Fitness Seller

Knalkuur

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Wat zegt je omgeving eigenlijk? Merken ze op je werk iets? Waarschijnlijk wel..

Ik ben zelf 17kg aangekomen en mensen die me een tijdje niet gezien hebben zeggen dat ik "breed" geworden ben.

Ik doe ook kostuum en stropdas aan voor het werk en ik merk zelf dat ik een stuk breder oog in mijn hemden..:p

mijn omgeving weet het, dat is onontkomelijk, kon ook niet anders, 32 kilo sinds mei/juni 2007..
ouders hebben het een keer gevonden, weten dat ik nu redelijke kennis heb van AAS, vind ik zelf dan:P
familie, ja heb een moeder die er klep niet kan houden..
en vrienden.. ja spreekt voorzich..

@ Joness13,
ben voor die 85 kilo al 94-96 geweest, alleen door een zeer recreatieve tijd ben ik flink afgevallen, heb vroeger heel erg veel gesport was en redelijk buffeltje voor mn leeftijd rond mn 17e 18e, maar toen is er een verslaving opgekomen en die heeft weer een hop afgebroken..
en komt voor de bakker, vreten is een hobby van me :P en moet wel een jaartje off, de kuur die er nog aankomt zal een flinke sloper/bouwer worden.
bedankt heren voor de reacties tot zover!

ff een vraag. hoe oud was je toen je voor t eerst kuurde? wat kuurde je? en hoeveelste kuurtje is dit nu??

verder gaat t goed. hoop dat je nakuur zen werk doet. hoelang nu nog?
he 2gr test. je doet al redelijk gek. laat de goeie resultaten je niet nog hoger gaan zitten. hou t ''normaal''. wat moet je gebruiken als je 25 ben man. haha

geen slin of igf-1? dan hou je meer massa vast hoor:D

breng m anders op nog meer ideeen :D

ik wens je in ieder geval succes sisevano!

probeer zo nu en dan even afstand te nemen en OOK aan je gezondheid te denken ipv alleen aan de gains. ben ook erg benieuwd hoe je de nakuur gaat doorkomen... ik hoop dat je daar net zo eerlijk over gaat zijn als over je kuur :D

geen slin of igf-1? dan hou je meer massa vast hoor:D

igf miss in de nakuur,

zoals ik al zei ben redelijk recreatief, kan zijn dat ik wel eens een heel weekendje wakker ben haha, dus ik denk dat slin geen goede optie is.
ben me er wel al een maandje erg in aan het verdiepen want in april is dat zeker aanwezig maar ook tijdens de kuur. tesamen met de igf en sth.

@ patatjeooglog :P
ja, ik kan wel 2 ml overhouden.. maar dan heb ik dat in me kast liggen... stel he, ja STEL:P dat ik een dip heb, dan zit die echt binnen een dag in me quads, en dat is wat ik wil voorkomen, dus kon of weg gooien, of ja.. zelf maar nemen.. je weet de keuze dus :P
de nakuur start over 8 weken. nu eerst nog 6 weekjes aan de primo, heerlijk spul!

ik was 17 met mijn eerste kuur, dat was 150mg oxy ED, hierna nog een keer oxy gedaan, ook op mijn 17e, hierna een dianabol kuurtje, en daarna werd er alleen nog maar rotzooi geslikt en gesnoven dus toen terug naar de 85 kilo..:mad: afgelopen mei mn eerste inject kuur gedaan.

Laatst bewerkt:
breng m anders op nog meer ideeen :D

ik wens je in ieder geval succes sisevano!

probeer zo nu en dan even afstand te nemen en OOK aan je gezondheid te denken ipv alleen aan de gains. ben ook erg benieuwd hoe je de nakuur gaat doorkomen... ik hoop dat je daar net zo eerlijk over gaat zijn als over je kuur :D

hehe thnx Rusher, komt goed, ik zet hier precies neer hoe en wat ik doe, als ik al eerlijk ben over me kuur, waarom niet over me nakuur;)

en het idee was er al hoor.

Hier een fototje hoe ik was toen ik weer begon @ 85-90
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
erna, @ 111kg

dr zit nu flink wat meer massa op idd... goed bezig dus!

mijn omgeving weet het, dat is onontkomelijk, kon ook niet anders, 32 kilo sinds mei/juni 2007..
ouders hebben het een keer gevonden, weten dat ik nu redelijke kennis heb van AAS, vind ik zelf dan:P
familie, ja heb een moeder die er klep niet kan houden..
en vrienden.. ja spreekt voorzich..

@ Joness13,
ben voor die 85 kilo al 94-96 geweest, alleen door een zeer recreatieve tijd ben ik flink afgevallen, heb vroeger heel erg veel gesport was en redelijk buffeltje voor mn leeftijd rond mn 17e 18e, maar toen is er een verslaving opgekomen en die heeft weer een hop afgebroken..
en komt voor de bakker, vreten is een hobby van me :P en moet wel een jaartje off, de kuur die er nog aankomt zal een flinke sloper/bouwer worden.
bedankt heren voor de reacties tot zover!

geef eens een voorsmaakje wat had je dan gedachten mss voor uw volgende?

iedereen zou meer before & after pics moeten plaatsen!

netjes!

geef eens een voorsmaakje wat had je dan gedachten mss voor uw volgende?

ik begin in maart met STH zo'n 6-8iu ED 7/7
slin igf enz verdiep ik me nog in.

wil 8 weken op 8 weken af, iedere x met een frontload om toch de lange esters goed te benutten.

eerste kuur wordt susto deca oxy dia
150mg oxy ed
50 mg dia ed
800mg deca
1000mg sust

2e
Trenbolone-ace 600mg ew zet EOD 150 weken van 8 dagen
test-e 1250 mg
masteron prop.
dit 8 weken

3e
Parabolan 400-600mg ew
1500mg test-c
1000mg primo-e

zo zat ik ongeveer te denken.

ik implementeer dus de IGF/Slin/STH samen maar hoe en wat ben ik nog niet uit.

deze even om aan te tonen dat het BF% echt laag is, hier 6.3% gemeten. ik meen een 111 kg ofzo hier

dit is BTW. in week 2 van de kuur.

lijkt me dat je dan toch fer abs moet gaan trainen, waar zijn je blokjes? Vind je ook niet zo groot lijken op de foto's dan je stats aangeven maar ja who gives a **** about that.

succes nog verder

Vergeet niet dat ie 1.94 is he ivm zijn gewicht.
Post ook een keer je benen, of heb ik die foto over het hoofd gezien?
Je ziet het verschil goed... vooral in de breedte van je rug.

idd, vooral je rug zie je n t. post je benen s, ben ook wel benieuwd..

heb je wel goed gedaan van 85 naar 117 binnen een jaar .ik geloof je wel met 7%

Veel succes nog he! Hoe vaak prik je eigenlijk wel pw?

Moggel mensen, wordt kom net uit mn grot vandaan, wordt net wakker :D

vanaf nu prik ik E5D, heb EOD Geprikt.

Benen foto post is nog wel, is niet bewonderenswaardig, zit veel kracht in, alleen echte definitie is er niet, train me benen amper omdat ik geen zin heb om iedere maand nieuwe broeken te kopen. ik onderhoudt ze meer.Blokjes? heb ik niet, train m'n buik zelden, buikspieren zijn voor beachboys en superdudes imo.
je kan er een boom op stuk slaan dat wel. bijwijze van dan he..

pik, ga s als een gek de rest ook trainen, hier krijg je later spijt van...benen en abs meepakken..!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven