiteindelijk maak je alleen jezelf er gek mee.
Kop op en als je geloof waardig wil worden heb je wel wat werk aan de winkel.

Succes!

Offtopic:

DBC01.....

Goeiesite heb je man lekkere .........

Armen 46-47
Onderarmen 40
Benen 74
Kuiten 48
Borst 114
Lengte 1.94
Gewicht 109-110
BF 6-7% |Eric heeft bij mij 8% gemeten een half jaar geleden, ben een stuk droger nu.
Jullie hebben gelijk, hier heb ik over gelogen, om andere redenen dan mijzelf de lucht in prijzen, verdienen van geld, waarin mag je zelf bedenken.Kuur is waarheid, de rest is ook waarheid. Body stats overdreven.

Tsja, jullie hebben toch gelijk. Shame on me.

wat dacht je, lul dr ff 5cm op mn armen en 10kg bw bijop..?

Zit je in de digitale prostitutie sis..?:eek:
Hoe kun je in vredesnaam aan digitale stats verdienen..?

beetje n raar excuus gozer.

• #1.098
Nee das de reden niet, denk ff goed na, dan weet je het.

OK, ik denk dat er weinig meer valt te zeggen in dit topic. Hoop dat mensen er van kunnen leren hoe sommige dingen niet moeten.

Case closed.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven