MuscleMeat

Koffie...wie drinkt hier? Moet ik stoppen?

ik vind koffie over het algemeen wel lekker, maar ik kan er maar niet aan wennen. 9 van de 10 keren dat ik koffie drink wordt ik onrustig: krijg het benauwd, kan niet ontspannen etc.

Dus ik drink het liever niet... Drink eigenlijk alleen maar water en magere melk op dit moment.. en wat bier in het weekend :P

Hehe. Ik drink veel koffie en ik denk dat ik hier ook wel eens last van heb. Vooral moeite met in slaap komen laatste tijd. Ben nu aan het afbouwen. Drink 2 koppen sochtends nu en wil eens kijken hoe ik me voel zonder caffeine. Volgens mij drink ik al vanaf mn puberteit iedere dag veel koffie, namelijk.

ik merk eigenlijk niks van een kop koffie. daarom drink ik het nooit

Koffie, nectar van de goden.

Ik drink iedere dag 4 koppen echte filterkoffie. Goed voor de stofwisseling en voor een heldere geest!

Ik drink ook graag koffie, maar ik stop wel zo'n 10 uur voor dat ik ga slapen met koffie drinken omdat ik anders lastig in slaap kom.

Overigens, de afkickverschijnselen van caffeïne (met name loomheid en hoofdpijn) verdwijnen bij mij altijd na drie dagen. Dus wie wil stoppen met koffie moet drie dagen afzien. :)

Breekt koffie geen creatine af in je lichaam?

Laatst bewerkt:
als je meer energie wilt neem dan een goed supplement zoals chorella, van dat beetje koffie ga je echt niet dood

Idd...en ik las laast nog een heel stuk over caffeine in flex dat het juist goed erg goed voor een bb'er is in meerdere opzichten...aldus de flex.

Gewoon afbouwen met de koffie of neem decaffeïne, alhoewel ik mij de vraag stel of dat gezonder is dan met cafeïne, cafeïne koffie wordt namelijk bewerkt met ammoniak om die deca te krijgen.

Ik dacht ook gehoord te hebben dat koffie vochtafdrijvend werkt. Je zou dus meer water moeten drinken als je koffie drinkt.

Terug
Naar boven